*171. Bölümden sonra çizgimizi aşıp daha profesyonel ürünler çıkaracağız demiştik. Buna "Return" adını veriyorum 😄
Bir ilginç bilgiler bölümüne daha gösterdi geldiniz:
• Deathstroke, Batman'in uçağını tek kılıç darbesi ile ikiye ayırmıştır.
• Deathstroke, Kid Flash'ı etrafında koşarken tereddüt etmeden dizinden vurmuştur.
• Batman'in Hellbat suiti Justice League tarafından kendisinin kaldıramayacağı saldırılarda ona yardımcı olması için yapılmıştır. Bu suit Batman'e bir sürü güç ve olanak sağlamaktadır. Suite aşırı güçlü diyebiliriz yalnız suiti kullandıkca Batman'in metabolizmasını bitirir ve eğer fazla kullanırsa ölebilir.
• Slade Wilson bir sineği ataç ile ikiye ayırmıştır.
• Oliver Queen'in Black Lantern yüzüğüne dayanabilecek iradesi vardır.
• Star Trek ve Green Lantern'ın ortak sayıları vardır.
• New 52 serisinde Reverse Flash o kadar hızlanmıştır ki Flash donakalmıştır.
• One Million Superboy, Heat-Vision'ı Superman'inkinden farklı olarak aynı anda farklı yerlere atabilir.
• Red Hulk, Silver Surfer'ın kaykayını çalmıştır.
• Pre Retcon Beyonder, Multiverse'ı parmağını şıklatarak yok etmiştir.
• Wally West, Rebirth'de geri döndüğü zaman ilk olarak Batman'e uğramıştır.
• Harley Quinn, Batman'in yumruğunu durdurmuştur, Joker bile şaşırmıştır.
• Batman One Million karakterinin IQ seviyesi 1045'tir.
• The Flash dizisinin ilk sezonlarında sıklıkla gördüğümüz, Barry'nin sevgilisi olan gazeteci Linda Park dizidekinin aksine çizgi romanlarda Wally West'in eşidir.
• Phoenix Cyclops Avengers vs XMen serisinde Wolverine'i dokunmadan parçalara bölmüştür.
• Doctor Strange'e göre Ghost Rider'ın gücü sonsuzdur. ( Normal gücünü kısıtlıyor. )
• Superman bir keresinde Dracula tarafından ısırılmıştır. Sonra Dracula ,Superman gücünü sarı güneşten aldığı için, patlamıştır.
• Deathstroke'un Arsenal'i bulabilmek için Batman kostümü ile dolaştığı zamanlar olmuştur.
• Deathstroke bir keresinde elleri ve ayakları bağlı şekilde bir hapishaneden kaçmıştır.
• Secret Wars #8 çizgi romanında God Doom Thanos'u öldürmüştür.
* Yaklaşık 25 bilgi paylaştım. 45 tane vardı ama. Hepsini bir anda atmayalım değil mi 😆🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi Roman/Geek Kılavuzu
FanficÇizgi Roman/Geek Kılavuzuna Hoş Geldiniz ! Aslında bu kitap size 1 günde çizgi roman alemine girebilmeniz için bir kapı... Biraz amatörce yazılmış ama işinizi görür. 171. bölümden sonra "RETURN" adı altında kendimizi aşıyor, "Geek adayları" olarak...