DC'nin Marvel'dan Aldıkları

511 25 5
                                    

Namor (39)- Aquaman (41)

Biliyorsunuz ki bu iki karakterde su ile ilgili. Taşıdıkları mızraklar bile aynı sayılır. İkisi de yarı-insan, yarı-Atlantisli. İkisi de kraliyet soyundan geliyor. Kıyafetleri bile benzerlik gösteriyor. Ama kendi fikrimce Aguaman daha tanınmış e tabi, Justıce League üyesi olmak meşhur olmayı da getiriyor :)

Wasp (63)- Bumblebee (76)

Arlarında ki tek fark ten renkleri. Kostümlerinden fiziksel özelliklerine hepsi aynı. Bumblebbe siyah tenli olmasıyla ayrılıyor ama karakterler tamamen aynı...

Galactus(66)- Imperiex(2000)

Evreni gezip, gezegen yiyen karakterler ikisi de. Yeni çıktığı için Imperiex daha tanınır diyor olabilirsiniz ama hayır. Galactus en efsanevi Marvel kötü adamlarındandır. Imperiex ismini ise ilk defa duymuş olma ihtimaliniz yüksek.

Spier-Man(62)- Black Spider(76)

Arkadaşlar diyecek bir şey yok. Adlar bile aynı sayılır. Özellikler desen zaten öyle. Black Spider, Spider-Man'ın en popüler yıllarında çıkarılmış bir karakter. Batman'ın düşmanlarından. Ha birde düşman. Marvel'ın en popüler kahramanının benzeri DC'de düşman...

Lizard(63)- Man-Bat(70)

İki karakterinde amaçları aynı arkadaşlar. Kendilerindeki engeli aşmak için kendi üzerlerinde deney yapıyorlar. İkisi de yola iyi niyetle çıkmış bilim adamları. Lizard eksik kolunu tekrar çıkarmak için kertenkeleler üstünde, Man-Bat ise sağırlığını atlatabilmek için yarasalar üzerinde deney yapıyor...

Man-Thing(Mayıs 71)- Swamp Thing(Temmuz 71)

İkisi de bataklıklarda oluşan kazalarla bu hali almışlar. İsimleri bile aynı. İkisi de sonradan anti-kahraman olmuş ayrıca. İlk kim düşündü bilemiyoruz ama Marvel önce davranmış. 2 ay içinde de beğpenip DC yaratmış galiba, kesin bir şey yok :)

Captain America(41)- Guardian(42)

İkisi de özel güçlerden uzak savaşıyor ve savunmaları yok edilemez kalkan. Ancak fark şu ki Cap. bir asker, Guardian ise polis memuru. Yalnız şu da var ki ikisinin de yaratıcıları aynı kişi :)

Iron Man(68)- Steel(93)

İkisi de teknolojik zırh kullanıyor. İkisinin de asıl işi silah tüccarlığı, sonra mesleklerinin dünyaya etkilerinden dolayı suçla savaşmaya başlamış olmaları. Bu karakterlerde çok benzer anlayacağınız.

Çizgi Roman/Geek KılavuzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin