TEOG SINAVIM GELDİ ÇATTI. YARIN SINAVIM 8.30'DA BAŞLIYOR. ÖLÜM-KALIM MESELESİ DEĞİL ARKADAŞLAR VE BEN KENDİME GÜVENİYORUM. UMARIM HERKES, TABİİ ÇALIŞAN, TEVEKKÜLÜNÜ İYİ YAPMIŞ VE YOLLUĞUNU HAZIRLAYARAK ADIMINI BU YOLA ATMIŞTIR... STRES YAPMAYIN VE SİZE NASIL GELİYORSA RAHATLAMAYA ÇALIŞIN. BEN, BENİMLE AYNI KADERE ORTAK ARKADAŞLARIMA SESLENİYORUM. KAFAMI RAHATLATMAK İÇİN KİTABIN DEVAMINI YAZMAYI UYGUN GÖRDÜM, SONRA KİTAP OKUYUP, SICAK BİR BANYO YAPARAK YATMAYI VE DUA OKUMAYI... DİLEDİĞİNİZ YERE, HEDEFİNİZ OLAN LİSELERE GİTMENİZ İÇİN EŞŞEK GİBİ ÇALIŞTIYSANIZ, SONUCUNU ALLAH'A BIRAKIN VE RAHAT OLUN...
BAŞARILAR DİLİYORUM...
"Rose, yemeğe gelmiyor musun?" Hermione, başında duruyordu.
"Gelmiyorum, gelemem Hermione. Malfoy beni rezil etti, insanlar benim hakkımda konuşacak ve ben bunu istemiyorum, tahammül edemiyorum. Sen git, ye, beni takma kafana artık."
"Olmaz! Böyle yaparsan, seni korkak sanarlar! Gelsen daha iyi olur, Rose!" dedi Ginny araya girerek.
"Boş ver, korkamdan değil, pisliklerine katlanamayacağımdan. Beni rahat bırakın kızlar, siz gidin."
"Biz gitsek ne olacak sonradan Rose? David konusunda ne yapacaksın?"
"Bilmiyorum, Ginny. Kafam cidden de çok karışık. Ne yapacağımı bilmiyorum, bilemiyorum... yani bana aşık olduğunu, söylediğini Ron ile konuşurken duydum. Ne yapacağımı bilemedim. Benden uzaklaşmıyordu, uzaklaştıramadım. Daha da kötü oldu. Yüzüne söyleyemedim, kırılacağını düşündüm ve sustum! Bana daha da çok kaptırdı kendini ve saçma olan da şu ki, benim onu sevmediğimi bilmesine rağmen hâlâ seviyor ve benim yakında onu seveceğimi düşünüyor!"
"Ben konuşabilirim, Rose," diye araya girdi Hermione.
"Yani, olmayacağını ve gerçekleri bilmesine rağmen her şeyin olacağını düşündüğünü söylerim..."
"Saçmalama!" diye araya girdi Rose.
"Ya ne yapacaksın, Rose?! Sus, sus, daha nereye kadar, Tanrı aşkına? Daha da kötü oluyor diyen sen değil miydin?! Değiştir onu, ben konuşarak değiştireyim ya da. Aklını başına toplar ve belki de yaptıklarının farkına varır ve seni bırakır. Siz de, birer kanka gibi takılırsınız... gerisini sen bilirsin. Ama David, değişir sonra, bana göre..."
"Offf!!!!"
"Bence Herm doğru söylüyor, Rose. Hak veriyorum ona. David'in arkadaşın olmasını istiyorsan git ve normal davran. Dedikodular yokmuş, söylenmemiş ve o seni hiç sevmemiş gibi davran ve sonra da Herm konuşsun, yoksa daha da kötüye gider iş."
Hermione, kafasını salladı.
"Tamam, konuş Herm." dedi Rose, "Daha da kötü olmasın yeter ki."
"O zaman bu, geleceğin anlamına geliyor?!"
Ginny, Hermione ile birlikte Rose'u çekiştirmeye başladı.
***
Hermione, Büyük Salon'a ilk önce adımını atan oldu. Herkes arkasındaki Rose'a bakıyordu.
Fısıldaşmaya başladılar.
Rose, gayet sakin ve rahat bir şekilde yürüdü Ginny ile.
Hermione, ona pişman olduğunu göstermek istercesine bakan Draco'ya ters ters baktı ve sonra bakışlarını David'e çevirdi.
Tam konuşuyordu ki, Rose araya girdi derin bir nefes alarak.
"David, konuşabilir miyiz?"
Hermione ile Ginny başta olmak üzere, Ron ve Harry de şaşırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scorose: Geçmişe Yolculuk
FanficRose Weasley ve Scorpius Malfoy: 5.sınıfa giden iki öğrenci, aynı zamanda düşmanlıkları anne-babalarından gelen iki genç geçmişe yolculuk ederler. Bakalım, bu yolculuk, iki gencin düşmanlıklarını bozabilecek mi? Acaba ikisi de, birbirlerine karşı hi...