Return: The Button (2/4) [Incelemesi Gelecekler]

65 5 1
                                    

Bu yazıdan önce "Return: The Button (1/4)" bölümünü okursanız daha iyi olacaktır.

Part 2

Bruce Waynei iyileşmeye çalışırken yatakta görüyoruz. Flash ise bir CSI olduğundan batcavei inceliyor. Reverse flash üzerindeki radyasyon izlerini  kontrol ediyor ve kendi radyasyon iziyle uyuşan bir iz çıkıyor. Flash kendisinin rfnin ölümüyle alakalı bir durumda olduğunu anlıyor. Araştırması bitince Bruce'un yanına gidiyor ve bulduklarını anlatıyor. Tabii ki kendi ile alakalı olan kısmı söylemiyor ama batman farkedecektir diye tahmin ediyorum, because he is Batman. Flash neler olduğunu anlamak için bruceun yanından ayrılıp JL HQsunda JLnin önemli eşyaları sakladığı yere gidiyor. Burada Hal Jordanın her görevden bir anı aldığını görüyoruz. Barrynin geçmişe gitmek için kullandığı cosmic treadmill (kozmik koşubandı) yanına gittiğini görüyoruz. Barry speed force'a girecek ve zaman çizelgesinde gezerek geçmişe gidip neler olduğunu anlamaya çalışacak. Ama batman geri kalır mı? Yaralı bir şekilde barrynin yanına geliyor barry şaşırmış ve bruce nasıl anladığını anlatıyor vs. Barry ikna olmasa da batman tam bir dickhead ve inatçı olduğundan flashla birlikte geliyor. Beraber zaman-uzay devamlılığı içerisinde yolculuğa çıkıyorlar ve alternatif zamanlarda kendilerini görüyorlar. Burada Justice Leaguein ilk kuruluşunu, post crisis dönemini vs görüyorlar ve "Justice League böyle toplanmadı" diyorlar. Anlıyorlar ki evrenlerinde değişikler olmuş, ve bunun arkasında bir güç var. Speed force bir anda onları flashpointe itiyor ve kendilerini flashpoint evreninde buluyorlar. Batcavedeler. Bruce burayı nerde görsem tanırım ama burası benim daha batcavei ilk oluşturduğum halinde gibi bir şey söylüyor. Ve ailesini öldüren silahı görüyor ama asla bu silahı saklamamış. Bir anda bir ses geliyor ve bam. Thomas Wayne beliriyor. "Yaptığım her şey senin içindi evlat" diyor. İki batmanin, baba ve oğlunun birbirine bakışıyla sayımız bitiyor.

****

İngilizce çizgi romanlar (Rebirth, Secret Empire, veya Marvel/DC dışı seriler vb.) için inceleme çekmeli miyim hala karar vermiş değilim ama

YKY'den çıkan Superman/Wonder Woman Cilt 1 incelemesi yakın zamanda gelecektir. Yine yakın bir zamanda baştan sona kadar yaptığım incelemeleri gözden geçirip, incelemesini yapmadığım çizgi romanların da yazısı gelecek.

Çizgi Roman/Geek KılavuzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin