Capitolul 17

1 0 0
                                    

O bataie asurzitoare m-a trezit si o durere ingrozitoare mi-a lovit intreg trupul. Adormisem pe jos, cu lacrimi in ochii mei albastri, acum lipsiti de orice sentiment.

M-am ridicat cu greu de pe podeaua rece si am deschis usa. Fata ingrijorata a Karei ma speria usor si m-am dat la o parte sa intre.
- Ce ai patit, Anna? De ce nu raspunzi la telefon? Vocea ei denota panica si ingrijorare.

-Am adormit si nu am auzit. Am zis fara pic de convingere in glas. Am avut o noapte lunga!
Am oftat puternic si am mers in bucatarie luand o cana din dulap.
I-am facut semn Karei catre cafetiera si a aprobat din cap. I-am turnat cafea si mi-am pus si mie. Am sorbit o gura din lichidul amar.

Era exact ca viata mea, intunecata si amara.
-Vrei sa vorbesti despre asta? A intrebat tinand cana fierbinte intre mainile ei tatuate.
-Zayn si Harry au facut un pariu. Un pariu ce implica virginitatea mea si care o ia primul! Am zis fiindu-mi scarba de cele intamplate.

-Oh, doamne! A suspinat Kara.
-Am aflat aseara dupa ce am venit de la mall. Harry m-a chemat la el si m-a ascuns in dormitor cat ei trei vorbeau despre cum a luat nastere toata chestia asta. Vocea imi pierea din ce in ce mai mult si fata Karei se crispa cu fiecare minut.

-Eu am liber azi, daca vrei putem sa stam aici! A zis punandu-si mana pe a mea incercand sa ma consoleze.
-Zayn le-a fluturat dovezile in fata! Prezervativul, boxerii rupti si cearsafurile patate.
-Nenorocitul! Cum a putut? A tipat ea. Puteam sa jur ca se schimba pentru tine si el face asta!

Reactia ei mi s-ar fi parut exagerata, dar acum nu mi se mai pare nimic exagerat.
-Eu trebuie sa ma duc la cursuri, dar daca vrei poti ramane aici! Am zis zambindu-i usor.
M-am dus sa-mi fac un dus dupa ce am anuntat-o.

Apa fierbinte nu ma ajuta sa ma relaxez, iar amintiri cu Zayn ma loveau din plin. Cele doua dati cand facusem sex aici au fost spontane. Insa, acum imi doream sa sterg fiecare atingere a lui de pe corpul meu, fiecare amintire cu el si fiecare moment trait.

Fara sa-mi dau seama, am inceput sa-mi zgarii pielea si sa las in urma doar urme rosii.
Am oprit apa si am iesit inainte sa imi distrug corpul. M-am infasurat intr-un prosop si am mers catre dormitor. Kara ma astepta intinsa pe pat si la vederea pielii mele zgariate a afisat o fata speriata.

-Ce ai patit? A intrebat cu un ton ingrijorat.
Nu stiam ce sa-i raspund si la dracu nu aveam o explicatie nici macar pentru mine.
-Am vrut sa sterg urmele lui de pe mine...am zis cu glasul stins.
Kara a venit si m-a imbratisat strans, apoi m-a ajutat sa-mi gasesc hainele pentru azi.

Imi luasem o pereche de blugi stransi, un maieu negru si o jacheta cu insemnele universitatii. Imi bagasem in geanta cele cateva caiete si carti necesare azi alaturi de telefon si portofel.

-Daca ai nevoie de ceva sa ma suni! A zis Kara in timp ce ma machiam ca sa ascund urmele lasate de lacrimi si de dormitul pe podea.
-Poti sa vii aici diseara? Am intrebat nesigura daca va fi bine pentru ea, fiind iubita lui Louis.
A zambit cald si privirea induiosatoarea pe care mi-a aratat-o mi-a incalzit putin sufletul.

-Sigur! Am ceva de facut inainte, dar pana te intorci tu de la cursuri termin. A zis zambindu-mi usor.
Am dat din cap aprobator si am iesit din dormitor in urma ei. Mi-am luat tenisii si am parasit apartamentul. Am incuiat usa si am mers amandoua catre lift.

-Vrei sa te las undeva? Am zis cand am apasat butonul liftului.
-Nu, trebuie sa vorbesc ceva cu Louis! A zis putin iritata.
Cred ca subiectul asta o deranja putin, adica iubitul ei devenise complicele celor doi imbecili.

Liftul s-a deschis si in el se afla nimeni altul decat Harry.
Nervozitatea imi crescuse deodata, iar Kara se incordase langa mine.
-Cred ca iti bati joc de mine! Am zis intrand in lift cu ea in urma mea.

The Sun, The Moon And The TruthUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum