Zayn
Ma plimbam aievea prin oras de ceve timp si inca nu aveam idee unde voi merge. Plecasem de la Sasha si fara sa vreau imi confirmasem singurul lucru de care imi era teama. Simteam ceva pentru Anna, nu stiu daca era faptul ca mi-o tragea senzational sau daca era felul cum zambea cand ma vede cele care ma atrageau, dar ceva era.
Am fost un idiot, un mare idiot! Nu doar ca am distrus relatia mea cu Anna, ci am distrus si prietenia ei cu Louis, iar ea are nevoie de el si el de ea. Eu pot sa raman in intuneric, dar el nu ar supravietui. Am mers in cel mai apropiat bar de unde ma aflam si am preferat sa-mi inec amarul in bautura decat sa ma plimb aievea si sa ma gandesc intr-una la cat de idiot pot fi.
Pierdusem sirul paharelor cand barmanul a anuntat ca inchide. I-am platit si ultima bautura si am iesit din bar impleticindu-ma in propriile picioare. Eram atat de beat ca nu puteam conduce si stiu ca Anna s-ar fi suparat. De ce ma interesa ce voia Anna? Ea nici macar nu vrea sa ma mai vada, a trecut pe langa mine fara sa-mi arunce macar o privire.
Avea blugii aia stramti pe ea, prea stramti! Si maieul ala negru ii lasa sanii mari la vedere si as fi omorat intreg campusul daca se uitau la tatele ei. Si jacheta aia, nu o mai vazusem, dar la dracu de nu i-as fi tras-o in ea.
Toate astea erau eclipsate de fata ei trista, ochii ei rosii si umflati, cearcanele negre de sub ochi si culoarea din obraji ii palise. Nu mai era furioasa, trecuse de la furie de necontrolat, la indiferenta rece. A vorbit serios cand a zis ca vrea sa uitam de ea, oare daca as aparea acum la usa ei, s-ar supara? Fara sa ma gandesc de doua ori sau macar o data, am pornit spre complexul de apartamente unde locuim.
Cand a gasit apartamentul asta, nu am putut fi mai fericit ca statea desupra mea, puteam sa ajung la ea in mai putin de cinci minute. Am parcat langa masina ei si am urcat impleticindu-ma in lift. Am apasat butonul 12 si am asteptat. Am iesit din lift si am cautat apartamentul ei.
Am batut tare sa fiu sigur ca aude, dar nu venea. Oare stia ca sunt eu? Nu, nu stateam in fata vizorului. Am mai batut o data la fel de tare. Usa s-a deschis si Anna mai mult dezbracata a aparut de dupa ea.
-Iti bati joc de mine! A pufnit nervoasa si a dat sa inchida usa, dar am fost mai rapid si mi-am bagat piciorul inauntru. A deschis din nou usa si mi-a aruncat o privire ucigatoare.
-Ce vrei, Malik? Tonul ei era taios.Nu o auzisem niciodata sa-mi zica asa, era suparata.
- Sa-mi cer scuze! Anna eu am gresit enorm si o sa regret toata viata ce am facut si merit sa nu mai vorbesti cu mine, dar Louis nu merita! Am spus articuland prost.La o privire mai amanuntita, Anna arata deplorabil acum. Avea cearcane si ochii ii erau rosii. Culoarea din obraji disparuse si buzele ii erau crapate. Parul era ciufulit si pe gat si brate am observat cateva urme de zgarieturi. Oare voia sa stearga orice urma lasata pe pielea ei?
-Louis se scufunda in intuneric fara tine si nu poate supravietui! Are nevoie de tine! Glasul mi se stingea cu fiecare cuvant rostit si nu vedeam pe chipul ei nicio urma de induiosare, doar ura si dezgust.
Am vrut sa deschid gura sa mai zic ceva, dar pumnul ei a facut contact cu falca mea. Nu era puternica, dar daduse cat au tinut-o puterile si alcoolul nu ma ajuta sa ma tin pe picioare.
-Sa nu mai ai tupeul sa apari la usa mea sa-mi indrugi nimicuri! A tipat furioasa la mine.
Usa s-a trantit in urma ei si nu am mai auzit nimic. M-am ridicat si am coborat un etaj mai jos, apoi am intrat in apartament adormind pe canapea.
Nu ma asteptam sa ma loveasca, dar probabil Kara ii daduse cateva lectii si eu am picat la momentul potrivit.
- Iarta-ma Anna! Am soptit inainte sa adorm.***
-La dracu, poti sa faci mai putin galagie, Anna! M-am vaicarit de pe canapea, incercand sa suprim durerea de cap care ma lovise.
-As vrea eu sa fie Anna! A zis Louis din bucatarie.Am deschis ochii si am analizat situatia, eram pe canapea, mahmur si pomenisem de Anna. Apoi amintirile de noaptea trecuta m-au lovit. Bausem, fusesem la Sasha si am pomenit-o pe Anna si m-a dat afara, o tarfa mi-a facut sex oral intr-o toaleta si am aparut la usa ei. Ma pocnise si imi aruncase in fata ura ei.
Meritam tot ce se intampla. Sa ma urasca, sa ma pcneasca, sa nu mai vorbeasca cu mine, dar Louis nu. Louis nu merita pedeapsa mea.
-Am fost la ea aseara...Am zis catre el slab. Ochii lui s-au marit si incepea sa se enerveze.
-Am fost pentru tine! Fara ea esti tras inapoi in intuneric si nu vreau sa te am pe constinta! Dar m-a pocnit si mi-a aruncat in fata toata ura ei. Glasul imi pierea cu fiecare cuvant si fata lui Louis se domolea.Uitandu-ma mai atent la Louis, am realizat ca distrusesem mai multe persoane, nu doar pe Anna. Si el, ca si Anna, avea cearcane si parul ii era ciufulit. Avea vanatai si zgarieturi pe palme, probabil urme ale loviturilor in pereti si mese.
Lipsa Annei din viata noastra isi punea amprenta pe toti trei. Louis era ca un zombie, Harry nu stia pe ce planeta traieste, iar eu ma inecam in alcool.
-Asa e Anna, daca e furioasa te pocneste! Eu am invatat-o! Si-a facut auzita vocea in cele din urma. Era mandru. Si eu eram mandru, dar ma si durea.
-Ai distrus-o si acum ma distrugi si pe mine! Nu o mai deranja, daca o sa ma ierte ma va cauta! Nu o voi presa. A zis Louis plecand din bucatarie.
Avea dreptate, dar nu-l puteam lasa sa se scufunde, desi nu mai aveam nicio putere asupra situatiei.Pierdusem controlul cand ma indragostisem de ea si totusi, am vrut sa fiu mai bun ca Harry. Sa-i dau peste nas cu ce pot eu face.
Insa, mi-am semnat condamnarea la o viata plina de amaraciune, nostalgie si regret.Hei 😘😘
As dori sa va multumesc celor care veti citi pana aici si veti aprecia, daca va place, ceea ce scriu. Vreau sa-mi cer scuze pentru eventualele greseli de tastare, dupa ce termin povestea le voi remedia.
As vrea sa va intreb ce ati dori sa se intample mai departe? Ce personaj(personaje) va plac mai mult? Si cu cine ati vrea sa ramana Anna la final?
Desigur, eu am deja ideea de ansamblu, dar as vrea sa va stiu parerile, iar in functie de cat se potrivesc cu povestea le voi introduce in carte. Va pup si va iubesc! 😘😘❤❤
CITEȘTI
The Sun, The Moon And The Truth
General FictionDacă vreodată voi regreta ceva, acel lucru va fi faptul că nu te-am cunoscut mai devreme, că am așteptat atât amar de vreme amăgindu-mă cu atingerile altor persoane, care credeam că vor fi alături de mine toată viața și că nu mă vor trăda. Voi regr...