Am coborat din masina dupa ce Niall a parcat langa Brian. Dupa convorbirea cu Brian, restul drumului a fost foarte linistit, Georgia a dormit mai mult de jumatate, iar Tylor a lucrat la editarea unor videoclipuri. Cat despre mine si Niall, noi am preferat sa jucam un fel de "fazan" si a fost chiar distractiv. In ultimele doua ore am descoperit ca Niall e una dintre cele mai amuzante persoane cu un simt al umorului peste masura. Cu toate astea stie cand intrece masura si cand trebuie sa revina la seriozitate.
Am privit-o pe Georgia incercand sa isi dezmorteasca mainile si spatele atunci cand a coborat, iar cand Tylor a venit langa ea, roscata l-a imbratisat. Chris, Adam si Brian au venit siei imediat langa noi.- Am ajuns cu bine, merg sa iau bilete, asteptati la intrare, bine? spune Brian scotandu-si portofelul din buzunarul blugilor. Mel? imi face semn daca vreau sa il insotesc si inaintez in clipa urmatoare spre el. Ne intoarcem imediat, baieti! spune si incepe sa mearga langa mine.
Privirea mi se blocheaza pe masinariile din fata mea, de dincolo de gardul imens de fier. Carusele, trenulete suspendate, o roata imensa si o multime de alte inventii colorate apar in fata mea. Cand eram mica adoram parcurile de distractii, insa acum parca nu mai vad nimic special la ele, ba chiar imi par putin periculoase.
- Cu ce vrei sa incepi?
- La ce te referi? il intreb derutata de indata ce ne asezam la coada pentru bilete.
- In ce vrei sa te dai mai intai? chicoteste.
- Oh, nu stiu. Cred ca am sa caut o banca.
- Oh, haide, Mel! Am venit sa te distrezi, iar eu nu am sa te las sa te plictisesti. Vreau sa incerc caruselul cu delfini.
- Serios? rad. E de copii.
- Hei, ti se pare ca sunt mos, sau ce? mimeaza o incruntatura, insa imediat apare un zambet pe fata sa.
- Nu, doar putin cam...mare pentru chestiile alea, esti mai matur de atat.
- Buna ziua! Sapte bilete, va rog! se adreseaza femeii din cabina pentru bilete.
Ne intalnim cu restul la intrarea in parc. Adam si Tylor par sa aibe o discutie serioasa despre lucrurile din renumita Casa a groazei, in timp ce Niall asteapta pe o banca langa Georgia si Chris. Cand ajungem langa ei, Niall se ridica si se apropie de mine, ducandu-si subtil mana pe spatele meu.
- E totul in regula? il intreb.
- Ma doare doar putin capul, voi fi bine.
-In regula, baieti, am luat biletele, putem intra acum. anunta Brian.
- Inainte spre distractie! tipa Adam, iar Tylor, Georgia si Chris il urmeaza.
Brian incepe sa rada, pe cand Niall doar schiteaza un zambet.- Poate gasim o farmacie in jur! ii soptesc, iar el ma priveste pentru o clipa.
- Nu e nevoie, am prin masina cateva pastile, voi mergeti,va gasesc eu.
- S-a intamplat ceva? intervine Brian peste tipetele celorlalti.
- Niall are o durere de cap si vrea sa mearga sa ia o pastila din masina.
- Oh, in regula, amice, te asteptam aici, spune brunetul intelegator.
- Puteti intra, va gasesc eu.
- Se poate? Nu te lasam singur, am venit impreuna, ramanem impreuna. Hai, te asteptam! insista, iar Niall se intoarce spre masina.
Ma bucura nespus faptul ca vremea de afara ne permite iesirea asta. Soarele straluceste puternic, desi nu reuseste sa incalzeasca foarte tare atmosfera, dar cred ca totusi temperatura depaseste douazeci de grade. Ma simt prost pentru ca Niall nu se simte bine, starea lui imi provoaca si mie o stare proasta. Nu o sa se poata bucura de iesirea asta din cauza durerii de cap, iar eu nu suport ideea ca el nu e bine.
CITEȘTI
The Challenge//F.F. Niall Horan//
FanfictionDintr-o întâmplare ajungi să te îndrăgosteşti, iar dacă destinul îţi pregăteşte surprize doar de el ştiute, nu-ţi rămâne decât să trăieşti la maxim fiecare clipă. ~ÎN CURS DE EDITARE~