(Bir arkadaşım tarafından bildirildi. Buradan kendisine teşekkürlerimi bildirerek...)
Dr. Strange:
- İlk olarak 2. Filme dair planlar var.
- Zaman taşı filmde bulunacak.
- Kevin Feige bu filme dikkatli yaklaşıyor çünkü Baron Mordo ve Dr.Strange karakterlerinin başka filmlerde de rol alması bekleniyor.
- Iron Man cameo'su ekleniyor (Cameo: Bilmeyenler için basit bir örnek ile açıklayalım: Suicide Squad da ki Flash sahnesi gibi çok uzun sürmeyen filme teğet sahneler diyebiliriz).
- Film Iron Man 1 ile aynı zamanda başlıyor. Strange'ın eğitimi sırasında günümüze kadar geliyor.
- Mads Mikkelsen'in karakteri Kaecilius Dormammu adına çalışıyor ki Dormammu ilerleyen filmlerde daha büyük roller alacak.
Justice League:
- Hikayede Injustice etkisi hissedilecek.
- Superman uzun saç ve siyah kostümle dönecek.
- Aquaman takıma savaşın ortasında katılacak.
- Steppenwolf'u Julian Lewis Jones seslendiriyor.
- Darkseid'ın birden fazla sahnesi olacak.
- Superman hücrelerinde ki Codex sayesinde hayata dönecek.
- New Genesis ve Apokolips'i göreceğiz.
- Filmin açılış sahnesi İnsanlar & Amazonlar & Atlantisliler vs DarkSeid savaşı olacak. Amazonların komutanı Ares, Atlantislilerin komutanı Ocean Master olacak.
- Joker'in hikayeye bir etkisi olacak.
- Batman'in filmde yeni bir yardımcısı olacak.
- Film geniş ekranda çekilmeyecek (16 9 formatı)
- Bruce Wayne filmin sonunda Barry için yeni bir kostüm tasarlayacak.
- Mid Credits sahnesi olacak.
Heyecanla beklediğim Justice League arkadaşlar. Diğerleri hikaye benim için. Ve Star Trek sevenler içinde bir kaç bilgi paylaşayım. Bu arada Beyond vizyonda... (Bilgiler eski Star Trek serileri için de geçerli olabilir arkadaşlar...)
1- Meşhur Vulcon selamı Kaptan Spock'a hayat veren Leonard Nimoy tarafından icat edilmiştir. Temeli Yahudi rahiplerinin kullandığı kutsama hareketinden gelmektedir.
2- "Star Trek: Orjinal Seri" ile birlikte Amerika Birleşik Devletlerinde nüfus müdürlüklerine yüzlerce insan bir Star Trek ırkına mensup olduğunu iddia ettiği formlar gönderdi.
3- 2000 yılında en çok uyarlaması yapıldığı için Guinness Rekorlar kitabına girdi.
4- Otomatik kapı açılış efekti aslında bir Rus treninde ki tuvalet sifonunun sesidir. Işınlanma sahnelerinin efektleri ise suyun içine karıştırılan simlerle oluşturmuştur.
5- Televizyonda yayınlanan ilk ırklar arası öpüşme sahnesi 1968 yılında Star Trek'te gerçekleşti.
6- Scotty karakterini canlandıran James Doohan 2. Dünya Savaşında sağ elinin orta parmağını kaybettiği için sahnelerde sağ elini gizliyordu.
Arkadaşlar biraz da Marvel DC bilgileri ekleyelim...
Thor'un çekici , Mjolnir, Juggernaut'un zırhından içeri geçemez.
Batman bir keresinde Green Lantern olmayaca çalışmış ama ailesini kaybetmenin korkusunun üstesinden gelememiştir.
Yarasa Mağarasının 8 ana bölümü bulunur.
IceMan cehennemi dondurmuştur.
Drax Thanos'un kalbini çekip çıkarmıştır.
Crisis On Two Earth çizgi romanında Harley Quinn bir maymundur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi Roman/Geek Kılavuzu
FanficÇizgi Roman/Geek Kılavuzuna Hoş Geldiniz ! Aslında bu kitap size 1 günde çizgi roman alemine girebilmeniz için bir kapı... Biraz amatörce yazılmış ama işinizi görür. 171. bölümden sonra "RETURN" adı altında kendimizi aşıyor, "Geek adayları" olarak...