Green Lantern Güç Yüzüğü Özelliklerinden Büyük İhtimal Bilmedikleriniz:
Güç yüzüğü bir duvarın içinden geçebilir (taşıyıcı ile birlikte). Bu özelliği ilk kez Alan Scott 1940 yılında çıkan All-American Comics #40 sayısında kullanmıştır.
Yüzük renk değiştirebiliyor (Resimde daha anlaşılır bir ifade var.) Bu özelliği ilk kez 1992'de Green Lantern: Ganthet's Tale'de görüyoruz.
Yüzük aynı zamanda bir ruh deposu. Bunu da 1987 Green Lantern Corps #218'de görüyoruz.
Yüzük telapati özelliği taşıyor. Taşıyıcılar birbirleri ile bu yoldan iletişim kurabiliyor. 2016 yılında Green Lantern: The Lost Army #1'de görebiliyoruz.
Yüzük evrenler arası taşımacılık görevi de görüyor. 1987, Tales of the Green Lantern Corps Annual #3'de görüyoruz.
Yüzük hızlı iyileştirme özelliği de taşıyor. 2001 yılında Green Lantern #142 sayısında tanıklık ediyoruz.
Yüzük zamanda yolculuk yapmayı da sağlamakta. Aklıma gelen soru ise Green Lantern'lar da Flash'lar kadar hızlanabiliyor mu ? Yoksa bu yolculuk Superman /Flash gibi hızlanarak değil de yüzüğün bir özelliği olarak mı gerçekleşiyor ? 1961 yılında Green Lantern #8 sayısında karşılaştığımız bir özellik bu da.
Yüzük sadece ruhları değil tamamen bir gerçekliği icerebiliyor. 1964 yılında Green Lantern #26 sayısında görüyoruz.
Yüzük aynı zamanda bir bilgi deposu.
Yüzük bir 'Beyin Cerrahisi" yapabiliyor. Beyin ameliyatı olarak da çevirebilirsiniz o size kalmış ama sonucu değiştirmez. 1966, Green Lantern #43 sayısı.
Green Lantern Güç Yüzüğü Özelliklerinden Biraz Daha Bahsedelim:
Yüzüğün sınırlı seviyede kendini (taşıyan) iyileştirme gücü vardır.
Yüzük solucan delikleri oluşturabilir. Bir çizgi romanda Lantern, Justice League için bir tane açar. Yüzüğün enerjisi bitince Flash diğer tarafta kalır.
Yüzüğün görünmezlik özelliği de bulunmaktadır. Çevresindeki ışığı kırarak görünmez olabilir.
Yüzüğün "yapım, yeniden birleştirme" gücünü zaten biliyoruz. Bu daha çok bonus gibi. Yeniden Doğuş hikayesinde Hal, eskiden yaşadığı şehri yeniden oluşturmaya kalkar. Ama muhafızlar ise buna izin vermez.
Birinin zihnine girilebilir, hafızasına etki edilebilir, anıları görülebilir.
Bildiğiniz gibi bu kitaba eskisi kadar seri bölüm atamıyor, eskisi kadar zaman ayıramıyorum.
Kitap olarak: AVCI
Sayfa olarak:
Facebook üzerinde, Geek Türkiye
Instagram üzerine, Earth Of ComicsBakarsanız sevinirim. Geek Türkiye aktif olarak kullanıyoruz. Geek iseniz doğru yerdesiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi Roman/Geek Kılavuzu
Fiksi PenggemarÇizgi Roman/Geek Kılavuzuna Hoş Geldiniz ! Aslında bu kitap size 1 günde çizgi roman alemine girebilmeniz için bir kapı... Biraz amatörce yazılmış ama işinizi görür. 171. bölümden sonra "RETURN" adı altında kendimizi aşıyor, "Geek adayları" olarak...