27.Bölüm

3.4K 290 180
                                    

Diğer bölüm de bana yorum yapan yüreğinde cennet bahçelerinden bir bahçe bulunan bu güzel insanlara

@NeslihanDal

@20zeyno02

@hayalim02

@NabiSonyeooo

@semra_klc

Milyon kasa incir çekirdeği kadar teşekkürler sizin gibi okuyucular zor bulunur iyi ki varsınız.
(Bundan sonra yorum yapan okuyucularım hep böyle yazacağım Allahımın iziniyle...)

Rüzgar'dan:
Bu kabus bitiyordu çıkıyordum ışte.Allahım sana şükürler olsun,sana binlerce şükürler olsun...
Çantamı hazırlamiş bizim dondurmaci ile vedalaştıktan sonra bizim gardiyani çağırmiştık ,ışte masmavi bir gökyüzü beni karşıliyacakti.
Gardiyanla birlikte çıkışa doğru yol aldık kapının orada ki gardiyan benim ona verdiğim
eşyaları bana geri verip.

"Seni de boşuna tutkuladilar,Allah bida düşürmesin."

"Kaderde varmış ne yapalım bu günümüze de şükür Amin."

Diyerek diğer gardiyanla birlikte çıkışa ilerledik bu kez demir parmaklıkli kapılar açılmamak üzere kapanıyordu,
her adımda içimi huzur doğuyor,karnesine iyi gelmişti karne hediyesi almayı bekleyen çocuk kadar içim heyecan dolu anlam veremedigim bu olayların mutlu sonun göreceğimin bu kadar yakın olacağını bilmiyordum.
Ilerleyerek büyük demir kapının önüne geldim.
Işte özgür kuş gibi kanat çırpmaya gelmiştı sıra.
Geçeceğini biliyordum ışte yine atlatmıştim ışte.

Dışarıya çıkınca derin bir nefes alıp içime dolduran huzurla ilerlemeye devam ettim.
Poşetin içinde ki telefonumu çıkarıp rehbere girip,Dalga yazısının üzerine basıp,
O içime huzur dolduran sesi duymaya başladım.

"Rüzgar Kardeşim ! Nasıl ya çıktın mi ? Niye haberim yok."

"Sakın be dostum ! Tabii çıktım suçsuzum çünkü."

Arkadan çalan bu çocuk müziği ve çocuk çığlıkları da neyin nesiydi.

"Kardeşim nerdesin yav bu ne gürültü."

Ah be yine kardeşim sayesinde kurtulmuştum şu dört duvar arasında o olmasa ömür boyu burda kalabilirdim tabii birde güzel yürekli sevdiğim sayesinde.

"Esleme parti ayarladık oradayız.Sende orya gel güzelliğime süpriz olsun."

"Tamam abi de daha vardı küçüğümun doğum gününe."

"Evet de Mina hanım doğum günü kutlamanin günah olduğunu söyledi ve benim de fikirimle böyle bir şey yaptık.Yav sen beni ne çok konuşturuyorsun hadi git Seyfi amcamla hasret gider üzerini başını düzelt geçen gittiğimiz Neşe kafeye gel.Bu arada Mina geliyor süpriz olduğu için kapatmam gerek baybay."

Kapatmıştı.Değişik çocuk ya telefonu kulağımdan çekip gelen taksiye dur işareti yaparak durdurup bindim adresi verip babamı aradım.

"Oğul çıktın mi ? "

"Evet babam eve geliyorum."

"Çabuk oğul bekliyorum."

"Tamam babam."

Deyip kapatım telefonu al ışte bu kabusta bitmişti.Çok şükür elhamdülillah.
Kafamı camdan dışarı uzatıp derin bir nefes aldım.
Geçeceğini biliyordum ama bize ne getirecektı bilmiyorudum bu sabah kaza yapan adam uyanmış ve tüm suç kendinde olduğunu uykusu geldiği için olduğunu söylemiş ve uyanmasın da Allahımin kudreti ve benim can dostum ile kalbin sahibinin de büyük payı vardı.
Düşünceler vardı aklım da bugün herşeyi Minama anlatmak seviyom seni evlenelim demek zaten evlenecektik ama bu aşk evliliği olacak diyesim vardı gel ömrüm ömrün olsun Allah için yarım kalbimiz bir bütün olsun diyesim var ama kalbim onu beni hatırlamasa kaldıracak gücü olmadığın da oluşan sızıyı düşünüceler vardı işte her saniye içine çektiği.
Ve düşüncelerle labirent içinde sıkıp kalmış beni kurtaran taksiciye içimden teşekkürler sundum;

En Güzel İmtihanimsin .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin