2 gün sonra...
Calan telefonumun sesi beni uyandirdi.
Astoria Malfoy.
Telefonu acar acmaz aglama sesleri duyuldu.
"Bayan Malfoy, niye agliyorsunuz?!" Dedim endiseyle. Merakla gozlerimdeki capaklari sildim.
"Scorpius olecek Rose!.." sesi oldukca boguk cikiyordu.
Hicbir sey yapmadan durdum. "Scorpius olecek Rose!.."
"Rose, Scorpius kan kanseri, lösemi... hersey yalandi!.. kaza yapmadi, kanserdi o!.. simdi hastaneye gelir misin?.. sana birseyler soyleyecekmis!..."
Hickira hickira aglamaya basladim, "Elbette!"
Hemen ustume biseyler giyindim ve montumu aldim. Montumu giyerken annem ve babam yanima geldiler.
"Ne oluyor Rose?" Merakla sordu babam, "Nereye gidiyorsun saat sabahin 6'sinda?"
"Hastaneye!" dedim onlara bakarak.
"Sco... onun icin mi?"
"Evet, o! Kaza dedigi gun, kansere yakalanmis ve bunu benden gizlemis!.. Ben hastaneye gidiyorum!"
"Bizde geliyoruz!"
Aileme bakip gulumsemeye calistim, ama olmadi, gulumseyemedim. Onlar benim en buyuk destekcilerimdi. Her zaman yanimdaydilar... ve Hugo da gelecekti.
Kosarak odaya girdim ve onu karsimda gorunce dudaklarim titremeye basladi.
Astoria Malfoy ve Draco Malfoy aglayarak odadan ciktilar.
"Scorpius! Scorpius!" Diye bagirdim ve yanina gittim. Ellerini tuttum. Genelde elleri hep soguktu, ama kalbimi isitirdi... erirdim onu gorunce... ama simdi ellerini tutunca daha da soguk oldugunu farkettim.
"Scorpius, burdayim! Yanindayim! Beni duyuyorsun, degil mi?! Gozlerini yavasca acip "Rose..." diyeceksin, degil mi?! Ellerimi sıkacaksin, degil mi?!.."
Gozlerini yavasca acti.
"Rose... Rose... ben... kanserim. Losemi..." gozleri doldu.
"Biliyorum!" Dedim ellerini daha da sıkı tutarak.
"Sana dedigim gunden belli oldu, Rose... olmeden once seni kendimden uzaklastirmaya calistim... ben... olmek istemiyorum..."
"Hayir! Boyle seyler soyleme! Hayir!.."
Hickirarak aglamaya basladim.
"Daima yaninda olacagim, Scorpius! Atlatacagiz!" Dedim guven verircesine.
"Rose..."
Elini optum, yanaklarindaki gozyaslarini sildim.
"Biz daha da kotu seyleri atlattik! Bu daha onlarin yaninda hicbir sey! Bana guven! Buna izin vermeyecegim! Tamam mi?!"
Basini hafifce asagi yukari salladi.
Ona sarildim.
Pulling me further, further than I’ve been before
(Daha ileri çekiyorsun beni, daha önce olduğumdan daha ileri)Making me stronger, shaking me right to the core
(Beni güçlendiriyorsun, iliklerime kadar sarsıyorsun)Oh, I don’t know what’s in the stars
(Ah, yıldızlara ne olduğunu bilmiyorum)Never heard it from above, the world isn’t ours
(Hiç bu kadar yüksekten duymamıştım, bu dünya bizim değil)But I know what’s in my heart, if you ain’t mine I’ll be torn apart
(Ama ben kalbimin içindekini biliyorum, eğer benim değilsen paramparça olacağım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scorose: Geçmişe Yolculuk
FanfictionRose Weasley ve Scorpius Malfoy: 5.sınıfa giden iki öğrenci, aynı zamanda düşmanlıkları anne-babalarından gelen iki genç geçmişe yolculuk ederler. Bakalım, bu yolculuk, iki gencin düşmanlıklarını bozabilecek mi? Acaba ikisi de, birbirlerine karşı hi...