Capitolul 10

2 0 0
                                    

Trecusera 3 zile de la noaptea mea cu Zayn, in care totul a decurs perfect normal si surpinzator, anost. Imi placea linistea si calmul, dar uneori voiam si ceva neprevazut.

Eram tolanita pe canapea cand soneria a umplut incaperea. Am oftat si m-am ridicat alene, apoi am deschis usa si Zayn se plimba dintr-o parte in alta, parca...emotionat? Nu, nu avea cum, Zayn nu era emotionat.

-Hei! A zis sarutandu-mi usor obrazul.


-Hei...vrei sa intri? Am zis zambind.


-Nu, de fapt am venit sa te intreb ceva. Vrei sa iesi diseara cu mine la o cina? Ochii lui s-au strans instinctiv si astepta impietrit raspunsul meu.

Intrebarea lui a venit mult prea repede si m-a luat prin suprindere. Poate chiar era emotionat.Am zambit cald si i-am strans mana intre ale mele.

-Sigur ca merg cu tine! Te astept sa ma iei la 7!

Ochii lui caramelizati s-au deschis de uimire, iar obrajii lui s-au inrosit instantaneu. 


-Super! A zis apoi mi-a sarutat buzele scurt si apasat si s-a indreptat catre lift sarind pe hol.

Am ras la comportamentul lui imatur si dupa ce l-am vazut pe Harry iesind din lift, am intrat repede in apartament.

M-am uitat la ceas si era abia ora 12:27, am decis sa trag un pui de somn si cand ma voi trezi voi incepe pregatirile. Imi placea sa dorm pe canapeaua mea din piele, ma simteam ca o adolescenta normala.

***

Am mai aruncat o privire la fusta mea neagra clos din piele care se asorta perfect cu bluza rosie din dantela, iar pantofii cu toc cui imi dadeau cativa centimetri in plus care ma ajutau sa nu mai fiu asa intimidata de intunecimea si inaltimea lui Zayn. Desi se purta ca un copil in preajma mea stiam ca poate fi si intunecat si violent. Vedeam cum i izvacneste maxilarul cand Harry se ia de mine.

Tinuta mea nu era nici prea eleganta si nici prea informala. Un ciocanit puternic in usa, m-a facut sa ma uit la ceas, era abia 18:21, adica mai erau 40 de minute pana sa vina Zayn.
-Intra, e deschis! Am strigat din usa dormitorului meu. Sunt in camera! Tipatul meu s-a auzit din nou.


Am continuat sa-mi ondulez parul cat timp vizitatorul meu ajungea aici. Desi mai erau 40 de minute pana sa plec, purtam tocurile de acum, pentru ca voiam sa ma obisnuiesc cu ele. Trecuse ceva timp de cand nu mai purtasem si imi trebuia ceva timp sa ma obisnuiesc. 

Nu mica mi-a fost mirarea cand pe usa a intrat Harry.
-Ce vrei, Harry? Am intrebat acid. Lasam impresia ca simpla lui prezenta ma arde.

S-a asezat pe pat si m-a privit din cap pana in picioare in timp ce isi musca buza inferioara.


-Vreau sa vorbim... A zis oftand.


L-am privit in oglinda si l-am indemnat din priviri sa inceapa, mai aveam 30 de minute la dispozitie.

-Stiu ca am fost un dobitoc in ziua aceea cand te-am urmarit prin parcare si am tipat la tine, dar am avut un motiv intemeiat. A spus privindu-ma fix in oglinda in timp ce luam rujul si il aplicam pe buzele mele sterse.

-Stiu ca tu crezi ca sunt un personaj negativ si Zayn e un ingeras, dar nu e deloc ce pare a fi! Te inseli amarnic in privinta lui! Vocea sa suna exasperata, infranta chiar. Ca si cand se saturase.

-Si de ce ar trebui sa te cred? Am intrebat plictisita.


-Pentru ca eu il cunosc! S-a ridicat pe de pat si a facut un pas spre mine.

-Pleaca, Harry! Am intalnire cu Zayn in 20 minute! Am zis taios.
Ma asteptam sa rabufneasca cum face de fiecare data cand ii zic sa plece, dar de data asta a fost diferit.

The Sun, The Moon And The TruthUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum