Trecusera aproape doua luni de la moartea tatalui meu. Ultima luna a trecut foarte repede, am dus obiectele la anticariat si luasem cativa banuti pe ele, destui cat sa-mi ajunga o buna perioada de timp.
Zayn petrecuse cele 2 saptamani in Auburn pe canapeaua mea, iar Louis era ca de obicei majoritatea timpului la mine acasa. Aflasem multe lucruri despre Zayn si familia lui.
Avea o sora mai mica care avea cancer la plamani, iar mama sa se spetea sa stranga bani pentru operatie. Tatal sau murise cand el avea 10 ani, intr-un accident de masina. Avusese o copilarie mult mai chinuitoare decat a mea sau a lui Louis.
Asteptam sa vina chiriasii si sa las in urma amintirile devastatoare din ultimele 2 luni, precum gasirea scrisorii tatei sau incercarea de a le cite pe cele de la mama si golirea camerei tatei sau ingroparea lui. Imi pusesem bagajele in masina deja si acum doar asteptam.
Era o dimineata linistita, ma trezisem odihnita, nu mai avusesem niciun vis chinuitor si incepeam sa ma bucur de viata. Nu mai aratam ca un cadavru ambulant, prinsesem mai multa culoare in obraji si ochii mei isi recapatasera culoarea de albastru intens.
Rochita mea neagra se aseza perfect pe trupul meu zvelt si alaturi de balerinii mei negri imi creaua tinuta de adolescenta normala. O masina verde s-a oprit in fata casei, din ea coborand familia Bourne.
Aveau 2 copii foarte simpatici si ambii erau avocati, insa voiau sa se retraga din zgomotosul New York intr-un loc linistit, iar Auburn era locul perfect pentru o viata linistita si anosta. Kira si James, copii sotilor Bourne erau absorbiti de telefoanele lor cand au coborat din opel-ul de un verde sters.
-Buna Anna! A zis doamna Bourne calduros. Ma bucur sa te revad!
-Buna ziua! Si eu ma bucur sa va revad. Am zis afisand unul din zambetele mele calde.
Le-am facut un tur detaliat al casei si dupa ce am semnat actele de inchiriere pe o perioada nedeterminata, le-am predat cheile si am plecat.Luasem o suma frumusica, era chiria pe 4 luni si cu acesti bani imi cumparam un apartament in Seattle, aproape de facultate. Imi displacea ideea de a imparti camera cu o alta fata care probabil va fi dezordonata si va aduce baieti. Ma obisnuisem cu linistea si preferam sa ramana asa.
Inainte sa parasesc orasul meu natal, am trecut pe la banca si am retras toti banii pe care ii aveam in cont, era o suma destul de frumusica. Erau banii din vamzarea lucrurilor mai vechi si ceea ce stransesem cu tata de-a lungul vremii.
Am rasucit cheia in contact si am readus motorul la viata, apoi am pornit spre Seattle. Nu aveam multe bagaje, doar un geamantan cu haine si cateva cutii cu carti si alte lucruri necesare mie.Aveam un drum lung, de aproximativ 3 ore si jumatate, dar vremea era favorabila si eu odihnita, iar muzica din masina era perfecta. Nu aveam nicio distragere si ma asigurasem ca facusem plinul rezervorului inainte sa plec.
***
Am oprit la o benzinarie pentru a alimenta si masina si pe mine. Aveam nevoie de apa si mancare, iar masina avea nevoie de benzina. Cand voi ajunge in Seattle va trebui sa o duc la un service pentru schimbul de ulei.
Am luat o sticla cu apa si cateva sandvisuri si dupa ce am platit am plecat.***
Am ajuns, in sfarsit, in Seattle si urma sa ma intalnesc cu un agent imobiliar sa-mi arate cateva apartamente.
Nu voiam ceva luxos sau mare, doar sa fie mobilat si curat.
Am ajuns la Applebee's unde stabilisem sa ma vad cu Jena.Jena Michael fusese de acord sa-mi arate cateva apartamente in zona facultatii cand am sunat la firma lor.De asemenea, fusese prietena cu tata si considera ca ii face lui o favoare. Mi-a facut cu mana si am tras langa trotuar, asteptand sa urce pe locul din dreapta.
CITEȘTI
The Sun, The Moon And The Truth
General FictionDacă vreodată voi regreta ceva, acel lucru va fi faptul că nu te-am cunoscut mai devreme, că am așteptat atât amar de vreme amăgindu-mă cu atingerile altor persoane, care credeam că vor fi alături de mine toată viața și că nu mă vor trăda. Voi regr...