On Beşinci Bölüm: Çaresizlik

469 21 1
                                    

Ne yapıyordum ben?!!!

Yanağından öpmüştüm!!! Gözlerimi sımsıkı yumdum ve yutkundum. Kalbim deli gibi atıyordu. Biraz daha devam ederse göğsümden fırlayacakmış hissi veriyordu...

Ölmek istiyordum!!! İntihar edecektim!!!! Yarın, onun yüzüne bakamayacaktım!!! Utançtan yerin dibine girecektim işte!!!

Ama, bana 'ROSE' demişti.

Bende ona bunu duyunca 'SCORPIUS' demiştim ve üstüne üstlük benden bir teşekkür istemişti... ya da üstüne bir de ufak bir öpücük... bende yapmıştım... ama sesini çıkarmamıştı ve susmuştu... hafifçe tebessüm etmişti...

Kafama vurdum.

Aptaldım ben! Duygularımla oynayacaktı ve beni terk edecekti! Çok belliydi işte! Ben ona âşık olmuştum! Çok belliydi bu da!

Ama o ya bana âşık değilse...????

Yatmalıydım ve  yarın,yine her zamanki günümü yaşamalıydım...


"Scorpius!"

Arkamı döndüm ve bana seslenen kişiye baktım.

Babam.

Yanıma geldi yavaşça yürüyerek ve bana baktı.

"Konuşabilir miyiz, Scorpius?"

"Olur, tamam. Ne oldu ki?" şaşkınlıkla ona baktım.

"Konuşacağız zaten, hadi gel benimle." 

Onu izledim.

Bir odaya geldik, neresi olduğuna dair hiçbir fikrim yoktu.

"Burası neresi baba?" derken, bir yandan da etrafıma bakındım.

Bir yatağın ve geniş bir masanın üstünde bir sürü iksir bulunan, balkonlu bir odaydı.

"Dumbledore, bu odayı bana verdi. Burada bir çözüm yolu bulmaya geldik, Scorpius. Senle konuşacaklarımız çok önemli, fakat beni iyi dinlemelisin." balkona doğru yürüdü ve bende onun peşinden gittim.

Birer sandalye çekip oturduk.

Belini birazcık öne doğru eğdi ve yüzüme baktı. Endişeli ve dertli görünüyordu.

Derin bir nefes aldı ve gözlerini benden uzaklaştırarak, yıldızlı semaya baktı.

"Rose Weasley ile bir arada olmamalısın, Scorpius. Seni uyarı-"

"Baba." diyerek sözünü kestim, bana baktı, "Sözümü kesme ve beni sözümü bitirene kadar dinle."

Başımı aşağı-yukarı salladım, konuşmasına olduğu yerden devam etti.

"Rose Weasley'den uzak durman lâzım, bunu senin iyiliğin için söylüyorum, Scorpius... babamın beni gençken birtakım şeyleri yapmaya zorlamasından öte bir şey bu. Senin hayatına müdahale etmek istemiyorum, babam gibi olmak istemiyorum. Çünkü senin de benim gibi az, ama büyük acılar çekmeni istemiyorum. Senin, bir başkası için bir şeyler yapmanı istiyorum... o kızdan uzak durmanı... inan bana, Scorpius, o kızdan uzak durursan, hem kendine, hem de o kıza büyük bir iyilik yapmış olursun. Çünkü bu durumu bizim yaşadığımız gibi yaşamanızı istemiyoruz... hem de asla, ama şunu bil ki-"

"Rose'un annesi mi? Hermione Weasley ile mi yaşadıklarınızı, baba?" dedim. Keşke 'Weasley' kelimesini vurgulayarak söylemeseydim. Babamın yüzündeki ifade, her ne kadar sakin olsa da, sakin olmaya çalışıyordu aslında vr brni vurmamak için kendini zor tutuyordu sanki...

Scorose: Geçmişe YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin