Rio

360 19 1
                                    

" Görünen hiçbir şeyden korkma. Çünkü hiçbir şey görüldüğü gibi değildir "

-Oğlum manyak mısın ? Bu saatte niye alarm kurdun ?
-Afedersin anne. Yanlışlıkla olmuş olmalı.

Annem alarmı kapatıp odamdan çıktı. Ben ise dalıp gitmiştim. İstediğim gibi olmamıştı. Rüya gibi değildi , gerçekte değildi. Garip bir şey olmuştu. Sanırım gerçek annemi ne kadar görmek istesemde , bu işe bir süre ara vermeliydim. Tehlikeliydi.

Gecenin 3'ünde kalkıp laptobumun başına oturdum. Evet gece üç. Göremediğimiz yaratıkların en çok gezdiği saatler. Onlardan korkmuyorum . Onlar sayesinde ayaktayım.

İnternete şu bana öldüttürülen adamla ilgili araştırma yaptım. Adam baya sevilen bir başkanmış. Ülkesini iyi yönetiyormuş falan filan. Bu konuyla ilgili haberlere bakmaya geldi sıra. Evet çok güzel. Tam tahmin ettiğim gibi.

"KARLARIN ÜLKESİ BAŞKANINI KAYBETTİ!"
......

Resmen ekranın karşısında donmuştum. Ah ! Kameralar !!! Kamera mı varmış ?? Çok güzel . Giydiğim kıyafetlerden ne kadar belli olmasamda beni bulma ihtimalleri çok yüksekti. Başka bir sitede
"KATİLİN KİMLİĞİ ARANIYOR. BULUNMASINA AZ KALDI "Başlığını gördüm. Burdaki katil ben oluyorum.
Gururumu yendim ve telefonumu elime aldım. Şu Ufuk abinin verdiğini hani. Tam beklediğim gibi . Bir sürü mesaj vardı. Ondan yardım istiyecektim. Mesajları okuyunca yardım isteyemeyeciğimi anladım. Hepsini Ufuk abi atmıştı.

"Doğum günün kutlu olsun !"
"ASB yi terketmekle çok yanlış yaptın. Şimdi buraya muhtaçsın. Ve seni affetmiyorum"
"Kimliğinin tespit edilmesinde yardım etsem acaba diyorum "
"Doruk başın büyük belada . Bence kaçmalısın."
"Ben sana yardım ettim aslında. Bir gün ne demek istediğimi anlayacaksın."

Bütün mesajlar Ufuk abidendi . Ama sanki o yazmamış gibiydi . O normalde bir kaç kelime kullanır. Mükemmel ya şimdi yardım da alamam . Ailemede söyleyemem . Ama haberlerde açıklandığında ailem illaki öğrenicek . Ne yapsam bilmem ki. Evlatlıktan reddedicek değiller ya . Aklımda bir plan var ama nasıl olacak bilemiyorum. Gecenin bir saati yaşadığım adrenaline bak. Ölücem.
Sabah erkenden babamı yakalamam lazımdı. Planım için. Nede olsa artık 18 yaşındayım değil mi ?

Düşündüğünüz gibi . Bir kaç saat daha uyumadın ve daha hava doğru dürüst aydınlanmadan babamın sesini duydum . Hızlıca yanına koştum.

-Babaa !!
- Oo günaydın Doruk . Erkencisin çok bağırma annen hala uyuyor.
-Seninle hemen bir şey konuşabilir miyiz.?
-Tabi.
-Ben artık 18 oldum. Ve yurt dışına çıkıp bir tür gap year gibi bir şey yapmak istiyorum. Yeni bir dil öğrenirim. Yeni kültürler ... Yeni arkadaşlar...
-Tamam . Sen yeterki öğrenmek iste. Ben her şeyi karşılarım.
-Ama hemen istiyorum . Bir kaç gün içinde.
-Peki. Akşam gelince hallederiz.

Vay be .!! Çok kolay olmuştu. Aileler çocuklarının bir şeyler öğrenmesi için her şeyi yapmaya hazır oluyorlar. Mutluyum . Ama bu akşam bile bunun için çok geç olabilir. Resmen terliyorum. İlk defa bu kadar korkuyorum bir şeylerden. Eğer beni bulurlarsa , polisler gelirse ... Sık sık psişik güçlerimi kullanmam gerekecek. Yani 6.hissimi. Gelecekle aram pek iyi değildir. Genellikle geçmişi görmekte daha iyiyim. Ama yapıcaz bir şeyler...

Şimdi yapmam gereken nereye gideceğimi bulmak. Hangi ülke. Amerika ? İspanya? Fransa ? Rusya ?
Kafam karışık. Aslında Brezilyaya gidebilirim. Hızlı ve Öfkeli yi izlediğimden beri Rio' yu merak ediyordum. Babama gap year için Rio'dan bahsedersem garipseyebilir. Ama olsun . Rioya gidicem.
Eğer Rio hızlı ve öfkeli filmindeki gibiyse ordaki çetelere karışıp kendimi koruyabilirim . ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Hehe. Komik. Kendimden soğudum şuan. Akşama kadar Şu Rio' yu araştırmam lazım. Yeterli bilgi toplamalıyım . Ama önce şu Ufuk abinin verdiği m9 ' u yok etmem lazım. Üstüne kezzap mı döksem acaba ←_←

Akşama kadar Rio 'da kalıcağım oteli belirlemiştim. Aslında başında aklımda ev almak vardı. İstersem babam bunu yapar çünkü. Ama bu uygun olmaz . Bir tür kaçak hayatı yaşıycam. Haberleri takip etmem lazım. Ayrıca Ufuk Abi yi asla affetmiycem. Böyle olacağını bile bile , her şeyi bile bile bana bunu yaptırdılar. Bende mal gibi her istediklerini yaptım. Alkış bana !! Bavulunu hazırlamam lazım. Orda bana yardım edicek kimse olmayacak. Bu yüzden her şeyi iyi planlamam gerekiyordu. Orda babama çok uzun süre kalmam diyecektim . Fakat ne olacağı belli değildi. Ne kadar kalacağım , nerlere gideceğim...
Unutmadan şu odamdaki gizli kasadan paraları almam gerek . İlk defa şu ASB işime yarıyacak. Orda çalışırken bana yüksek miktarda ödeme yapılmıştı. Bunun için Ufuk abiciğime teşekkür etmem lazım.
Tamam plan hazırdı.
Rioya gidicem .
Eğlenicem.
Beni tespit ettiklerinde kaçıcam.
Başka şehre gidicem.
Yine eğlenicem
Yine kaçıcam.
Sonra ben wefad.

Of! Çok sıkıntılı bir an . Saçma sapan psişik yeteneklerim yüzünden başıma gelenlere bak. Yinede bunlar bana annemden gelen hatıralar. O yüzden kızamam ... Sırf bu yeteneklerim yüzünden hayatım boyu kaçak olarak yaşayabilirim. Ya da sırf bu yeteneklerim sayesinde bunlardan kurtulabilirim. Fakat bu pahalıya patlar. Mesela ölümler olabilir. Mesela... Ben ölebilirimmm !!!!!
Berbat bir durumdayım ve babamın gelmesini bekliyorum . Hava kararmıştı. Ben ise sadece yemek yiyip plan yaptım. Annemle bile pek konuşmadım. Babamı beklerken yıldızlara baktım çok geç olmamasına rağmen ay ve yıldızlar çok belirgindi. Yıldızlara bakarken aşırı rahatlıyordum. Onlarda farklı bir şey vardı. Sonra bir şey fark ettim. Hani şu üvey annemin verdiği kolye varya . Hani öz annemin kolyesiymiş. O masamda duruyordu. Ve farklı bir şey vardı. Adeta gökyüzü olmuştu. O siyah taşa baktığınızda yıldızları görebiliyordunuz. İşin garip kısmı kolye pencereden çok uzaktaydı. Yani yansımadığı kesin.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Sahip olduğunuz şeylerin değerini iyi bilin. Gün gelir varken gereksiz gördüğünüz şeylere yokken muhtaç olursunuz .


PARAPSİKOLOJİ  [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin