Shazam The World's Mıghtıest Mortal (Dünya'daki En Güçlü Ölümlü) ünvanına sahiptir.
Marvel'ın da Captain Marvel adlı karakteri olduğu için (telif söz konusu) kapaklara Shazam yazılmaktadır.
Shazam geleceği görebilir, insanları hipnoz edebilir, yeryüzünde ki tüm dilleri de bilmektedir.
Yemeye, içmeye, uyumaya ve nefes almaya bile ihtiyaç duymaz.
Superman kadar olmasa da normalin üstünde bir hıza sahiptir.
********
Spider-Man'in attığı ağlar yaklaşık 1 saat sonra buharlaşmaktadır.
Spider-Man karakteri tasarlanırken eski, kullanılmayan ve beğenilmiş karakterlerden yararlanılmıştır.
Spider-Man tek yumruğu ile bir insanı öldürebilir (tabi bunu kontrol altında tutar).
Spider-Man'in X-Men okulunda öğretmenlik yaptığı bir geçmiş vardır.
Spider-Man'in ilk aşkı sanılan Gwen Stacy ya da Mary Jane Watson değil çalıştığı yer olan Daily Buggle'da tanıştığı J.Jonah Jameson'un sekreteri Betty Brant'tır.
J.J'nin Spider-Man'i sevmemesinin nedeni bir zamanlar aldığı tehditleri aldırış etmediğinde karısının maskeli biri tarafından öldürülmesidir.
*******
Matt Murdock kör bir adamı kurtarırken kör olmuştur
Daredevil'ın eğitmenin adı Stick'dir.
Daredevil'ın ileride ki ortağı Black Widow'dur. İkili sevgi olmuş ama ilişkileri Daredevil'ın New York'a dönmesi ile bitmiştir. Buna rağmen dostlukları hala devam etmektedir.
Daredevil bir insanın kalp atışlarını duyabilmektedir. Buradan bir insanın yalan söylediğini de anlayabileceği fikrini çıkarıyorum ben.
Daredevil Cilt 1- İkinci Adam'da 28. Bölüm'de hiç konuşma balonu yoktur.
*****
Arkadaşlar artık Çizgi Roman İncelemesi de yapmayı düşünüyorum. istediğiniz çizgi roman varsa söyleyin onu da yapmaya çalışayım...
******
Batman'in bir Superman Zırhı vardır.
Bizarro gibi Batzarro da vardır.
Heath Ledger The Dark Knight filminde oynadığı Joker rolü ile 32 en iyi yardımcı erkek oyuncu ödülüne layık olmuştur.
Flash yaşayan bir Paradox'tur.
The Flash (Barry Allen), Infinite Crisis çizgi romanında Anti-Monitor ile savaşırken aşırı hızlanarak bir yıldırıma dönüşür ve zamanına dönerek kendisini çarpar.
Green Arrow ilk başlarda çakma bir Batman olarak yaratılmıştır.
İlk Flash olmasına rağmen Justice League üyesi olan son Flash Jay Garrick'dir.
Barry Allen'ın evreninde Jay Garrick bir çizgi roman karakteridir ve Barry Allen'ın hayalı onun kadar hızlı olmaktır.
Deathstroke bir animasyonda (Justice League:Crisis on Two Earths) Amerika başkanıdır.
Harley Quinn'in ten renginin sebebi Suicide Squad #3 de Joker tarafından asit tankına atılmasıdır.
Green Lantern Corps'un son insan üyesi Arap bir Müslüman Simon Baz'dır ve kolunda Arapça bir dövme bulunur.
Harley Quinn çizgi film için yaratılmıştır. Sevilince çizgi romanlara da taşınmıştır.
Okuyanlar bilir ki Ailenin Ölümü'de Dollmaker Joker'in yüzünü yüzmüştür.
Superman ısı görüş özelliğini maksimuma getirince bedeninde bulunan bütün solar enerjinin bir anda patlayıp belirli bir bölge içinde her şeyi havaya uçurur. Buna Super Flare denmektedir. Kötü yanı bu olduktan sonra ki 24 içinde güçlerini kullanamaz.
C. Bale Batman'i canlandırmak için 4 ayrı dövüş sanatı eğitimi almıştır. Batman ise 127 farklı dövüş sanatın ustasıdır.
Martıan Manhunter Türkiye'de Derviş kimliği ile suç ile savaşmıştır. Sonra bunu Yeniçeri'ye devretmiştir.
Shazam 1960'lı yıllarda 'The Only Hero Able To Match The Man of Steel'' ünvanı ile anılırdı. Türkçesi 'Çelik Adam (Superman) ile eşleşebilecek tek kahraman' anlamına gelmektedir.
Action Comics #825 çizgi romanında Gog ve ordusu Superman'i öldürmeye geldiklerinde Doomsday, Gog ve ordusunu durdurmak için Superman ile aynı safta savaşmıştır.
Hal Jordan'ın babası gözleri önünde uçak kazası sonucu ölmüştür.
Barbara Gordan(Batgirl)'ın gizli kimliği kütüphaneciliktir.
İlk insan Green Lantern ile ilk Flash çok yakın arkadaşlar.
Barbara Gordan, Jim Gordan'ın biyolojik kızı değildir.
Umarım yardımı olmuştur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi Roman/Geek Kılavuzu
FanficÇizgi Roman/Geek Kılavuzuna Hoş Geldiniz ! Aslında bu kitap size 1 günde çizgi roman alemine girebilmeniz için bir kapı... Biraz amatörce yazılmış ama işinizi görür. 171. bölümden sonra "RETURN" adı altında kendimizi aşıyor, "Geek adayları" olarak...