35.Bölüm

2.9K 237 38
                                    


Bu bölüm kuzum , sohbet arkadaşım @memduhadengiz'e gelsin...

Bir buçuk elif miktari sevdim seni, yarım SEN bütünüm ALLAH... !!!

Rüzgar' dan;

Gene bayılmıştım bunu biliyordum ama bayıldıktan sonra ne oldu ışte orasi gayri meçhul bir karanlıktan ibaretdı.

En son sevdama bakıyordum ki sevdamda kaybolduğum gibi karanlıkta kabulmuştum.

Büyük ihtimal ile hastaneye getirmişlerdir beni gene bağlamışlardir bir çok makineye ama bugüne de şükürdü benden kötü insanlarda vardı hala uyuduğumu farkındayım çünkü her bayılıp hastaneye kaldırıldığım annem geliyordu rüyama.

Biri cihanim diye seslenişinden anlamıştım bayılıyıp yine uyuduğum . Yoksa ! yine bir hafta mi ? Olmuştu.
Karanlık bir dünya ya kapillali,

Neyim vardı , kalbim de bir sorun olduğuna emin ama ne sorun olduğunu bilmiyordum , kalp doktoru olmama rağmen.

Eğer uyanır bu hastaneden çıkırsam En güzel emanetim olan Eslemi bulursam , sevdamla artık helal bir yolda yürürüm , evlenme teklifi ederdim.
Plan hazırdi da uyanabilece miydim ki ?

Annem cihanim demiştı bir daha seslenmeyince kendimi farklı bir konuya kaptırmiştım.
Yeni cihanim diyordu.

Bir dakki şimdi annem geldiyse ölüm iki dudak mesafesinden yakın olmuştu bana çünkü geçen bayıldığım zaman ;

'Seni almaya geleceğim cihanim demiştı.'

Yoksa cidden ölüm vakti miydi ? Daha ibadetlerimi yapmadan ,
Sevdam ile arka arkaya durup namaz kılmadan, çocuklarımıza nasıl hayırlı evlat olunduğunu öğretmeden mi gidecektım , elim boş , kalbim boş , amel defterim boş...
Öyle gidiyordum yani bomboş.

Ey ! Ölüm Allah benden razı olana kadar beni senin ile karşılastirma.

Allahim senin huzuruna elim dolu , kalbim dolu , amel defterim dolu gelmek istiyorum.
Ey güzel En güzel , sana tüm gönlüm ile yalvarıyorum sen benden razı olana kadar beni yanına alma.
Senin huzuruna layık olana kadar kabir azabı verme Yarabbim...

'Cihanim hadi kuzum yavrum aslanım başaracaksın annem.
Mina kızıma layık bir eş 'olacaksın.
Sakın annem sakın bir imtihan ile karşılastigin zaman isyan etme.
Şükür et , sabır et.Çünkü

Sanki gerçek dünyadaymisizda dizine yatırmış bana öğüt veriyor. Bide konuşmaktan yorulmuş gibi derin bir nefes alıp devam etti meleğim benim.

"Çünkü Allah sana imtihan verdiyse seni seviyor demektir.
Yada kendinden şüphe et.
Allahimi unutumda bana imtihan verdi de.
Çünkü Allah imtihan verdiği kularini ya çok sevdiğinden yada bazı srbebden dolayı kendini unutan kularina kendini hatırlatmak için verir.
Oğlum Rabbim seni imtihanı güzel olan kularinidan eylesin.
Cennet bahçelerinde buluşmak duası ile."

Dedi ve gitti gözlerimi açmaya çalışıyordum da olmuyordu bu ışıksizlik beni öldürecektı.
Kabir de de böyle olacaktı bir kitapta okumuştum.
Ölü mezara koyulduğu zaman daha öldüğünü anlamaz kalkmaya , çıkmaya çalışır çırpınırmiş şu an benim yaptığım gibi.
Uyanmaya çalışıp uyanmadığım gibi.
Tam kalktığı zaman
Anlıni tahta parçasina çarpınca çıkacak yer kalmadığını anlayıp ölümün kollarına kendini bırakırmis.Işte sorgu o zaman başlarmis.Ölü de öldüğünü o zaman anlarmış.

Herşey ölecekte ölmeyen şey ölüm 'olacak kıyamete kadar.
Allahım beni ve benim tüm müslüman kardeşilerimi ameli iyi olanlardan eyle.

En Güzel İmtihanimsin .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin