Bu bölüm çizgi roman dünyasına girmek isteyenler için rehber bölümü sayılır. Çizgi roman almak istiyorum ama alamıyorum, alacağım ama çok pahalılar... Gibi cümleler söyleyenler için bir bölüm.
1. Fiyat
Arkadaşlar Türkiye'de çizgi romanlar pahalı olabiliyor biliyorum. Ama şöyle düşünün. Siz sadece bir çizgi romana para vermiyorsunuz. Türkiye de çizgi romanlar cilt halinde satılıyor. Bu da içinde birden fazla sayısı var demek. Batman Ciilt 1'de 7 sayı var mesela. 7 çizgi romana o kadar para veriyorsunuz gibi düşünün. Hem çizgi romanlar hep pahalı değil ya. Ucuz serilerde bulmak mümkün
Avenging Spider-Man serisi ucuz bir fiyata (6-8tl) satılıyor.
Sahaflardan ucuz şekilde çizgi roman bulabilirsiniz.
Yada bu pahalı dediğiniz çizgi romanı internetten sipariş edebilirsiniz...
2. Nereden Başlanır ?
Farklı okuma listeleri var arkadaşlar.
Gerekli Şeyler ve Marmara Çizgi'nin 31 çizgi romanlık bir liste var.
Zaten #1 yada Cilt 1 sayısını görünce direk alıyorsunuz arkadaşlar. İlkini almış olursunuz ve böylece seriyi daha düzgün takip edersiniz.
3. Liste Çok Uzun Ama ?
Arkadaşlar bende ilk önce öyle dedim. New Avengers'ların zaten 12-13 çizgi romanı olduğunu görünce hepten başlamasam mı dedim. Sonra bir yere gittim. New Avengers almaya başladım. Böylece seriye başladım. Avengers Dağıldı zaten vardı. Ara ara listeden alıp araları kapatmaya çalışıyorum. Mesela bende House Of M yoktu o yüzden New Avengers'ın 4. sayısında habire House Of M kelimesi geçince ''House Of M ne ?'' dedim. Şunu okumasam anlar mıyım diye bir şey yok. Zor anlarsınız. Ama liste eğlenceli. Sırada bu var diyerek almayın. Gözünüze biri çarptı alın direk. Sırayla derseniz sıkılırsınız. Karışık alın.
4. Solo Okusam
Arkadaşlar eğer listeye göre gitmek istemezseniz tek tek çizgi roman da okuyabilirsiniz.
Age Of Ultron çizgi romanı seriye bağlı değil.
Solo karakter çizgi romanları (spider-man, daredevil, punisher) bağlı değil. Sadece kendi içlerinde Cilt'lere ayrılıyorlar onlarında 1.'yi alın. Beğenmezseniz 2'yi almazsınız size kalmış.
5. İç Savaş'a nasıl gelirim
Arkadaşlar bende ilk başta internette yazıyordum okuma sırası felan diye. Sizde şeyi görmüşsünüzdür.
1- Avengers Dağıldı
2- New Avengers
3- İç Savaş
New Avengers'lar 13 sayı felan dedik ama İç Savaş 13 sayıdan sonra değil. The New Avengers 4'den sonra İç Savaş'ı alıp okuyabilirsiniz (listeye göre giderseniz tabi yoksa direk alıp okuyun :))
Başka sorunuz olursa yorum atın. Cevaplarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi Roman/Geek Kılavuzu
FanficÇizgi Roman/Geek Kılavuzuna Hoş Geldiniz ! Aslında bu kitap size 1 günde çizgi roman alemine girebilmeniz için bir kapı... Biraz amatörce yazılmış ama işinizi görür. 171. bölümden sonra "RETURN" adı altında kendimizi aşıyor, "Geek adayları" olarak...