Capitolul 7

3 0 0
                                    

Muzica bubuia in boxele scoase pe peluza si multi adolescenti beti se dadeau in stamba. Pe jos erau multe pahare rosii de plastic si fetele erau imbracate foarte sumar.

In comparatie cu ele, blugii mei skinny negri si maieul alb scurt care imi dezvaluia abdomenul erau prea mult. Am coborat din masina lui Harry si botinele mele imi dadeau cativa centimetri in plus, iar acum eram la fel de inalta ca Louis, fiindca ceilalti doi erau mai inalti cu cativa centimetri decat Louis.

Am intrat alaturi de ei in casa fratiei si aici erau mult mai multe persoane bete sau drogate, alte boxe ca cele de afara si mult fum de tigara.

-Ok, Anna, sa nu bei nimic din pahare, te sfatuiesc sa-ti iei doar doze de bere si sa le desfaci tu! Daca ii lasi pe ei iti vor pune ceva in bautura si or sa profite de tine! M-a instruit Louis ca un parinte.

Am dat din cap aprobator si el mi-a intins o doza de bere. Am deschis-o si am luat o gura mare, Louis se amestecase in multime si Harry la fel, ramasesem doar eu si Zayn.

-Haide! Mi-a facut semn sa-l urmez si m-a condus pana in mijlocul incaperii unde se aflau doua canapele si multi adolescenti beti.
Zayn a salutat pe toata lumea si eu am facut la fel.

-Ea e Anna! E prietena cu Louis si e in an cu mine si el! A zis tare peste muzica din incapere.
O tipa s-a ridicat de pe jos si a venit catre mine, parul ei blond era usor ciufulit si mirosea a alcool, dar machiajul nu-i era afectat si nici nu era la fel de dezbracata ca celelalte fete de aici.

-Eu sunt Kara! A spus si a intins mana spre mine. I-am strans mana si am zambit si eu la randul meu.

-Iar ei sunt Jason, Dylan, Sasha, Trevor si Amy, niste betivi de prima mana! Dar sunt super ok! A zis aratand spre fiecare si clatinandu-se putin pe picioare.

Zayn mi-a facut semn sa ma asez langa el cand Kara s-a pus pe covor langa masuta ticsita de pahare si sticle goale.
Imi terminasem berea si Zayn s-a oferit sa-mi aduca alta, dar nu am avut timp sa protestez ca a si plecat. A revenit in scurt timp cu alta doza nedesfacuta si dupa ce am impins cheita in metalul subtire am luat o gura mare racorindu-mi gatul imbacsit de fum.

***

Seara trecuse repede, am dansat cu Zayn, Louis ni se alaturase si el, dar alcoolul invisese in lupta cu ratiunea, iar Harry il cara pana in apartamentul lui si al lui Zayn. Am ramas si eu cu ei, deoarece stiu cum facea Louis cand era beat.

Am intrat in apartament si curatenia de aici nu ma surprindea, Louis era foarte ordonat si nu m-as mira sa fie si Zayn. I-am zis sa-l duca in baie si exact cum eram obisnuita, a vomitat tot alcoolul pe care il bause.

Baietii l-au dus in pat si apoi am plecat lasandu-l sa doarma linistit. Harry nu parea sa fi baut deloc, iar Zayn a baut doar cateva beri. Am urcat pe scari cu ei in urma mea si Harry a decis sa nu ramana cu noi, iar eu si Zayn am intrat in apartamentul meu.

S-a asezat pe canapea dupa ce s-a descaltat, iar in timp ce eu scapam de tocurile mele ingrozitoare l-am intrebat daca vrea ceva de baut. Am luat doua doze de bere din frigider, una i-am intins-o lui si una am desfacut-o eu.

Bausem ceva la petrecere, dar nu ma simteam ametita deloc si am luat asta ca pe un indemn sa continui sa beau. Imi pusesem picioarele in poala lui, la indemnul aceleiasi persoane.

Dadusem drumul la televizor si lasasem pe un post la intamplare.
- Te-ai distrat la petrecere? A intrebat fixandu-si privirea pe doza de bere.
-Da, a fost ok! Am zis zambindu-i scurt.

A urmat un moment de tacere, apoi vocea lui ragusita mi-a umplut urechile din nou.
-Scuze ca intreb, dar iubitul tau unde este, Anna? L-am vazut cum isi musca buza si isi ferea privirea stanjenit. Te-am vazut doar cu Louis si ma intrebam daca nu il deranjeaza...

-Nu am un iubit! Nu am avut niciodata! Am zis la fel de stanjenita.

-Poftim?! A tipat uimit.

Acum eram si mai stanjenita, incepusem sa-mi musc buza si mi-era teama ca o sa ajung la sange, dar caldura din obrajii mei imi suprima sentimentul acela.

-Cum adica nu ai avut niciun iubit? Vorbesti serios? Inca era uimit.

-Da, cand am aflat de boala tatalui meu m-am izolat de toata lumea si am ramas doar cu el si Louis. Louis a fost ancora mea inca de cand ne-am cunoscut si tata stia asta! Am zis surprinsa de usurinta cu care vorbeam despre tatal meu.

-Il cunosti de mult pe Louis? A intrebat tonul sau pierzandu-si din amplitudine.

-De vreo 10 ani, l-am cunoscut in clasa a treia cand s-a mutat din Texas si a ramas prietenul meu de cand m-a aparat de Cynthia!

-Sunt multi ani! Tatal tau nu a avut nimic impotriva cu el de cand si-a facut tatuajele si umbla cu Mark? Era usor uimit, dar si...trist? Nu, nu avea cum, alcoolul incepuse sa ma afecteze.

-Nu, tata stia ca Louis ma va proteja indiferent de situatie si nu va lasa sa patesc ceva rau. Am zis mandra de alegerile mele si ale tatalui meu.

-Oh...si ce cursuri ti-ai ales? A schimbat rapid subiectul.


-Literatura universala, religiile lumii, engleza si kickboxing. 


-kickboxing?! Parea surprins.


-Da, am nevoie de credite pentru sport, iar asta era cea mai buna alegere, sincer prefer sa fiu lovita decat sa fac yoga.

A fluierat apreciativ si am ras usor, iar el la fel. Rasul lui imi incalzea inima si fiecare sunet din vocea lui imi trimitea fiori de electricitate, nu mai simtisem asta niciodata si nu voiam sa cred ca era fix acel lucru de care ma tinusem departe toata viata.

Asa ca dadeam vina pe alcool, desi stiam ca nu e deloc asa.

-Vino cu mine! A spus dupa un timp de gandire si s-a ridicat de pe canapea, tragandu-ma dupa el. Am luat liftul pana la ultimul etaj si apoi am urcat pe scara de incendiu pana pe acoperis.

Ne-am asezat pe marginea de beton a blocului si luminitele orasului creau un fel de magie si scufunda orasul intr-o armonie deplina.

-Hai sa privim noaptea! A zis zambindu-mi scurt. Piciorul lui se atigea de al meu si din nou acea electricitate imi strabatea trupul.

Vantul incepuse sa bata usor si era destul de racoare, iar maieul meu nu acoperea mare lucru.
Zayn a vazut ca imi este frig si si-a trecut un brat in jurul meu tragandu-ma mai aproape de el.

Caldura corpului sau imi coplesea simturile, iar parfumul sau imi invada narile si as fi putut sta asa o eternitate fara sa am nevoie de altceva.
Gata cu alcoolul, Anna! Nu e bun pentru tine si nici pentru ratiunea ta.

Luna maiestoasa ne privea gales si isi revarsa magia peste noi si orasul adormit, iar fiicele sale, stelele, vegheau asupra noastra.

Imi lasasem capul sa se odihneasca pe umarul lui si el nu obiectase nimic, chiar ma trasese mai aproape de el daca era posibil.

-In Texas nu gasesti o asa priveliste, dar am gasit-o aici si imi ofera un sentiment de liniste. Glasul lui Zayn imi inunda urechile.

Era un loc linistitor si chiar ii multumeam lui Zayn ca mi-l aratase si ca il impartea cu mine.

Aveam nevoie de liniste, dupa ce ultima perioada fusese o furtuna si sincer nu ma vedeam facand altceva. Eram o fire linistita, dar totodata haotica, iar in ultimii ani Louis fusese singura mea oaza de liniste, era oare posibil ca acum sa devina Zayn?

The Sun, The Moon And The TruthUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum