Capitolul 23

2 0 0
                                    

Zayn

Anna chiar voia sa plece la New York! Nu se putea una ca asta!
-Cum adica pleci la New York? Ai innebunit, Anna? Am tipat din nou.
Trebuia sa ma calmez si sa vorbesc frumos cu ea, dar nu puteam. Ce treaba futut era si asta?
-Da Zayn! Plec la New York! A zis mutandu-si privirea de la mine la Louis.

Am intrat in camera si m-am pus in genunchi in fata ei, luandu-i palmele in ale mele.
-Nu poti pleca, Anna! Una e sa te vad si sa nu pot vorbi cu tine, dar sa stiu ca nu patesti nimic si alta e sa nu te mai vad deloc! Am zis glasul frangandu-mi-se cu fiecare cuvant rostit.
Nu putea pleca asa, da o distrusesem, dar nu putea pleca.
-Nu e decizia ta, Zayn! A zis taios.
La dracu, nu o puteam lasa sa plece.

-Louis tu nu ai nimic de zis? Am apelat la singura mea speranta din acest moment.
A oftat prelung.
-Eu o sustin pe Anna, iar daca ea vrea la NYU, eu o voi ajuta cu ce pot! A zis zambindu-i cald.
La dracu Louis!
-Nu poti pleca, Anna! Am zis si am plecat de acolo.
Simteam ca ma sufoc, eram gata sa explodez. Nu putea sa plece! Locul ei era aici in Seattle cu mine! I-am dat spatiu si timp ca sa se ierte pe ea insasi si decide sa plece?

Ce logica fututa e asta? Nu avea niciun sens sa se mute intr-un capat de tara doar ca sa se regaseasca. O putea face si aici! Am luat cheia de la masina si am plecat din apartamentul, asta care se strangea cu fiecare secunda care trece.

Nu stiu unde voi merge, trebuia sa ma descarc, trebuia sa ma calmez. Puteam fie sa ma duc la Sasha sa i-o trag, fie sa ma imbat sau fie sa ma bat cu cine apuc.
Primul gand ma scarbea, de cand cu Anna nu am mai putut sa ma gandesc la altcineva. Ea imi ocupa fiecare gand si acum decide sa se mute. Fara sa ma gandesc am oprit la un bar. Urma sa ma imbat groaznic si Anna mai bine s-ar pregati de ce e mai rau.

***

-Haide, Styles! Bea cu mine un pahar! Am zis articuland prost.
Venise sa ma tarasca din barul asta de prost gust si eu ma rugam de el sa bea un pahar cu mine. Mi-a platit bautura si m-a tarat pana la masina lui.
-Masina mea e aici! Am zis aratand spre camioneta neagra.

Dar nu m-a lasat sa ma apropii de ea si m-a bagat pe bancheta din spate a Jeep-ului sau.
-Anna pleaca la New York! Am zis privind plafonul crem.
-Stiu...A oftat el.
Cum adica stia? Cand aflase si la dracu de ce ii zisese Anna lui?
- Mi-a zis cand m-am intalnit cu ea la salonul de tatuaje a lui Ben. A adaugat citindu-mi gandurile.
A fost la Ben? De unde il stia? Desigur, Kara o dusese. Nu o vad pe Anna cu vreun tatuaj.

-Era singura? Am intrebat fiindu-mi teama de raspunsul lui.
-Era cu Kara, probabil isi facea alt tatuaj. Inca nu scapasem in totalitate de grija, dar urma sa scap maine cand ma voi trezi din betia asta crunta.
-Nu poate pleca...Am dat glas gandurilor mele.
A ras. Nenorocitul de Styles a ras si ma enerva.

-De ce nu? Nu vrea sa mai aibe nicio legatura cu noi! A zis stragand volanul.
-Dar asta nu e un motiv sa plece asa! Si nu la New York! Ma plangeam ca o fetita de gimnaziu indragostita de tipul cel rau.
-Ba da! La dracu, Malik! Anna are toate motivele sa plece departe de noi si nu o putem impiedica! A zis lovind volanul in timp ce asteptam la semafor.
-O iubesc, Styles! Am zis lasand o lacrima sa mi se prelinga pe obraz.

-Stiu... L-am auzit soptind. Si ea o face, doar ca e suparata.
A parcat aproape de intrare si m-a carat pana in apartament. Am adormit cu o pereche de ochi albastri in gand si la dracu daca nu-mi placeau.

***

Soneria telefonului imi tiuia in urechi si cu greu am raspuns nenorocitului care ma suna.
Era Louis, avea nevoie sa ma duc la Anna sa iau o mapa pentru lucrarea lui semestriala.
O lasase acolo ieri cand au lucrat amandoi.

Eu trebuia sa lucrez cu Anna pentru lucrarea mea semestriala, eu trebuia sa-l sun sa-mi ia mapa, eu trebuia sa fac tot ce face el cu Anna.
M-am silit sa ma dau jos din pat si sa-mi iau un tricou pe mine, apoi sa plec spre Anna.
Am batut la usa ei si a strigat doar un "intra, e deschis!"
Probabil se grabea sa plece undeva si nu avea timp sa mai vina sa-mi mai deschida nenorocita asta de usa.

Am intrat si am gasit-o in dormitor aranjandu-si parul.
Purta o fusta pana la genunchi din piele si la dracu ii facea fundul mai bombat decat este deja si camasa aia visinie ii lasa la iveala o mica parte din sanii ei mari. Daca nu am fi in situatia in care suntem, i-as trage-o chiar acum pe biroul ala minuscul.

- M-a trimis Louis dupa mapa lui. A uitat-o aici. Am zis incercand sa opres tremurul din glasul meu.

Parea surprinsa sa ma vada, desigur, si eu eram surprins sa o vad.
A lasat placa din mana si a luat o mapa de pat pe care mi-a intins-o.

Daca uimirea ar fi putut sa omoare, eu eram mort in momentul ala.
Anna isi facuse un tatuaj! Se intindea de la degete pana la incheietura. Nu s-a dus la Ben sa-si faca Kara un tatuaj, s-a dus sa-si faca ea unul.
I-am prins incheietura si am studiat mai bine tatuajul. Incepea cu cate un inel tatuat pe fiecare deget, apoi continua cu un fel de lanturi din care porneau altele si le lega pe cele mari intre ele si se incheia cu un fel de bratara la incheietura.

-Ce e asta? Am intrebat sceptic la raspunsul pe care urma sa-l primesc.
Am zambit la mine si mi-a pus in palma si cealalta mana.
-Tatuaje! A zis senina.
Pe cealalta mana avea mai multe semne care nu stiu ce insemnau.
-Am ramas cu multe cicatrici si mi-am facut tatuajele astea ca sa le ascund! A adaugat cand mi-a vazut expresia oripilata.
-Ai innebunit, Anna? M-am rastit la ea.

-Nu esti in masura sa-mi zici ce pot face si ce nu, Zayn! Acum ia mapa si pleaca! A ridicat si ea tonul la mine.
Am luat nenorocita de mapa si am plecat trantind usa in urma mea.

Eram uimit, stupefiat...ba chiar intrigat. Cum dracu ii venise ideea sa-si faca un tatuaj? Desigur, Kara! Kara ii bagase ideea asta nenorocita.
Am urcat in masina si am condus pana in campus. I-am dat nenorocita de mapa lui Louis si am plecat in cautarea Karei.

Am gasit in aripa D, unde se tineau cursurile de drept. Era greu de crezut ca, cineva care arata ca si Kara este la drept.
-Ce dracu i-ai facut?! M-am rastit la ea, speriind cele doua fete cu care vorbea.
-Esti drogat, Malik? A zis contrariata.

Ma amuza. Atat de normal i se parea ca Anna isi facuse un tatuaj, incat abia daca ii acorda importanta.
-Nu, Kara! Ma refer la tatuajele Annei! Am tipat din nou.
-Anna are 18 ani, in curand 19, deci isi poate purta singura de grija! Daca a vrut un tatuaj, si-a facut. Eu doar am dus-o la Ben! A zis tare si raspicat. Ma enerva si mai mult calmul ei.

-Nu trebuie sa-ti dea tie socoteala! Cum nici tu nu-i dadeai ei cand ti-o trageai cu Sasha! Apoi a plecat, lasandu-ma singur. La dracu, eram mai furios decat atunci cand venisem. Cum putea fi atat de calma in legatura cu acest subiect.

Oare Louis stia? Ce reactie o fi avut sau va avea? Daca nu faceam acele nenorociri, Anna nu isi pata corpul cu aceea cerneala sau cu cicatrici. Era numai vina mea. Anna nu ajungea in aceea stare, daca nu faceam nenorocitul de pariu. Eram o influenta proasta pentru toate persoanele din jurul meu si la dracu daca ma puteam schimba.

The Sun, The Moon And The TruthUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum