Anna
Telefonul imi suna pe bordul masinii si cu greu am reusit sa raspund.
-Anna Stone? A intrebat vocea feminina de la celalalt capat.
-Da, eu sunt! Cu ce va pot ajuta? Am intrebat politicoasa in timp ce parcam masina.-Numele meu este Kendra, nu ma cunosti, dar am fost prietena cu parintii tai mult timp! Vocea ei avea un usor accent britanic.
-Si ma sunati pentru ca? Am intrebat vrand sa aflu detalii.Am intrat in cladirea monotona si cat asteptam sa ajunga liftul femeia a continuat sa vorbeasca.
-Am auzit despre moartea tatalui tau si inainte sa ma intorc in Anglia, tatal tau m-a rugat sa te caut dupa moartea lui...Ii pierise diplomatia din glas, iar mie imi pierise glasul cand din lift a coborat Zayn.M-am fortat sa raman puternica si sa trec indiferenta pe langa el.
-Eu ajung in America maine dimineata, voi fi in Seattle cam pe la pranz, daca esti dispusa sa stai de vorba cu mine te voi astepta la "Darcy's"! Intreaba la receptie de Kendra Jhonson. Isi recapatase glasul si suna mai mult ca o rugaminte.-Desigur, ajung acolo la 1! Am zis cat am putut de politicos.
Nu puteam refuza o cerere de-a tatalui meu.
-Atunci discutam maine, trebuie sa ma urc in avion!Mi-am luat la revedere politicos de la aceasta doamna si am intrat in apartamentul meu. Kara trebuia sa ajunga din moment in moment si mie imi era foame, dar am preferat sa o astept inainte sa comand ceva. Am dat drumul la televizor si am cautat ceva la care sa ma uit.
Am gasit un serial care imi placea si am decis sa ma uit chiar daca era un episod vechi. Usa s-a deschis si Kara a intrat cu o punga in mana si vorbind la telefon.
-Am ajuns acum, vorbim maine! Si sa nu cumva sa indraznesti sa vii aici! A zis amenintator catre celalalt vorbitor.
A murmurat un pa si mi-am dat seama ca era Louis. Mi-a aruncat o privire care spunea ca are planuri mari in seara asta si nimic nu o va opri.-Am adus mancare chinezeasca, mor de foame si sunt satula de pizza! A zis scotand cateva cutiute din punga.
-Si din moment ce esti suferinda am adus si bautura! A continuat sa scoata cateva sticle de alcool.
Adusese votca si suc de mere verzi si cred ca tequilla.
Nu aveam sanse sa o opresc si nici macar nu voiam. Am luat o cutiuta de carton si am desfacut-o.Mancasem taitei cu ciuperci pe care ii adusese si chiar erau buni. Ne uitam la o emisiune unde se certau niste tipe din nu stiu ce motiv. Nu prinsesem de la inceput si chiar nu ma interesa. Pentru un moment uitasem cat de distrusa eram si ma bucuram de seara asta intre fete.
Ma schimbasem intr-un tricou mai larg si ramasesem in boxeri. Trecusem de ceva timp la alcool si nu eram catusi de putin ametita. Kara, insa, deja visa. Cand a fost prea mult s-a dus sa doarma in dormitorul meu spunandu-mi sa vin repede langa ea.
Am mai stat putin sa curat pe aici putin si cand m-am uitat la ceas era trecut de miezul noptii.
Inca ma gandeam la ce facusem, cum am putut sa-i dau numarul meu unui strain?Atat de furioasa sunt pe toti baietii care faceau parte din viata mea, incat fac tot ce stiu ca i-ar deranja. Si asta ma omoara psihic. Nu stiam nici macar cum il cheama sau daca va suna intr-adevar, cum a zis ca va face.
Totusi, in sufletul meu incoltea o mica speranta ca va suna.Va suna si ma va face sa ies din aceasta gaura neagra in care m-am afundat din cauza demonilor din viata mea. Ma va scoate din aceasta stare deplorabila si imi va arata lumina.
Desi, in mintea mea, crestea gandul ca nu va suna, ca va ramane un alt necunoscut pe langa care am trecut si care a vrut doar sa-mi jefuiasca sufletul, insa s-a razgandit in ultimul moment.
Nu aveam cursuri maine, puteam sa dorm pana mai tarziu si sa ajung la timp la pranz. Gandurile mi-au fost intrerupte de o bataie ferma in usa. Am crezut initial ca mi se pare, dar s-a mai auzit inca una. Am deschis usa incet si un Zayn beat si nelinistit mi s-a aratat ochilor.
CITEȘTI
The Sun, The Moon And The Truth
General FictionDacă vreodată voi regreta ceva, acel lucru va fi faptul că nu te-am cunoscut mai devreme, că am așteptat atât amar de vreme amăgindu-mă cu atingerile altor persoane, care credeam că vor fi alături de mine toată viața și că nu mă vor trăda. Voi regr...