Capitolul 25

2 0 0
                                    

Anna

Am oprit la semaforul rosu si Harry mi-a aruncat o privire, probabil sa vada daca dorm.
-Niciodata nu am fugit cand a venit vorba sa ma bat! A zis razand catre mine.
-Nici eu nu am salvat un tip de la bataie! M-am alaturat si eu rasului sau.

Semaforul se facuse verde si am pornit de pe loc. Hotaraseram sa nu mergem acasa, daca Zayn ar fi vrut revansa ne-ar fi gasit usor. Ne plimbam aievea prin oras si radeam fara motiv.
-De ce vrei sa pleci? A rupt tacerea care se asternuse intre noi.
Nu mai radea, acum era serios si am inghitit in sec.

-Trebuie sa ma redescopar, Harry! Mi-am plecat capul privindu-mi mainile.
Nu stiam de ce vreau asta, dar simteam ca daca raman aici ma voi scufunda. Si nu va fi nimeni sa ma scoata la suprafata. Trebuia sa-mi dau seama ce urmeaza sa fac cu viata mea. Trebuia sa devin propria-mi barca de salvare.
-Atunci lasa-ma sa vin cu tine! A zis in cele din urma.

Cuvintele lui m-au amutit, nu stiu daca vorbea serios sau doar voia sa rada de mine, dar  cuvintele astea, iesite din gura lui, imi dadeau mii de fiori.
-Cum?! A fost tot ce am putut spune.

- Lasa-ma sa vin cu tine la New York! Te voi ajuta sa te redescoperi, daca vrei!
Nu stiam ce sa-i zic, nu voiam sa se simta obligat si sa faca ceva ce o sa regrete mai tarziu.
-Esti sigur ca vrei asta? Am intrebat precauta.

-Da, Anna! A zis zambindu-mi usor.
Maine dimineata voi pune totul pe seama alcoolului, desi sunt treaza de cand Zayn a dat buzna in camera.
-Sigur! Am zis punandu-mi mana peste a lui.

Aveam sentimentul de acasa cand Harry si-a impleticit degetele sale reci cu ale mele.
-Harry? Vocea imi era stinsa si un gol mi s-a instalat in stomac.
-Hm? Si-a luat privirea de la drum o clipa ca sa se uite la mine.
-Putem opri undeva sa mancam?

A ras usor la intrebarea mea si la fel am facut si eu.
A dat din cap afirmativ si dupa ce s-a gandit un timp s-a indreptat spre iesirea din oras.
Am stat tacuta, doar am asteptat sa vad unde are de gand sa ma duca.

A oprit undeva ce parea a fi un popas pentru camionagii.
-E deschis non-stop si au o mancare grozava aici! M-a trezit din visare atunci cand a observat ca analizam locul prea mult.
Simteam cum mi se inroseau obrajii si am coborat odata cu el.
Cand am ajuns in dreptul lui mi-a cuprins din nou mana cu degetele lui lungi si reci.

Nu m-am impotrivit, din contra l-am strans si eu si am inaintat in localul aproape gol.
Ne-am asezat la o masa in spate si ochii lui verzi sfredelitori se plimbau pe tot chipul meu, parca vrand sa-mi memoreze fiecare por.
O chelnerita in varsta a venit la masa noastra plictisita pleoscaind o guma.

-Bun venit la Lenny, cu ce va pot servi? Vocea ii era pitigaiata, iar uniforma avea pe alocuri pete de mustar.
-Doua cola si doi burgeri. A raspuns Harry pentru mine.
Stiam ca nu voi pleca de aici pana cand nu o mananc tot ce imi pune pe farfurie.

-Cand trebuie sa pleci? A rupt tacerea care se asternuse intre noi.
-Pe 20 decembrie. Kara vine dupa sarbatori! Am incercat sa-mi amintesc data la care prietena mea mi se alatura, dar nu reuseam.
A dat din cap cand chelnerita ne-a adus mancarea.

Am luat un cartof prajit si l-am infulecat, iar Harry a ras de mine.
Si asa a trecut urmatoarea ora, am ras cu Harry si am mancat, desigur a fost o problema cu burgerul, dar el a fost mai mult decat fericit sa il manance si pe al meu.

Dupa ce ne-am certat in privinta notei de plata, am plecat spre casa.
Am urcat amandoi in lift si intre noi era o liniste necesara. Nu era nici stanjenitoare, nici apasatoare.
-Poti sa ramai cu mine, Harry? Am intrebat fara sa ma uit la el.

Mi-a cuprins din nou mana cu degetele sale.
-Sigur, Anna! A zambit catre mine.
Liftul s-a deschis si in timp ce mergeam spre apartamentul meu, privirea mi s-a oprit pe singura persoana pe care nu credeam ca o voi gasi aici, la 3 dimineata. Zayn statea pe jos, razmat de usa mea, cu o sticla de vodca.  Cand ne-a vazut, s-a ridicat si dupa ce s-a impleticit putin pe picioare, a venit catre noi.

-Atat a durat, Anna? A articulat prost. Eram confuza la auzul intrebarii lui, dar m-a lamurit in scurt timp.
-Atat a durat sa te regasesti si sa decizi ca Louis si Styles pot face parte din viata ta, dar eu nu? A ridicat tonul.
Era furios, frustat si cred ca... trist? Nu, Zayn era oricum, dar nu trist.

Am inghitit in sec... imi era frica de ce scandal Urma sa izbucneasca.
-Iar tu, tradator nenorocit! A tipat si mai tare. Cum ai putut sa-mi faci asta, cand acum doua serii ti-am zis ca o iubesc? Cum? A tipat din nou, de data asta prabusindu-se pe podea.

Ii zisese lui Harry ca ma iubeste? Cand? Cum? De ce? In mintea mea vuia un amalgam de intrebari si stari.

Ma durea sufletul la vederea imaginii din fata mea, dar acum, Zayn, afla cum m-am simtit eu.
Am trecut pe langa el si am cautat cheile in gentuta pe care o luase cu mine.

Am descuiat apartamentul si am intrat, apoi am incuiat din nou usa. Am lasat pantofii in sufragerie si dupa ce am dezbracat rochia stramta, mi-am luat un tricou larg care imi ajungea pana la jumatatea coapselor.

Stateam pe o parte cu fata la Harry si abia acum am vazut cat de verzi ii erau ochii. Era un verde sters, dar era minunat. Imi dadeau senzatia de liniste, dar si aprindeau un foc in mine.
-Noapte buna, Harry! Am zis sarutandu-i obrazul si am inchis ochii.
Nu stiu daca visasem sau am auzit in somn un "noapte buna, Anna...", dar aveam o senzatie placuta.

***

Caldura neobisnuita din patul meu imi facea somnul imposibil, asa ca ma fortasem sa-mi deschid ochii.
Am observat un brat tatuat infasurat in jurul meu si mi-am intors privirea speriata la corpul aproape gol din spatele meu.
Un chip palid cunoscut acoperit de buclele negre atat de dragi mie zacea adormit in patul meu.
Harry era in patul meu, doar in boxeri imbratisandu-ma.

Amintirile noptii trecute mi-au aparut in franturi, am ajuns la casa fratiei si am baut o sticla de votca, l-am calarit pe Harry pana cand Zayn a intrat peste noi si am fugit ca doi delicventi. Apoi am venit aici si am avut alta intalnire cu Zayn.

M-am uitat la ceas si m-am ridicat alarmata cand am vazut ca indica 11:34. La ora 13:00 trebuia sa fiu la administratie. Am incercat sa scap din stransoarea lui Harry fara sa-l trezesc. Am facut un dus rapid si mi-am luat o pereche de blugi negri stramti si un tricou negru pe mine. M-am machiat repede si cand Harry s-a trezit eu imi faceam parul.

-De ce toata graba asta? Vocea sa ragusita imi facea pielea de gaina.
-Trebuie sa merg la administratie sa ma ocup de transfer. Am zis in timp ce imi pieptanam parul proaspat indreptat.
- Asteapta-ma. Vin cu tine! A zis frecandu-si ochii.
Si-a luat hainele si a iesit din apartament.

Mi-am luat geaca de piele si telefonul, alaturi de mapa cu actele necesare pentru transfer. Cand ma incaltam, Harry mi-a dat mesaj ca ma asteapta la masina. Am coborat cat am putut de repede si am urcat in masina. L-am lasat sa-mi conduca masina, deoarece eu eram prea obosita sa ma concentrez la drum si riscam sa fac un accident inutil.

The Sun, The Moon And The TruthUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum