Onuncu Bölüm: Kıskançlık

608 32 6
                                    

Sonuç şu çıktı arkadaşlar: 6 kişi "Harry geziden gelsin" ve 5 kişi "Harry olmasın" dedi. Benim yorumum da şuydu:

Ben "Harry olsun, geziden gelsin" diyorum. Hikayeyi toplarım, Harry, 3 büyücü turnuvasının ödülü olarak bir geziden gelebilir; Durum 4/4 idi, ama bende gelsin dediğimden 5/4 oldu durum. Harry olmazsa Ginny kimle olacak ki? Rose, Ginny halasının Harry eniştesiyle evli olduğunu biliyor. Harry olmazsa birini ayarlarım ona, ama sonradan Harry gelemez -eğer sonuç gelmesin diyorsa-

BU BÖLÜMÜ 5 YAŞIMDAN BERİ EN YAKIN VE EN İYİ SIRDAŞIMA, YOLDAŞIMA, CANIMDAN ÇOK SEVDİĞİM ARKADAŞIMA İTHAF EDİYORUM, ONU ÇOKKKKKKKKKKK SEVİYORUM. İYİKİ VARDI HEP HAYATIMDA... O HEP BEN SEVİNDİĞİMDE SEVİNDİ, AĞLADIĞIMDA AĞLADI. KIYMETLİ ARKADAŞIM, YENİ BİR HESAP AÇTI, BOL BOL DRAMİONE YAZMAYI DÜŞÜNÜYOR; DAHA YAZMADI, AMA YAZDIĞINDA OKURSANIZ SEVİNİRİM, HEMDE ÇOKKKKKKKK SEVİNİRİM. BENİ AŞIRI DERECEDE MUTLU ETMİŞ OLURSUNUZ, KENDİNİZİ DE: ARKADAŞIMIN HAYAL DÜNYASI BAYA İYİ... GÜZEL ŞEYLER DÜŞÜNÜYOR... TAKİPTE KALIN, BEN ONA HIZLI YAZMAYA BAŞLAMASINI SÖYLEDİM. SİZİ SEVİYORUM, HEPİNİZ BENİM GÖZÜMDE AİLEM GİBİSİNİZ!!! İYİKİ VARSINIZ!!!


Antreman maçı devam ediyordu.

Ron, gelen topları geri göndermede çok iyi gidiyordu.

Rose, snitch'e çok yaklaşmıştı!!! Gryffindor, Rose'a moral vermek için 'Rose! Rose!' diye bağırıyorken, Slytherin taraftarları moralini bozmak için hem yuhluyor, hem de 'Yapamazsın! Yapamazsın!' diye tıslayarak bağırıyordu.

Rose, snitch'in peşinde olan sarı birşey gördü. Haince sırıttı ve Malfoy'a bakmayarak, hızla uçan snitch'in peşine düştü.

'Bunu yapamazsın Wenson!' diye bağırdı Malfoy.

'Kes sesini Malfoy!' diye bağırarak Scorpius'a cevap verdi Rose.

Rose, Malfoy'un alayla gülmesini duymazdan geliyordu.

'La la la... duyamıyorum seni!!!' diye bağırıyordu.

Rose, snitch'e yetişmeye çalıştığından terlemişti. Kanatlarını tutsaydı bile yaşardı.

Rose, snitch'i kanatlarından yakalamak için bir eliyle snitch'i tutmak için uzandı, diğer eliyle de düşmemek için sıkıca süpürgesine tutundu.

Rose, snitch'i kanatlarından yakalayınca Gryffindor taraftarları 'Yaşa Rose!!!' diye sevinçle yüksek sesle bağırdığında Rose güldü.

Sonra da, tamamını tutacakken iki elini kullandı ve dengesini kaybetti. Elindeki snitch ile yere düşüyordu! Çok yüksekteydi! Olmazdı! Olamazdı!

Gittikçe yükseklik azalıyordu!!!

'Hayır!!!' diye bağırdı korkuyla Rose.

Düşüyordu!!!

Gözleri sımsıkı yumdu ve elindeki snitch'i, sanki yukarıda bir helikopterden gelen ipmiş gibi,
sıkıca tuttu.

'Hayır!!!' diye bağırmaya hâlâ devam ediyorken, Gryffindor da ona aynı şekilde eşlik ediyordu.

'Hop!' diye bir ses duydu Rose.

Gözlerini yavaşça açtı ve onu tutanın David olduğunu gördü.

David ona gülümseyerek bakıyordu.

Rose da David'e gülümsedi ve sonra da aşağıya baktı.

Yerde değillerdi, David'in süpürgesindeydiler.

Rose, kendisine bakan David'e 'Hadi, beni aşağı indir!' dercesine baktı, fakat David, onun bakışlarından ne dediğini anlamadı. Rose ona baktı ve, 'Hadi David.' dedi.

Scorose: Geçmişe YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin