Çizgi Roman İncelemesi: Forever Evil (DC Comics)
Yazar: Geoff Johns
Çizer: David Finch
Çinileme: Richard Friend
Renklendirme: Sonia Oback
Türkiye Yayıncısı: Yapı Kredi YayınlarıBir DC Comics eseri. Çizimleri zaten inanılmaz. David Finch döktürmüş. Geoff John's un yazarlığı ile birleşince de hikaye mükemmel olmuş. Çizgi romanı tek alıp okuyabilir miyim derseniz okursunuz ama. Crime Syndicate'in nasıl geldiğini felan anlamanız için Justice League okumanız gerekir. Serinin devamı niteliğinde yani. Çizgi roman hakkında konuşalım:
Crime Syndicate'in dünyası bir şey tarafından yok edilmiştir. O yüzden bu dünyaya gelirler. (Nasıl geldikleri Justice League Cilt 4: Grid çizgi romanında itibaren anlatılıyor.) C.S (Crime Syndicate) dünyaya geldiğinde tüm kötü karakterleri kendilerine itaat ettirmek istiyor. Tabiki buna karşı çıkanlar oluyor (Başta Lex Luthor.) Ve karşı çıkanlar harekete geçiyor. Bizarro, Lex Luthor, Black Adam, Sinestro derken direniş birliği giderek genişliyor. Bu sırada birliğe Batman de ekleniyor. (Bu sırada Justice League Firestorm'un içinde bulunuyor.) Direniş birliği C.S'ye saldırdığı zaman gemilerinde "Tutsak" denen kişiyi buluyor ve serbest bırakıyor. "Tutsak" denen kişi Alexander Luthor. Ve kendisi baya güçlü bir karakter. Mazahs ! diyerek dönüşüyor. Bir özelliği daha var ki öldürdüğü karakterlerin gücünü alıyor. Direniş birliği bu sefer hem C.S hem de Alexander ile karşı karşıya geliyor. Ben dahasını anlatmıyorum. Okuyun siz. Kesin okuyun. Çok zekice yazılmış bir çizgi roman. Karakterlere karşı neyle/nasıl karşı koydukları gerçekten zekice.
Çizgi romanı kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum. Justice League'in ilk 5 çizgi romanını da (Aslında bu hikaye 4.den başlıyor sanırım ama siz hepsini okuyun derim) öneriyorum. 4. ve 5. çizgi romanı çok çekici bulmama sebebim de buymuş. Konunun patladığı nokta bu çizgi romanmış. Bir daha ki incelemede görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi Roman/Geek Kılavuzu
Fiksi PenggemarÇizgi Roman/Geek Kılavuzuna Hoş Geldiniz ! Aslında bu kitap size 1 günde çizgi roman alemine girebilmeniz için bir kapı... Biraz amatörce yazılmış ama işinizi görür. 171. bölümden sonra "RETURN" adı altında kendimizi aşıyor, "Geek adayları" olarak...