IRON MAN ARMORS- Marvel

364 24 12
                                    

İsteklerinizin birinde Iron Man zırhları var ama zırhlar çok fazla olduğu için sadece bir kaçını anlatayım dedim:


Mark I: İlk zırhtır. Gri renktedir. Jetler uçarmaz ama zıplamaya yarar. Çok gelişmişlik yoktur. Roketler ve alev atıcı silaha sahiptir. Isı ve Asit dayanıklılığı vardır.


Mark II: JARVİS'in kullanıldığı ilk zırhtır. Repulsor(elinden çıkan ışın) ve Unibeam (vücundaki kaynektan çıkan ışın)'a sahiptir.


Mark III: Klasik zırhıdır. Altın ve kırmızı renklere sahiptir. JARVİS yine ayrılmaz parçasıdır. Buz direnci eklenmiştir. Mark II'deki silahlar ile birlikte roketler, omuzundan çıkan silahlar, ışıklara (Flares)'e sahiptir.


Mark IV: Altın vekırmızı renktedir. Klasik zırhla benzerlik gösterir. Roketleri, kaynaktan çıkın ışınları, füzeleri ve ışıkları (Flares)'ı vardır.


Mark V: Kırmızı ve gümüş renklidir. Mark II'deki silahlara sahiptir.


Mark VI: Kırmızı-altın-gümüş renklerdedir. Roketler, kaynak ışınları, omuz silahları, lazerler, küçük füzeler ve diğer silahlara sahiptir. Zırhın kendisi de bir silahtır.


Mark VII: Kırmızı-altın-gümüş renklerdedir. Silahları diğerleri ile benzerlik gösterir.


Mark XII: Siyah-gümüş-altın renkleri vardır. Sadece Mark II'deki silahlara sahiptir.


Mark 44: Hulkbuster denen zırhtır. Age Of Ultron filminde görülmüştür. Hulk için tasarlanmıştır.


Thorbuster (Model 23): Adındaki gibi Thor için hazırlanmıştır diye düşünüyorum.


Bu arada bilinen bir diğer zırhının adıda War Machine'dir ki bu karaktere bir bölüm ayırmıştık...


Eğer düşünüyorsanız adam üşenmeden yapmış arkadaşlar Mark I'dan Mark 45'e kadar. En fazla Mark 45 olmalı ama emin değilim. Yine araştırmanızda fayda. Eğer hepsini giymiş midir derseniz, yaptıktan sonra giyip bir daha adını bile söylemedikleri vardır bence...


Iron Man 3'de Pepper Potts için Mark 42 dahil tüm zırhlarını patlatmıştır.


Mark I, II, III, IV Iron Man filminde

Mark V, VI Iron Man 2 filminde

Mark VII Avengers filminde

Mark 8-42 Iron Man 3 filminde

Mark 43, Hulkbuster (Mark 44), Mark 45 Avengers: Age of Ultron filminde görülmüştür.


Eğer istediğiniz başka bir zırh varsa yorum halinde yazın. Ben bölüme ekleme yaparım...


Çizgi Roman/Geek KılavuzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin