Capitolul 7

298 31 3
                                    

Mainile imi tremura cand incerc sa introduc codul dulapului meu si brusc imi amintesc ca mi-am uitat prietenii in sala de desen. Cum am putut sa fac asta? Ma simt oribil. Trebuie sa ii gasesc. Stiu, o sun pe Georgia.

- Mel, de ce ai plecat asa? imi raspunde imediat.

- Am...am avut nevoie la toaleta. mint eu.

- Ahm, pai Brian a zis ca nu te simti foarte bine in ultima perioada.

Daca Brian le-a spus ceva, nu e bine pentru el...deloc.

- Sunt bine, Brian e ingrijorat degeaba. Lasa asta. Unde sunteti?

- La cantina. Eu sunt inca la coada, dar ei sunt deja la masa, cu...baiatul cel nou. Vino si tu.

- Nu stiu daca am timp sa ajung inainte de a se suna. Ma intalnesc cu tine si Tylor la stiinte, deci ne vedem imediat.

- Bine, Mel.

Ajung in sala de clasa inaintea tuturor si se suna aproape imediat dupa ce ma asez in banca. Clasa se umple aproape imediat si Tania, profesoara noastra, intra si ea in sala. Unde sunt Tylor si Georgia, le-am spus ca nu o sa ajunga la timp de la cantina... Profesoara a inceput deja sa strige absentii, ce fac astia doi? Usa se deschide exact in momentul in care ii striga numele Georgiei.

- Prezenta! striga ea inainte de a intra in sala. E urmata imediat de Tylor si de inca cineva, de cineva cunoscut as putea spune...poate prea cunoscut. Raman pentru cateva clipe nemiscata in banca mea, clipind si frecandu-mi ochii, sperand ca nu e adevarat.

- Inca putin si castigai o absenta mare, domnisoara Parkinson, acum luati loc in banci. Oh, tu mai ramai, te rog! i se adreseaza ultimului intrat, iar el se supune. Banuiesc ca stiti toti ca avem de curand un nou elev in colegiu si majoritatea cred ca ati facut deja cunostinta, insa e de datoria mea sa il prezint tuturor inainte de a incepe ora. Ei bine, el este Horan James, vine din Irlanda si il voi lasa pe el sa spuna cateva cuvinte despre el. James?

- Am...buna! M-am transferat aici saptamana aceasta pentru ca parintii mei au ales sa venim in Londra. Dintre materii, preferatele mele sunt muzica, stiintele si ora de gatit cred, spune chicotind.
Nu m-a privit, nu m-a observat. Ar fi bine sa raman nevazuta de el, asa ca imi las privirea sa cada pe banca.

- Sunt destul de prietenos si da, imi place sa imi fac prieteni noi. Dupa colegiu nu pot spune ca am planuri desi stiu ca nu mai e mult timp in care sa ma decid, dar probabil voi continua cu muzica si....

Ceva parca l-a strans de gat deodata si l-a oprit din a mai spune ceva si chiar daca astept cateva clipe sa continue, el tace. Imi ridic curioasa, dar foarte incet privirea si o intalnesc brusc pe a lui. Prea tarziu sa ma feresc, m-am blocat din nou. Controleaza-te, domnisoara Dark!

Clipesc repede pentru a iesi din blocaj. Nu vreau ca baiatul nou din scoala sa se blocheze asa in fata clasei din cauza mea, asa ca ma gandesc rapid la ceva care l-ar scoate imediat din starea asta.

- Deci, James, crezi ca muzica te poate salva dupa colegiu? spun adoptand fata artagoasa a personalitatii mele. El pare ca revine la realitate si intelege imediat ce se intampla cand ii observa pe ceilalti colegi din banci, parca pentru prima data.

- Da, cred ca muzica ma poate salva. Sunt multi ce au reusit sa ajunga ceva facand asta. Da, sunt si persoane ce au esuat, dar cred ca este important sa lupti si sa incerci fara oprire.

-Esti un visator, deci.

- Da.

In sinea mea zambesc, insa afisez o imagine plictisita si aroganta pentru cei din clasa, nu pentru Niall, pentru restul. Totusi...Niall...a fost prezentat drept James,de ce nu Niall? Las asta pentru mai tarziu. Adevarata intrebare este insa ce cauta el aici, in scoala asta, in clasa asta, acum la doua banci de mine? Cum s-a intamplat asta, cred ca e singurul lucru la care m-as fi asteptat. Da, voiam sa uit intamplarea aia, sa uit de existenta lui si acum revine ca prin minune in fata mea si ma da iar peste cap. Ce e gresit cu el, cu mine, cu lumea asta? E clar ca cineva incearca sa faca o gluma care iese destul de prost. Ce tot spun? E cea mai proasta gluma.
Totusi, nu neg ca ma bucur sa il revad...atat de aproape.

The Challenge//F.F. Niall Horan//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum