Yenilikler Diyelim Hadi

159 7 0
                                    

Daha demin attığım bölüme gelen yorum, oy ve görme sayısı felan hala okunduğumu gösterdi ve gerçekten çok iyi hissettim. Teşekkür ederim hepinize. Yine eskisi gibi aktif olamam ama bu bölümle size biraz özet geçeyim:

Injustice Yıl 3 Cilt 2 çıktı

Green Arrow Çizgi Düşlerden çıkacak. New 52 Vol. 1'den başlayacaklarmış.

Justice League filminde Steppenwolf karakterini Ciaran Hinds canlandıracak.

Wonder Woman filminden yeni fragman geldi.

Logan filminden yeni fragman geldi.

Batman Lego filminden yeni fragman geldi.

Guardians Of The Galaxy Vol. 2 Fragmanı geldi.

Batman Gotham Kapıları çizgi romanı çıktı. Bu baya oluyor da yazmamış olabilirim diye yazdım.

Biraz bilgi yazalım:

Aquaman'in Trident'i kırılmazdır ve Superman'in delinmez derisini delebilir.

Wonder Woman bir keresinde kendi hızında Speed Force'a girmiştir.

"Batman: The Dark Knight" filminde Lamborghini Murcielago tercih edilmiştir. Nedeni "Murcielago" kelimesinin İspanyolca'da "Yarasa" anlamına gelmesidir.

Obsidian isimli karakter ilk Green Lantern olan Alan Scott'un çocuğudur.

Arkadaşlar. Size söyleyeceğim iki şey var. Reklam a girer demeyin çünkü söyleyeceğim iki hesap/sayfa da bana aittir. Reklam değildir*

Facebook: Geek Türkiye  (@geekturkiye0)

Instagram: Earth Of Comics (@earthofcomics)

Facebook hesabımız Türkçe'dir. İncelemeler (Dizi & film & Çizgi Roman vb.) Dizi & film replikleri, karakter "vs"leri, yeni çıkan haberler, fragmanlar, posterler, gelişmeler, Karakterler hakkında ilginç bilgiler ve daha bir çok şeyi bulabileceğiniz bir Geek Sayfasıdır.

Instagram hesabımda dil İngilizcedir. Daha fazla bilgi bulabilirsiniz ama ingilizce olacaktır 🙂. ArtWork paylaşımı ağır basmaktadır. Bazen de karakter "vs" leri paylaşmaktayım.

Ikisinede bakarsanız sevinirim. Teşekkürler 😶

Çizgi Roman/Geek KılavuzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin