- Clariss, ai ajuns?
-Da, spun incercand sa ma descalt fara sa las jos geanta din mana mea. Nu reusesc, asa ca o las sa cada pe podeaua holului. O las acolo, imi dezbrac geanta si ma indrept spre bucatarie, acolo unde o gasesc pe bunica stergand praful.
-Buna! spun.
- Cum a fost ziua ta? ma indreaba continuandu-si treaba.
- Obositoare. oftez si ma las sa cad pe scaun.
Ea ocupa locul din fata mea si isi pune mainile impreunate pe masa, lasand deoparte pamatuful. Ma priveste parca asteptand ceva, apoi vorbeste.
- Astept sa imi povestesti.
- Am fost la ore, apoi am votat pentru organizatorii balului, iar mai tarziu am fost la cursurile de dans, explic constienta ca am omis multe subiecte.
- Niall?
Tresar.
- Ce e cu Niall?- Oh, nu te preface ca nu intelegi, cum sunteti? Ce s-a intamplat?
- Nimic. Vreau sa spun...nu stiu ce s-a intamplat.
- Esti...
E intrerupta de soneria telefonului meu. Il scot rapid din buzunar si zambesc la vederea numarului lui Niall de pe ecran.- Hei! spun si imi imaginez deja zambetul lui.
-Hei, Mel! Voiam sa ma asigur ca ai ajuns acasa, stiam ca Brian te va duce.
-Am ajuns, da, e-n regula. Tu ce faci? incerc sa continui conversatia pentru a avea mai mult timp in care sa ii ascult vocea.
- Acum am terminat de invatat pentru maine si ma la tine, voiam sa vad daca esti bine.
Nu ma gandeam ca poate sa fie atat de dulce, niciodata. Vocea lui trezeste ceva in mine si ii simt zabetul doar din glasul sau. E adevarat ca accentul sau ar trebui sa mi se para ciudat, am urat mai mereu accentul irlandez, dar el e in mod cert singura exceptie.- Acum am intrat si vorbeam cu buni, voi merge sa fac un dus cred, apoi ca am sa citesc ceva, sincer nu prea stiu.
-Ai ore grele maine? ma intreaba.
- Nu, nu am. Tu?
- Nici eu. Voiam sa vad daca...sambata mergi cu mine, Georgia si Ty. Brian ii ia pe Chris si Adam.
- Pai, cred ca da...
- Nu vreau ca Brian sa se supere si nu vreau sa intervin intre voi... Nu e nicio problema?
- Nu, va intelege.
Chicotesc si intre noi se lasa cateva clipe de liniste. Bunica pare sa observe si imi mimeaza ceva. Inteleg si zambesc.
- Buni zice sa te salut din partea ei.
- E o femeie extraordinara, e usor sa iti dai seama de asta, mie mi-a trebuit doar un drum spre posta. Sper sa o revad curand. Nu se intoarce in Franta, nu?
- O sa am grija sa nu o faca! spun zambind cu subinteles spre bunica.
Dupa ce inchei apelul raman probabil cu un zambet tamp pe fata pentru ca bunica incepe sa chicoteasca. Decid sa nu imi ascund starea de bine si le permit buzelor mele sa ia forma unui zambet mare.
- Ei, se pare ca avem ce discuta dupa ce mananci, spune ea ridicandu-se de la masa pentru a-mi aduce mancarea.
* * * * *
Acum ca bunica stia totul, adica absolut tot ce s-a intamplat intre mine si Niall, am putut manca si pleca in camera mea. Dupa ce am facut un dus rapid, m-am asezat in pat. Camera era luminata doar de lampa de pe noptiera mea, lumina facand atmosfera mult mai relaxata. Am deschis primul volum din "Reintoarcerea", o carte pe care am gasit-o recent in biblioteca. A fost a mamei si mi-a daruit-o in urma cu doi ani, insa nu am apucat sa o citesc, asa ca am profitat de timpul liber pentru a o incepe.
Raman mult timp blocata in povestea frumoasei domnite engleze indragostita de soldatul subordonat echipei tatalui ei. Povestea lor imposibila de dragoste trezeste in mine emotii mari si ma acapareaza intru totul, facandu-ma sa ma afund mai tare in mijlocul actiunii.
Tresar cand, in linistea din camera, telefonul meu ma anunta ca am primit un mesaj. Privesc ceasul de pe perete ce indica cincisprezece minute pana la ora doua si inainte sa ma gandesc cine ar putea fi la ora asta, deschid telefonul. Gasesc insa aproape zece mesaje de la Niall, fapt ce ma ingrijoreaza enorm si inima mea incepe sa bata din ce in ce mai repede pana deschid conversatia. Imi dau seama din mesaje ca e ingrijorat ca nu i-am raspuns. M-a intrebat imediat dupa ce am vorbit daca ma duce la scoala de dimineata si nu i-am mai raspuns pentru ca nu am auzit. Au urmat apoi alte mesaje si sper ca nu eu sunt cauza pentru care nu doarme la ora asta.
CITEȘTI
The Challenge//F.F. Niall Horan//
FanfictionDintr-o întâmplare ajungi să te îndrăgosteşti, iar dacă destinul îţi pregăteşte surprize doar de el ştiute, nu-ţi rămâne decât să trăieşti la maxim fiecare clipă. ~ÎN CURS DE EDITARE~