Anna
Am deschis usa si un Zayn ranit si plin de sange statea in fata mea. Ochiul i se umflase, iar buza ii era sparta. Imi venea sa vomit la vederea lui.
-Zayn! Ce ai patit? Am intrebat tinandu-l sa nu se prabuseasca.
A tusit scuipand sange pe podea si pe piciorul meu.
L-am tras catre baie si l-am asezat pe scaunul micut. Statea razmat de perete si hainele negre ii erau murdare de la atat sange.Nu stiu cine il adusese in starea asta, dar trebuia sa anuntam politia.
Am luat din dulapiorul de sub chiuveta trusa de prim ajutor. Am luat putina vata si am inmuiat-o in spirt.-O sa usture putin. Am zis inainte sa trec vata peste ranile lui sangerinde.
A scancit usor si am continuat sa-l curat, apoi i-am pus un bandaj desupra sprancenei, unde avea o taietura urata si un mic plasture pe buza.I-am adus niste apa sa bea si dupa ce si-a dat hainele jos l-am ajutat sa se spele. I-am adus niste haine de schimb, le lasase aici acum cateva zile si le-am spalat. Dupa ce l-am imbracat l-am dus in pat si am stat cu el pana a adormit.
Nu a vrut sa-mi zica cine l-a batut, dar oricum voi afla. Am luat hainele din cosul de rufe si le-am bagat la spalat, apoi am curatat pata de sange din hol. Ma bucuram ca nu-mi murdarise apartamentul, dar imi displacea sa curat holul.
Cat ma chinuiam sa curat, din spatele meu a aparut Harry si s-a asezat in fund paralel cu mine.
-Ce s-a intamplat? A intrebat aratand spre pata pe care o curat eu.-Zayn a venit batut la usa mea si a scuipat aici sange. Am zis fara emotie in glas. Cine ar putea sa bata in asemenea fel un om?
Eram indignata si chiar surprinsa ca se poate intampla una ca asta.-Nu ti-a zis? A intrebat uimit.
-Nu, abia poate vorbi! Am zis continuand sa frec pata.
S-a mai uitat un timp la mine, apoi cand s-a ridicat a zis peste umar:
-Louis l-a batut!Am ramas incremenita, Louis nu putea face asta, este varul lui. Insa nu stiu de ce il credeam. Si Louis avea niste semne urate pe care le curatasem si proveneau tot dintr-o bataie, poate ca Zayn il batuse. Dar de ce sa se bata ei?
Nu avea sens, ceva nu se lega. Am terminat de curatat si am mers in camera sa-mi iau telefonul si sa-l sun pe Louis.
A raspuns dupa al doilea ton de apel a raspuns usor alarmat.
-Anna, esti bine?
-Da, Lou! Sunt bine, doar ca voiam sa vad daca poti sa treci pe aici. Am zis calma si speram sa se calmeze si el.-Sigur, vin imediat! A zis si a inchis.
Am lasat telefonul pe canapea si am asteptat sa vina.
Usa s-a deschis rapid si un Louis furtunos a intrat.
-Ce s-a intamplat? A zis analizand incaperea, apoi pe mine.
-S-a intamplat ca Zayn a venit batut la usa mea, batut de tine, Lou! Am zis fixandu-mi ochii in ai lui.
A oftat si a lasat capul in jos, apoi a venit catre mine.- Nu-ti pot spune de ce am facut ceea ce am facut, Anna! Daca o voi face ma vei uri! Si pe mine si pe el! Iarta-ma! A zis cazand in genunchi in fata mea si imbratisandu-mi picioarele.
Nu-l mai vazusem pe Louis asa niciodata, plangea si suspinele ii paraseau gura unul dupa altul.
M-am aplecat si eu si l-am strans in brate ca un parinte, iar el continua sa planga.-El imi poate spune? Am intrebat vrand sa-l fac sa se opreasca. A dat din cap afirmativ si am continuat sa stam asa o perioada.
-Nu te voi uri, Louis! Poate o sa fiu suparata, dar mereu o sa te iubesc! Am zis calma.-Nu si dupa asta! I-am jurat, Anna! A zis oftand. E aici? Mi-a luat o secunda sa-mi dau seama ca se refera la Zayn.
-Da, doarme...Am zis strangandu-l mai tare in brate.
-El ti-a zis despre bataie?
-Nu, Harry a fost. Am zis cu glasul stins.-Oh! A fost tot ce a mai spus.
Am continuat sa stam acolo ore in sir, probabil adormise si nu ma induram sa-l trezesc. Niciodata nu-l vazusem in starea asta pe Louis. Era atat de vulnerabil si convins ca o sa-l urasc dupa ce aflu motivul bataii.Probabil era ceva destul de grav, dar nimic care sa ma faca sa-l urasc. Nu stiam ce jurase si cui, dar aveam o presimtire ca urma sa aflu curand. Stiam ca maine nu ma voi duce la cursuri, nu-l puteam lasa pe Zayn sa zaca in apartamentul meu singur.
Si nici pe Louis in starea asta. Prinsa in gandurile mele nu mi-am dat seama ca se facuse dimineata. L-am trezit usor pe Louis si a tresarit, apoi si-a revenit cand m-a vazut.
-Ma dor oasele! A zis intinzandu-se.-Asta pentru ca am dormit pe jos! Am zis razand usor in timp ce el ma ajuta sa ma ridic.
A ras si el si dupa ce s-a spalat pe fata, i-am pus un bol cu cereale si a mancat tot. La fel am facut si eu.
-Mergi la cursuri azi? A intrebat punandu-si bolul in masina de vase.Am dat din cap in sens negativ.
-Nu-l pot lasa asa! Am zis facand semn spre dormitor.
A mai stat un timp pe aici, apoi a plecat zicand ca are treaba, dar eu stiam ca se simte stanjenit si voia sa il evite pe Zayn si nu il condamn, si eu as fi facut la fel.
M-am dus in dormitor si Zayn inca dormea, l-am trezit usor si ochii lui caramelizati ma studiau sperand sa gaseasca ceva, dar nu stiam ce.-Unde ai fost? A intrebat cu vocea sa ragusita.
-Am fost cu Louis in sufragerie, am dormit acolo! Am zis fara sa dezvalui circumstantele.
-Oh! A fost tot ce a putut zice.
Mi-a facut semn sa ma intind langa el si asta am si facut.Imi mangaia spatele si incerca sa ma lipeasca si mai tare de el daca era posibil. Nu stiu ce ii apucase, dar deja era iritant sa nu stiu si sa se poarte cu manusi cu mine. A adormit din nou si am mers in sufragerie unde am sunat-o pe Kara.
Fusese de acord sa vina pe la mine, fiindca la camin si asa nu era nimic de facut.
In cateva saptamani ma apropiasem mult de fata asta si cred ca se datora firii ei total opuse infatisarii.
Am facut doua cafele cand mi-a batut la usa si am deschis-o repede.
A luat loc pe scaunul din bucatarie, iar eu m-am asezat in fata ei.-Ai auzit ca Louis s-a batut cu Zayn? A intrebat usor amuzata.Desigur, era amuzant ca iubitul ei se batuse cu iubitul meu.
-Da, Zayn e aici si Louis a plecat acum o ora sau doua! Am zis sorbind apoi din cafeaua mea.
-Louis a fost aici? Intreaba ea uimita.-Da, toata noaptea! Am zis serioasa. Nu e vreo problema, nu?
Imi dadusem seama ce tocmai spusesem si ma pusesem in locul ei. Si eu m-as fi suparat daca iubitul meu ar sta toata noaptea la o alta fata.-Nu! Doamne, nu! Tu esti cea mai buna prietena a lui, nu am nimic impotriva! A zis punandu-si mana pe a mea.
-Stiu ca nu ai face niciodata ceva de genul! A zis zambindu-mi cald.Imi luasem o povara de pe umeri, nu trebuia sa ma port altfel cu Louis si asta ma bucura. Am lasat la o parte iubitii nostri din moment ce niciuna nu stia motivul si am discutat despre alte chestii, apoi am mers la pranz amandoua.
Mersesem la KFC, nu strica putina mancare nesanatoasa si chiar nu aveam chef de gatit. Voiam doar sa ies din bula de sapun in care ma bagasera Louis si Zayn fara sa vreau.
CITEȘTI
The Sun, The Moon And The Truth
Aktuelle LiteraturDacă vreodată voi regreta ceva, acel lucru va fi faptul că nu te-am cunoscut mai devreme, că am așteptat atât amar de vreme amăgindu-mă cu atingerile altor persoane, care credeam că vor fi alături de mine toată viața și că nu mă vor trăda. Voi regr...