Somnul meu a fost intrerupt de alarma telefonului si cu greu m-am ridicat din pat. Cina cu Harry a fost un dezastru, desigur a inceput bine, dar am inceput sa ne certam de la faptul ca nu am vrut sa-i zic daca am avut sau nu un iubit si a continuat din motive stupide, precum faptul ca sunt vegetariana si nu mananc carne si alergia mea la patrunjel.
A comandat paste si sosul continea patrunjel, iar inainte sa-mi dau seama mancasem jumatate din ce aveam in farfurie. A trebuit sa plecam foarte repede si din nou ne-am certat in legatura cu nota de plata.
Am cedat, dat fiind faptul ca incepeam sa ma inrosesc si sa mi se umfle fata. Pe drum ma inrosisem si a fost nevoit sa opreasca sa vomit de vreo 2 ori. Am oprit si pe la o farmacie sa iau Benadryl si aici ne-am certat din nou, deoarece a insistat sa plateasca el. De data asta nu l-am lasat si eram chiar pe punctul de a-l plesni daca senzatia de voma nu isi facea aparitia din nou.
Am ajuns acasa si dupa ce am luat Benadryl si am facut un dus roseata disparuse si starea de voma la fel si am pus alarma pentru ca azi urma sa ma duc sa platesc taxa de inscriere si sa discut cu administratorul despre internet, aveam nevoie cat mai curand.
Mi-am facut un dus si dupa ce m-am imbracat, mi-am prins parul intr-o coada si mi-am luat telefonul, portofelul si le-am indesat in gentuta alaturi de casti am inchis usa apartamentului si am pornit catre lift. M-am gandit sa-l sun pe Louis si sa-i povestesc, deci am scos castile si telefonul si l-am apelat.
A raspuns dupa al doilea ton de apel si dupa tonul vocii sale nu l-am trezit.
-Hei, Lou! Am zis zambitoare.
-Anna! Intotdeauna matinala! Un suras scapandu-i printre buze. Ce faci?
-Pai sunt in lift, iar dupa ce cobor ma duc la facultate.
-Pentru taxa?
-Da...trebuie sa-mi cumpar si cartile.-Oh...mama a facut asta deja, cred ca ea vrea sa merg la facultate mai mult decat vreau eu. Rasul lui mi-a inundat urechile.
Discutia noastra a continuat pe tot parcursul drumului pana la facultate si am stabilit sa mai vorbim spre seara. A fost surprins de cina mea cu Harry, dar i-a trecut cand i-am zis cum a decurs.Am platit taxa si am luat lista cu carti pentru cursurile alese si am plecat spre cea mai apropiata librarie. Imi alesesem literatura universala, engleza, religiile lumii si kickboxing. Aveam nevoie si de credite pentru sport si cum era ori asta ori yoga, era cea mai plauzibila alegere.
Dupa ce am terminat la librarie am mers pana la walmart sa cumpar cate ceva pentru apartament.***
Terminasem de aranjat lucrurile cumparate si ceea ce adusesem si facusem curatenie, iar acum puteam sa dorm putin. Administratorul ma anuntase ca maine va veni cineva pentru internet si nu aveam altceva de facut decat sa dorm. Cu Louis urma sa vorbesc mai tarziu, deci era perfect.
***
Nu stiu cine era badaranul care batea la usa mea de parca ar vrea sa o dea jos, dar aveam de gand sa-i zic vreo doua cand deschideam. Daca era Harry era mult mai bine.
M-am ridicat de pe canapea impleticindu-ma in propriile picioare si am deschis usa.
Louis era badaranul care imi darma usa si am fost surprinsa cand l-am vazut.-Lou! I-am sarit in brate si el m-a strans tare rasucindu-ma.
-Dragut par! A zis aratand spre parul meu care arata ca o capita de fan dupa ce m-a pus jos.
L-am lovit in umar si i-am facut semn sa intre. A fluierat apreciativ la vederea apartamentului meu si s-a trantit pe canapea.- N-as fi crezut ca e chiar atat de dragut! A zis uitandu-se in jur.
- Ti-am zis ca e super! Vorbisem entuziasmata.
I-am adus o doza de bere din frigider si mi-a multumit zambindu-mi. M-am asezat si eu langa el pe canapea si mi-am intins picioarele in poala lui. Desi, eram fata de preot nu mi se interzisese alcoolul vehement si nici reprosuri nu mi se facuse daca am baut vreodata.Imi placea un singur tip de bere si il gasisem la Walmart. Am luat o doza si pentru mine, iar dupa ce am lovit dozele in semn de "noroc", am luat o gura mare si am lasat doza pe masuta din sticla din fata canapelei.
- Daca stiam ca vei cumpara un apartament in acelasi bloc cu mine te-as fi adus aici cu mult timp in urma! A afirmat razand usor.-Locuiesti aici? Am intrebat surprinsa.
-Da, un etaj mai jos cu Zayn, iar Harry locuieste langa tine! Vorbisem cu ei sa stam in acelasi bloc.
Eram surprinsa de afirmatiile lui Louis, eram vecina cu prietenul meu cel mai bun si cei doi prieteni ai lui, dintre care unul era sa ma bage in spital.
-Grozav! Am spus nerevenindu-mi din soc.-Apropo, maine este o petrecere la una din fratiile din campus si am o invitatie, asa ca maine la 7 sa fii imbracata si aranjata! Ia-ti ceva sexy! A zis facand cu ochiul la finalul propozitiei.
-Lou! Am tipat lovindu-l cu pumnul in umar. Chiar trebuie?
A dat din cap inainte sa ia o gura din doza lui de bere.-Apropo, sa iti iei chilotii de sex! Uitasem cat de pervers putea sa fie prietenul meu.
Restul serii a trecut linistita, pana cand Zayn l-a sunat sa-i zica ca e un soarece in bucatarie si trebuie sa-l prinda.
Mi-am terminat berea si am lasat cutiile pe masa, urma sa le strang dimineata si dupa ce am facut un dus fierbinte, m-am pus in pat pentru un somn.Priveam cum corpul tatalui meu cade in prapastia intunecata si eu nu ma pot misca. Nu-l puteam salva, pur si simplu stateam si priveam. Picioarele nu ma ascultau, eram inghetata. Lacrimile imi inundau fata si sfarseau in bluza mea plina de sange. Am privit mai jos, catre picioarele mele si trei trupuri zaceau intr-o balta imensa de sange, iar cutitul din mana imi dadea de inteles ca eu ii ucisesem. Sub sangele de pe trupuri am putut observa cateva tatuaje, unul avea pe brat un fluture, unul avea pe gat in partea dreapta un sarpe care isi inghitea coada si celalalt in spatele gatului avea o pereche de ochi inlacrimati. Stiu ca mai vazusem unde tatuajele astea, dar nu-mi dadeam seama unde.
M-am trezit brusc cand telefonul a inceput sa sune si melodia devenea stresanta.
-Da, Lou! Am zis respirand sacadat.
-Deschizi odata usa aia? A intrebat usor iritat.
-Sigur...
Am inchis apelul si am mers pana la usa si am deschis-o, dupa ea aparand Louis si Zayn.
M-am din usa sa intre si dupa ce s-au descaltat s-au asezat pe canapea.
M-am dus pana la baie sa ma spal pe fata si pe dinti cat ei se hotarau ce vor sa manance la micul dejun.M-am intors in sufragerie in timp ce imi prindeam parul cu un elastic si baietii mancau cereale cu lapte si imi pusesera si mie un bol.
Dupa ce am mancat si le-am pus in masina de spalat vase, am dat drumul la televizor si am lenevit toata ziua pe canapea cu baietii. Se terminase berea si Zayn s-a dus sa mai cumpere.Mancasem floricele si eram plina cand Louis a propus sa comandam pizza, dar nu am refuzat. Se facuse aproape 5 si eu trebuia sa fac un dus si sa ma pregatesc pentru petrecerea la care urma sa fiu tarata. Aveam un presentiment urat legat de aceea petrecere, dar nu aveam incotro.
Puteam sa spun acel presentiment pe seama visului urat pe care il avusesem, insa stiam si eu ca nu e asa si doar ma amagesc.
CITEȘTI
The Sun, The Moon And The Truth
Tiểu Thuyết ChungDacă vreodată voi regreta ceva, acel lucru va fi faptul că nu te-am cunoscut mai devreme, că am așteptat atât amar de vreme amăgindu-mă cu atingerile altor persoane, care credeam că vor fi alături de mine toată viața și că nu mă vor trăda. Voi regr...