'O kız...' Draco daha sözünü bitiremeden birisi onlara bağırdı, 'Hey! Malfoy ve Menson!'
İkisi de arkasına -onlara seslenen çocuğa- doğru döndü.
'Snape sizi çağırıyor, hemen gelin!'
Scorpius sinirlendi, tam ağzını açıyordu ki Draco, 'Gel,' dedi.
Scorpius, Draco'nun hemen arkasında ilerlerken içinden 'bu nasıl benim babam olur?' dedi; babasının çok hırslı olduğunu annesi söylemişti; Scorpius annesine sürekli babasının gençliğini sorduğundan...
Draco, sınıfın kapısını açarken Scorpius irkildi.
İçeri girdiler.
Snape, sınıfta herkesin önünde onlara bağırdı: 'Burası Hogwarts! İstediğiniz zaman kaytaramazsınız!'
Draco, daha önce Snape'i böyle görmemişti: Snape, Draco'ya hiç toz kondurmazdı.
Snape, Draco'ya baktı ve, 'Seni severdim Malfoy, ama dersimden kaytarmanla gözümden düştün! Ve sen...'
Scorpius'u gösterdi parmağıyla. Scorpius, Snape'e baktı.
'Daha yeni gelir gelmez derslerden kaytaramazsın!' durdu ve yeniden başladı, 'Adın ne senin?'
'Scorpius Menson.' dedi Scorpius.
Rose, Scorpius'a baktı.
'Hangi okuldan geldin?' Snape, Scorpius'u kuşkuyla süzüyordu ve Scorpius, bu süzme olayından dolayı korkuyordu; ama Snape'i daha da kuşkuya düşürmemek için rahat davranmaya büyük özen gösteriyordu.
'Soruma cevap ver!' diye bağırdı Snape, öfkesi geçmemiş bir şekilde.
Scorpius, düşünmeye başladı.
Rose, Scorpius cevap vermeyince, Snape'in de ondan şüpheleneceğini bildiğinden ayağa kalktı.
Snape ve sınıf Rose'a bakmaya başladı.
Rose herkese baktı ve, 'Profesör, Menson Drumstrang'dan geliyor.'
Snape tek kaşını kaldırdı ve Rose'a baktı.
'Sen nerden biliyorsun Küçük Hanım?'
Evvettt!!! Doğru tahmin Rose!!!
( anlamadınız herhalde: Rose'un içindeki ses...)Plan buydu: O cevap verecekti ve Snape ona bu soruyu sorarken Rose şöyle cevap verecekti:
'Çünkü onu gördüm.'
'Sen hangi okuldan geldin ki?'
'Beuxbetons,' (doğru mu yazdım, bilmiyorum valla)
'Hımmm...'
Snape'e ve Rose'a herkes şaşkınlık içerisinde baktı.
'Otur.' diyecek bir şey bulamamıştı işte...
Teneffüs zili çaldı ve Rose, Ginny ve Hermione ile birlikte öğle yemeği yemek için, Büyük salona gitmek için, sınıftan çıkacaklardı. Sınıf boşalmıştı.
Sınıftan çıktılar ve Rose, onlara gitmelerini, kendisinin tuvalete gideceğini söyledi.
Kızlar merdivenlere doğru yürürken o da kılar tuvaletine doğru yürüyordu.
Koridor bomboştu ve sessizdi.
Bir el, Rose'un elini tuttu. Rose ilk önce irkildi ve gözlerini yumdu. Hemen ardından, çığlık atacaktı ki, el, Rose'un ağzına geldi ve ardından bir ses geldi: (Komik oldu.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scorose: Geçmişe Yolculuk
FanficRose Weasley ve Scorpius Malfoy: 5.sınıfa giden iki öğrenci, aynı zamanda düşmanlıkları anne-babalarından gelen iki genç geçmişe yolculuk ederler. Bakalım, bu yolculuk, iki gencin düşmanlıklarını bozabilecek mi? Acaba ikisi de, birbirlerine karşı hi...