Return: The Button (1/4)

88 6 1
                                    

The Button hikâyesini 4 bölümde açıklayacağım (İlk üç anlatım, bir tane de yorum). Yazılar arkadaşıma aittir.*

Öncelikle bu seri 4 parttan oluşuyor. Ana 2 tane karakterimiz var. New52 evreninin oluşmasını sağladığını sandığımız Barry Allen ve bu evrenin Batmani Bruce Wayne. Önümüzde göreceğimiz bir kaç karakter de var. Henüz seride ortada olmayan ama son partta önümüze çıkacağını tahmin ettiğimi Dr. Manhattan, FlashPoint Batmani Thomas Wayne ve Reverse Flash. Serimiz Batman #21'de başlıyor. Bruce Wayne bir hokey maçı izliyor (demekki batcomputerı bunun için kullanıyormuş :D ) ve maçta iki hokeyci tartışıyor. Elinde ise Wally West'in (*bkz. DC Universe Rebirth çizgi romanı) geri geldiğinde batcavede belirdiğinde gelen Watchmenden bildiğimiz komedyenin gülenyüzlü rozeti var. Bu rozeti Psycho Pirate (isimden tam emin değilim) maskesinin yanına bırakırken bir enerji çıkıyor ve bu konuda hemen barry allen'a haber veriyor. Flashımız bu sırada bir dövüşte ve 1 dakika içinde geleceğini söylüyor. 1 dakikalık bir sayım var. Bu watchmene bir gönderme. Her neyse, bir anda etrafta yıldırımlar uçuyor bruce barrye ne kadar hızlı geldin diyor. Ama öğreniyoruz ki bu barry değil, reverse flashımız eobard thawne(❤❤❤). Batmani bir güzel pataklıyor bu arkadaş. Batmande ayağına yaptığı darbeyle onu engelliyor. RF thomas waynein mektubunu yırtmış (*bkz. Flashpoint Paradox) ve rozeti almış. Bir anda kayboluyor ve vücudu yanmış şekilde geri geliyor. Geldiğinde "Tanrıyı gördüm" diyor. Bahsettiği kişi tabii ki Dr Manhattan. Barry allen tabii ki yine geç geliyor ve batmanle rfyi yerde buluyor. Burda part 1 bitiyor.

Çizgi Roman/Geek KılavuzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin