Zayn
Cand m-am trezit, Anna nu era in apartament si nici nu ma trezise sa-mi zica ca se duce undeva.
Am incercat sa o sun, dar avea telefonul inchis.Urmele bataii primite trecusera, insa ea voia sa se asigure ca sunt bine. Nu stiam cum sa reactionez la asta, niciunei fete nu-i mai pasase intr-atat de mine. Simteam ca nu-i o prefacatorie, dar nu avea cum.
Era o nenorocita de tarfa care se prefacea mironosita. Nu ma puteam lasa pacalit asa usor. Stiu ca in ultimele 2 luni statusem pe canapeaua ei si adeseori seara urcam in camera ei sa o privesc cum doarme si nu o vazusem nici macar sa vorbeasca la telefon cu vreun baiat, trebuia sa fie ceva in neregula cu ea.
Nimeni nu putea sa fie atat de sfant. Povestea cu izolatul si ca nu a avut niciun iubit, nu o credeam. M-am intins in pat si am zis sa profit mai departe de situatia asta. Anna va veni acasa, ma voi plange ca mi-e rau si poate imi va face un sex oral de mila.
In mod normal, m-as simti nemaipomenit cu gandul acesta, dar acum ma incerca un sentiment de vinovatie. Poate era din cauza ca statusem atat timp pe canapeaua ei si ma obisnuisem sa o vad in fiecare dimineata.
Poate ca imi placea sa vin in fiecare dimineata aici, sau poate ca imi placea sa o duc pe acoperis si sa-i arat noaptea. Nu stiu de ce, dar nu voiam sa afle de pariu. Chiar nu stiam de ce nu vreau sa ma urasca, i-as fi spus chiar eu, dar stiu ca nu voi mai vorbi cu ea niciodata.
Tot ce pot sa fac acum, este sa sper sa nu-i spuna Harry sau Louis.***
Am auzit usa de la intrare si m-am ridicat brusc din pat. Trebuia sa fie Anna. O usoara ameteala m-a lovit, dar mi-am revenit repede si m-am dus in sufragerie, unde am vazut-o pe Anna.
Blugii ei stramti ii faceau fundul si mai bombat, iar maieul alb ii dezgolea sanii. Parul ei negru era usor ciufulit si adidasii negri veneau atat de sexy in picioarele ei. Cum a putut sa iasa asa? Chiar vrea sa ma bage in mormant?
-Buna, Zayn! A zis zambind.
Drace! Zambetul ala ma innebunea si ma facea sa uit de tot.
-Buna...am zis fara pic de emotie in glas.
-Ai patit ceva? Vocea ei era ingrijorata.
-M-am speriat cand nu te-am vazut aici! Am crezut ca ai patit ceva! Am zis in timp ce imi infasuram un brat in jurul taliei sale subtiri.Daca o atingea si alt barbat asa? Sau daca ii facea altuia sex oral in toaleta de la vreun restaurant?
Mi se facea scarba numai cand ma gandeam! Ea trebuia sa fie doar a mea, nu trebuia sa o atinga nimeni altcineva!-Am fost cu Kara sa luam masa, apoi am lasat-o in campus. A zis sarutandu-mi usor linia pulsului.
Un geamat gutural mi-a parasit gura si am ridicat-o in brate, ea incolacindu-si picioarele in jurul meu. Am lipit-o de perete si am inceput sa o sarut patimas.Voiam sa rup maieul asta de pe ea, doar ca sa nu-l mai poarte. Desi stiu ca a avut si geaca peste, tot ma gandesc cati barbati au salivat dupa ea.
Mainile ei se incolacisera in parul meu si isi impingea bazinul in mine, iar asta ma facea sa-mi pierd autocontrolul.Si-a dat jos maieul ala pacatos si a ramas intr-un sutien negru din dantela.
I l-am dat jos si i-am sarutat sanii si sfarcurile deja intarite. Am dat-o jos de pe mine, doar ca sa o dezbrac si de blugi si sa ma dezbrac si eu.I-am tras de pe ea, lasand la iveala o pereche de boxeri dantelati care ma innebuneau. I-am dat jos si m-am aplecat suflandu-i aer cald pe feminitatea ei.
Era atat de uda si imi placea asta. Am introdus un deget in ea si pompan repede in timp ce puneam presiune cu limba pe clitorisul ei.Picioarele sale erau puse pe umerii mei si spatele ii era razmat de zid. Gemetele ei umpleau tot apartamentul si mainile ei firave ma trageau de usor de par. Drace, fata asta ma innebunea. Si-a dat drumul, iar cat imi sugeam degetele, s-a dat jos de pe mine si a ingenuncheat in fata mea.
Mi-a prins penisul in mana ei micuta si l-a bagat in gura. Doamne, asta era raiul! Isi strangea obrajii sa suga cat mai mult si asta se simtea bine. Imi tremurau genunchii si acum ma simteam ca un nenorocit ca facusem pariul.
Simteam fiori pe sira spinarii si ma tineam de perete sa nu cad.
-Daca nu te opresti o sa-mi dau drumul in gura ta, Anna! Am zis cu vocea tremuranda.
Si-a trecut din nou limba peste penisul meu si a inceput sa pompeze mai repede. Cat de magnifica era!Mi-am dat drumul in gura ei, eram atat de extenuat doar din asta. S-a ridicat din genunchi si am lipit-o de perete sarutand-o din nou.
Am luat un prezervativ din blugi si l-am rulat pe membrul erect.
Si-a incolacit picioarele in jurul meu si am penetrat-o rapid.
Gemea si tipa, iar mainile ei erau inclestate in parul meu.Ii strangeam fundul in palme si a ajuns din nou la orgasm. Curand am ajuns si eu si am lasat-o jos.
Gafaia, gafaiam si eu. Fusese atat de intens, nu o facusem niciodata pe un perete. A zis ca merge sa faca un dus si m-am alaturat ei. Transpirasem eau de tot si asta in mai putin de jumatate de ora.
A dat drumul apei si a intrat sub picurii fierbinti, imi era atat de greu sa stric asta.Era atat de perfecta sub apa, mangaindu-si trupul firav. Cum urma sa traiesc stiind ca as fi putut avea toate astea la nesfarsit, dar ca un idiot ce sunt le-am aruncat pe geam?
Cu greu, am intrat si eu si am inceput sa-i mangai spatele si sa aplic sarutari calde pe pielea ei.***
A venit langa mine in pat si si-a pus capul pe pieptul meu.
Ii mangaiam parul ud si o lasam sa adoarma. Trebuia sa vorbesc cu Styles despre pariu si sa ma asigur ca nu-i va spune Annei.Anna nu trebuia sa afle despre pariu si cu siguranta nu trebuia sa afle ca asta este doar prefacatorie. Daca voi putea, voi face sa para ca lucrurile nu au mers intre noi si ne vom desparti cat mai amiabil.
Chiar nu as vrea sa pierd prietenia ei pentru o stupizenie de pariu.
CITEȘTI
The Sun, The Moon And The Truth
General FictionDacă vreodată voi regreta ceva, acel lucru va fi faptul că nu te-am cunoscut mai devreme, că am așteptat atât amar de vreme amăgindu-mă cu atingerile altor persoane, care credeam că vor fi alături de mine toată viața și că nu mă vor trăda. Voi regr...