Doctor Strange Film İncelemesi

173 9 4
                                    

Film kesinlikle harika. Bazı yerlerde espri eksiği bulabilirsiniz. Komikmiş gibi geliyor ama gulesiniz gelmiyor felan. Değişik bir durun ama böyle 😂 Bunun dışında. Savaş sahnelerini ben çok bendim. Gerçekten iyi ve anlamlı sözler, anlatımlar, tabirler bulunuyor. Evren, boyut, gerçeklik, zihin, inanç, acı ve bir sürü konu hakkında konuşmalar geçiyor ve gerçekten keyif verici. Savaş sahnelerini beğendim demiştim. Ben hoş olmuş. Ben şu son filmlerden sonra Marvel filmlerine bir ön yargı ile yaklaşırdım. Tamamen yıkıldı diyebilirim. Ve neredeyse her filmde olduğu gibi bu filmde de bir "ders çıkarılacak" konu vardı. Bencillik bunlardan sadece biri... Düşmana gelirsek: Dormammu gayet güzel ve yerinde bir seçim.

*****Spoiler Bölümü******

Savaş sahnelerinde en çok son bölümleri sevdim. Zamanın ötesinde olmak kelimesi artık çok güzel gelmekte bana 😂 Bir zaman diliminde sıkıştırmak kesinlikle çok mantıklı bir hareketti. Şahsen araba kazasını çok erken bulmuştum. Her şey birden oluvermişti. Ayrıntı azdı. Birden kaza geçirdi. Birden savaş eğitimi almaya başladı vb. Ama film ilerledikçe bu durum aklınıza dahi gelmeyecek. Emin olun efektler mucizeydi. Başlangıç filmini hatırlasada çok daha güzeldi ( Film karşılaştırması değil*) kesinlikle beğendiğim bir Marvel filmi oldu. Düşman seçimi kesinlikle mükemmel olmuş. Sahneler çok iyidi. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum.

Gelelim "Marvel Klasiği Son Sahneler"e. Thor ve Strange'ın konuştuğu bir sahne var ilk önce. Dr. Strange ile aralarında çay-bira muhabbeti geçiyor. Sonra babalarını bulmak istediklerini söylüyor Thor. Dr. Strange "Odin'i bulduktan sonra Asgard'a dönecek misiniz ?" Diye soruyor ve Thor döneceğiz anlamında bir şey söylüyor ve Strange " O zaman size yardım edeyim " ya da " O zaman size yardım etmeme izin ver " gibi bir şey diyordu. Tam hatırlayamadım şimdi 😁. Bir diğer sahne de Dr. Strange'ın arkadaşı Mordo Dünyanın asıl sorunun çok fazla büyücü olması diyerek başka bir kapı açıyor bence bizlere...

Çizgi Roman/Geek KılavuzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin