Prolog

13 1 2
                                    

Cum aş putea să mă plâng  de viața  mea de acum? Cum aş  putea să alung din viața mea singura femeie care cu o singură privire poate să mă înalțe  în al nouălea  cer, dar cu aceeaşi  privire să mă  ucidă  fără  ca măcar  să  clipească.

 Aş fi ipocrit să zic că nu o iubesc sau că nu sunt fericit.
Desigur, o iubesc şi totuşi  parcă  aş mai vrea câte o aventură  de-o noapte, desigur sunt şi fericit, dar parcă  aş  mai vrea să-mi înec  amarul în  băutură , desigur sunt împlinit , dar parca aş vrea să mai am câteva  lipsuri. Sunt bărbat  şi îmi  doresc iubire, dar îmi  doresc şi libertate și  culmea e că le vreau în același timp pe amândouă. Dar cine ar fi crezut că ea mi le poate oferi pe amândouă, exact cum mi le doresc? Nu mă sufocă , dar nici indiferent nu-i sunt, iar ea ştie că exact aşa îmi  place. 


Iar acesta e unul din motivele pentru care o iubesc. Iubesc absolut tot la ea, iubesc modul cum respiră sau cum i se mişca buzele când  vorbim despre cele mai banale lucruri, cum merge, cum zâmbește când mai face câte o prostie, când se enervează că lucrurile nu-i ies aşa cum vrea sau că pierde timp in trafic. Iubesc modul cum mă priveşte atunci când  e furioasă  sau cum îşi  muşcă  buza când se gândeşte  la ceva, sau cum îşi priveşte ceasul tot timpul pentru a se asigura ca nu întârzie  şi că nu pierde timpul de pomană.

 O iubesc pentru   că nu se lasă influențată  de alte persoane şi pentru că  nu permite să  i se insufle idei care nu-i aparțin. O iubesc pentru simplul fapt că   mă face fericit şi lângă  ea simt că  am toată  lumea la picioare.


În trecut era doar o copilă  naivă, care avea nevoie de protecție  şi nu putea să-şi impună punctul de vedere. Acum, însă , este o femeie puternică , hotărâtă  si poți să juri ca este însăși  diavolul în rochie si pe tocuri. O femeie ideala pentru oricine si totusi, o femeie pe care nu oricine o poate avea. 


Deşi, viața  a doborât-o de mai multe ori decât  ar fi suportat oricine, ea s-a ridicat şi a luptat în  continuare în  ciuda tuturor. Niciodată  nu am putut s-o cumpăr  cu, cadouri scumpe sau bani, ea întotdeauna  a avut nevoie de timpul, atenția  şi iubirea mea. Toate astea erau mai importante pentru ea decat toți  banii din lume. Şi aşa m-a cucerit, fiind ea însăși  un super-erou pentru propria-i persoană . Un super-erou fără  capă...Asta era ea!

The Sun, The Moon And The TruthUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum