Ölümsüz Konuşma

211 10 4
                                    

(Doruk'un kürsüye çıkınca yaptığı konuşma)

"Öhö öhö .. Sakin olun dostlarım . Yuhlamalar , küfürler falan ayıp oluyor yani. Neyse bakın çok uzun tutmamaya çalışacağım. Ben senelerdir baska iki insana anne ve baba dedim. Gercek annem ise kucukken ölmustu. Ve gercek babamla kisa bir sure once tanistim. Deliler gibi sevdigim bir kiz öldürüldü. Ve neredeyse sahip olduğum her seyi kaybettim. Sadece kendim vardım . Ve ne kadar buyuk bir seye sahip oldugumun farkinda bile degildim. Evet boyle bir sessizlik iyi oldu tesekkurler.
Nerde kalmistik sey... Eee.
.. Evet bakin bizler Allahin yeryuzundeki halifeleriyiz. Hep oyleydik sadece zaman gectikce o insan halifeler canavara donusmeye basladi.
Kurandada bahsedildigi gibi vucudumuzda yedi yol var... Yani yedi çakra...
Doğduğumuzda bunların hepsi acik olur ve kirlendikce onlarda kapanmaya baslar. Bakin ben bu kapanişi yavas yavas fark etmeye basladigimda Allah benim karsima dayim olduğunu bilmedigim bi adam cikardi. Annemden kalan tek seydi belkide ve ben bunu bilmiyordum. O yuzden ona hep kizgin olucam... Neyse bu cakralarin kapandigini ve onu acmamiz gerektigini bana dayim soyledi . Aslinda farkli bi insandim . Normal insanlara oranla cakralarim daha fazla acikti. Farkliydim cidden. Mesela gozumun onune garip goruntuler geliyordu ve sonra hepsi gercek oluyordu. Bunu gelistirmeyi ve iyilik icin kullanmayi ogrendim. Ta ki sizin beni tanidiginiz yani yanlis tanidiginiz o gun gelene kadar. Rusyanin baskanini oldurmustum. Neden yaptigimi bilmeden. Ve istemsizce ona karsi ofke besledigimi fark etmistim. Daha sonra babami ogrendim. Dayim benim icin teslim oldu . Falat beni buldular. Hapisanede yattim. Korkunc seyler yasadim. Bugun de o baskani neden oldurdugumu ogrendim. Kimse bana soylemedi. Ben ogrendim.
O adam anneme tecavuz etmisti. Bana hamileyken .. Ve kusuruma bakmayin agladigim icin . . emmm...
İste bunun acisini kaldiramamistim.
Şimdi bunlar basimdan gecenler. İzninizle simdi kendimi sizlere tam anlamiyla tanitacagim.

Bakin simdi su arlada bi agac var ve kurumus herkes oraya iyi baksin. (Doruk elini uzattiginda bir kac saniye icinde agac buyuyor ve yeseriyor) Sasirdiniz degil mi ? Bu bir iluzyon degil . Bu sihir degil. Bu yaratanin bize verdigi enerji . Ve hepiniz yapabilirsiniz bunu. Ve evet hava sicak degil mi suanda bunaldiniz .( bir kac saniyenicinde dorukun isaretiyle bulutlar artar ve hava sogur ) Bunuda yapabilirsiniz. Ve suanda sizin helinizin dusuncelerini duyabiliryorum. Ki siz bunuda yapabilirsiniz . hic elimi kullanmadan sadece zihninle bi esyayi yerinden kaldirabilirim. Gelecegi gorebilirim. İsigi zihnimle yakip sondurebilirim. Allahin bana izin verdigi kadar her seyi yapabilirim. Sizlerde yapabilirsiniz sadece kaybolnussunuz.

Sizler Ataturku ornek almissiniz . ama yaptiklarini yapmamissiniz . Onun gibi adam olamamissiniz. Bilim ogrenmemissiniz. Cogunuz okuma yazma bile bilmiyor ve bu mitinge gelip dandik bir universiteden mezun bir adami dinliyorsunuz.
Peygamberi ornek almissiniz. Onun yaptiklarini yapmamissiniz hep kotu tarafindan bakmissiniz her seye. Ve bu din yoksunu adami dinlemeye gelmissiniz. Sizler insan degilsiniz. Ancak kendi gucunuzun farkina varip vicdaninizi kalbinizi ve aklinizi ayni anda kullanabildiginiz zaman insan olacaksin.

Dostlarim! Nedir bu icinizdeki sevgisizlik !? Nedir bu vicdansizlik ! Hala ne oldugunuzun farkina varamadiniz mi ? Nasil olur da insanlarin kendi tasarladigi dini islamiyet diye kabul edersiniz !? Nasil olursu tecavuz olayinda aman bana dokunmasin da naparsa yapsin dersiniz !? Bu mudur insanlik ???! Yureginiz hic mi yanmaz !

Dostlarim ne olur hic olmeyecek gibi bu dunya icin , yarin olecek gibi de ahiret icin calisin ! Dunyaya faydaniz dokunsun ! Paranizi paylasin ! Para mutluluk gibidir paylastikca cogalir. Kalp cakranizi acin. Kalbiniz temizlendikce dpgru yolu gorursunuz. Allahin varligindan suphe etmeyin. Basiniza bir yaprak bile dustugunde bu nerden dustu diye bakiyorsunuz da niye bu mukemmel dunyayi kim yaratti acaba diye dusunmuyorsunuz .? Niye bu yaratilan mukemmelligi bozmaya calisiyorsunuz. İnsanlik deli gibi zengin olmak midir ? İnsanlik fakire herkesin gozune soka soka iki kurus para vermek midir ? İnsanlik her dine saygiliyim deyip musluman kapali gorunce yobaz demek midir ? İnsanlik atalarini bilmemek midir ? İnsanlik nedir sordunuz mu kendinize ? Hic su zor durumda olan insanlara nasil yardim ederim diye dusundunuz mu ? Hic dunyada baris yok o zaman neden savasi getiren insanlara tapiypruz dediniz mi?

Asigiz asigiz dedinizde bu aski kim yaratti asik oldugumu kim yarrati diye dusundunuz mu ? Size verilen nimetleri sadece kuanip bi kenara mi attiniz yoksa sukretmesini bildiniz mi ? Sizden iyilerle mi kendinizi karsilastirdiniz sizdwn kotulerlemi ? Peki ruhum temiz mi diye sordunuz mu ?

Bakin bende insan degilim. Hala gercek bi insan degilim. Ruhumu hissedbiliyorum ama hala yeteri kadar sukredemiyorum. Hala dilime gozume hakim olamiyorum . ve en cokta insan olarak ölmemekten korkuyorum.

Ve unutmayin lider olmak icin Ataturku gercek bir musluman olmak icin hz .muhammed (sav) i ornek alin. Bilim ve ilim ogrenin. Bilgisiz olmayin. Yaratilan her sey sizin kesfetmenizi bekler. Suphesiz ki Allah birdir ve tektir.

Dostlarim . Hala saskinsiniz duyabiliyroum dusuncelerinizi . Ama inanin bu saskinlik bitecektir. Ve lutfen bu dediklerimi dikkate alin. İnsani insan yapan dusunebilme ve dusunebildiginin farkina varma olayidir. Dusunun!!! Gercegi gorun !!!! Sakın yalancilara inanmayin !!
Lutfen insan olun ! Gercek bir insan! Biraz sıktım sizi biliyorum. Bitiricem simdi. Ben kendimi nasil buldugumu ve sizin cakralarinizi nasil acabileceginizi gosteren videolar cektim. İşsizlik işte.... Evdeyken. Bunlari sizinle paylasicam. Onlari takip edin . duzenli sekilde dediklerimi yaptiginizda ruhsal olarak kendinizi iyilestirmis olacaksiniz ve ilk basta benim yaptigim gibi size olaganustu gelen seyleri yapabileceksiniz! Sakın kendinizi cok buyuk sanmayin bunlari yapabildiginizde.

Biz insanlar hem Allahim dunyadaki halifeleri yani cok seyiz. Hemde hicbir seyiz.

Kendinize iyi bakın . Sağlıcakla Kalın!
Saygılar.
Sizi yaratanı sevin . çünkü o sizi çok seviyor.

PARAPSİKOLOJİ  [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin