•••אופקי החתיך בתמונהההההה
נקודת מבט שוהם
״כן״ צעקתי שדפקו בדלת ״החלטתי להישאר בסוף״ אמילי אמרה ונכנסה ״תודה שהבאת אותי לפה ודאגת לי זה לא מובן מאליו״ בטוח שזאת אמילי? ״בכיף ומה שיכנע אותך להישאר?״ שאלתי מחייך ״אמא שלך״ היא אמרה אמא שלי??? לי היא לא דואגת ״וסליחה אופק על איך שהתייחסתי אלייך בבוקר״ היא אמרה וחייכה לאופק ״זה בסדר קטנה״ הוא אמר והם חייכו אחד לשני... היא יצאה והסתכלתי על אופק במבט רצחני ״מה הקטע איתה? מה קרה בבוקר?״ שאלתי והוא ענה ״תירגע אחי כולה ביקשתי ממנה לקום מהמחששה והיא איימה עלי אבל הסתדרנו כמו שאתה רואה״ ״היא לא כזאת״ אמרתי לו והוא הסתכל עלי מבולבל ״היא לא כזאת היא לא מתחרטת על כלום משהו קרה בשיחה עם אמא שלי״ אמרתי לו והוא צחק ״אחלה סרט קורה פה״ הוא אמר וצחקתי אחריו... דוגרי מה אכפת לי ממנה? שתעשה מה שבתחת שלה..
נקודת מבט אמילי:
״לילה טוב״ שלחתי הודעה לשון שאין לי מושג איפה הוא והוא ענה אחרי חמש דקות בערך ״לילה טוב גמדה״ טוב אני לא כל כך גמדה כולה מטר וחצי...לנערה בת 17... טוב אני גמדה... הטענתי את הטלפון והלכתי לישון הפעם שמחתי כל כך שלא היה לי סיוט וישנתי כל כך טוב שלא רציתי לקום בבוקר אבל אמילי החדשה תלך... קמתי בשעה 8 לבשתי חולצת בטן בצבע זית וגינס קרעים שחור וכפכפים התאפרתי קליל ועשיתי קוקו גבוה... ירדתי למטה אומרת בוקר טוב לוורד (ורד זאת האמא) והאבא אף פעם לא התייחס אלי אז חרא שאני יגיד לו שלום ״חכי״ שוהם צעק מלמעלה ״אה?״ צעקתי חזרה ״אני יקח אותך״ הוא אמר והופתעתי ״לא צריך אני ילך באופנוע״ אמרתי לו והתקדמתי לדלת ״אני מתעקש״ אוקי יש לי דז'ה וו ״אוקי״ אמרתי וחייכתי אליו עלינו לאוטו שלו והוא שאל ״מתי את מתחילה ללמוד נהיגה?״ התחלתי לצחוק ״יש לי רשיון על אוטו שוהם״ אמרתי לו והוא הסתכל עלי המום ״אז למה את נוסעת על אופנוע?״ הוא שאל ״כי אין לי כסף לאוטו״ אמרתי לו והוא שתק ״מתי יש לך 18?״ הוא שאל וחייכתי ואמרתי ״עוד שבועיים״ הגענו לבית ספר וירדתי מהאוטו והתקדמתי למחששה עם שוהם ״בוקר״ שוהם אמר ואופק חייך ואמר ״וואלה בוקר טוב״ ״בוקר טוב״ חייכתי אליו ואיזה אחד אמר ״אז הכוסית היא?״ אם הוא היה באלי ככה אתמול הוא היה מקבל בוקס אבל עצרתי את עצמי ששוהם התחיל לדבר ״תכירו זאת אמילי״ הוא אמר וחייכתי אליו ״אמילי אה? אני ינון״ הילד אמר שעכשיו הבנתי שקוראים לו ינון. ינון היה קצת יותר גבוה ממני גם גמד חחחחח הוא היה עם שיער שחור קצוץ ועיניים גדולות ושחורות הוא היה חטוב גם כמו כל החבורה שם.. ״אני שלומי״ זה שישב לידו אמר הוא היה גבוה בהרבה ממני הוא בלונדיני עם עיניים כחולות ושהוא חייך התגלו אלי גומות מושלמות! חייכתי אליו ואמרתי ״ואתה?״ הסתכלתי על זה שישב ליד שלומי ועישן ולא התייחס לקיומי בכלל ״מה אכפת לך?״ הוא אמר והורדתי את החיוך ״זה אורי הוא לא הכי חברותי קצת כמוך הייתי אומר״ אופק אמר והסתכלתי עליו.. אורי היה גבוה חטוב עם עיניים ירוקות ושיער שחור ישבתי איתם והם ממש חמודים ומצחיקים עכשיו אפשר להגיד רישמית שיש לי חברים.
היום הזה היה אחד הימים הכי טובים בחיים שלי! מצאתי חברים אחרי 4 שנות בדידות ואפילו התחברתי לאחת בשם לינור היא מדהימה! אבל עדיין אני לא מתכוונת לספר לאף אחד על מה שעברתי ב-4 שנים האחרונות.. אני לא מסוגלת להיפתח כל כך.. חיכתי לשוהם בשער בסוף היום שיקח אותי לבית התקשרתי אליו שלחתי הודעות כלום!! לא ענה!! השעה כבר 14:00 התקשרתי לשון הברירה האחרונה
״היי״ אמרתי והוא ענה ״היי״ ״איפה אתה?״ שאלתי אותו והוא ענה ״בבית״ ״אממ..״ אמרתי והוא אמר ״כן ראיתי שלא נסעת באופנוע חכי אני בא״ ״אוהבת אותך״ אמרתי וניתקתי אין כמה שהבנאדם הזה עושה לי טוב!! אחרי משהו כמו עשר דקות הוא בא ״תודה״ אמרתי לו ״אז מה קרה לא הלכת עם האופנוע?״ הוא שאל ועניתי לו ״שוהם לקח אותי בבוקר ושכח לקחת אותי עכשיו״ הוא שתק וראיתי את הכעס בעיניים שלו אז שמתי את היד שלי על הרגל שלו ״הכל טוב״ אמרתי לו והוא נרגע וחייך ״היום בשמונה?״ הוא אמר וחייכתי אליו ידעתי שלא ישכח ״סבבה לאן הולכים?״ שאלתי אותו ״הפתעה״ הוא ענה וחייכתי.. אני ממש במצב רוח טוב היום וכלום לא יהרוס את זה! הגענו לבית וישר אריאלה הטבחית קראה לי לאכול ״אין את אלופה אריאלה!״ צעקתי לה שראיתי קוסקוס על השולחן אכלתי אותו והיה לי פלאשבק..
פלאשבק:
״לאכול הכל״ אמא אמרה והגישה לי צלחת מלאה בקוסקוס ״אבל אני יהיה שמנה כמוך״ אמרתי לה והתחלתי לאכול ״אמא מה יש לך בבטן?״ שאלתי אותה בפה מלא ״אחותך הקטנה גדלה פה בבטן״
סוף פלאשבק
נחנקתי וראיתי את האחות הקטנה של שוהם עוברת הסתכלתי עלייה ״נועה״ צעקתי לה והיא הסתובבה אליי העיניים שלה היו ירוקות ושערה שחור רצתי אלייה וחיבקתי אותה ״אני מצטערת״ נשקתי לה את המצח והיא בכלל לא הבינה מה קורה... ״ורד״ צעקתי ״מה?״ היא צעקה חזרה ״אפשר לדבר?״ שאלתי אותה ״כן בואי״ היא אמרה ועליתי לחדר עבודה שלה היא עורכת דין..״ יש לי אחות״ אמרתי לה והיא הסתכלה עלי לא מאמינה ״חודשיים לפני הרצח אמא שלי הייתה בהריון חודש תשיעי כבר היא ילדה לפני הרצח אני בטוחה בזה״ אמרתי לה והיא שאלה ״יש לך פרטים?״ ״לא בגלל זה אני פה״ אמרתי לה והיא הנהנה ״אני יראה מה אני יוכל לעשות״ היא ענתה והנהנתי לתודה ויצאתי... השעה הייתה 6 וחצי אז עליתי להתקלח ושיצאתי לבשתי שמלה ורודה צמודה עד מתחת לחזה ומשוחררת עד לברך עם נעלי עקב שחורות, התאפרתי ועשיתי קוקו גבוה עם בננה. השעה הייתה שמונה ונשמעה דפיקה בדלת ״כן?״ צעקתי בזמן שאני שמה בושם ״וואו״ שון אמר וסובב אותי צחקתי וחייכתי ״תודה״ ״שנצא?״ הוא שאל והנהנתי ״אמא יצאנו״ הוא צעק ועיניים נפערו שראתה אותי אך היא חייכה ״תבלו״ היא אמרה ויצאנו...
נקודת מבט סוד:
״הם יצאו בוס״ ״עדיף לפוצץ מהבית לא?״ ״אבל בוס למה לעקוב אחריהם???״ ״אוקי בוס אני יסיים הכל מחר נשמע את הבשורות המצערות״
נקודת מבט אמילי:
״היה לי ממש כיף איתך״ אמרתי לשון שהגענו לבית הוא לקח אותי לסרט ואכלנו גלידה והיה ממש כיף! ״גם לי איתך״ הוא אמר ופשוט חייכנו והסתכלנו אחד לשני בעיניים ״אני עולה לישון״ אמרתי ונשקתי לו בלחי ״לילה טוב גמדה״ הוא אמר ועלה אחריי.. זה היה היום הכי טוב בחיים שלי! הכרתי חברים יצאתי עם שון אין זה יום מושלם פשוט! החלפתי בגדים לפיגמה והורדתי את האיפור ושכבתי לישון מחייכת...
״בוקרררר״ שון נכנס לחדר שלי וקפץ עלי ״מה נראלך שאתה פאקינג עושה״ אמרתי לו והעפתי אותו ממני ״בוקר טוב״ אמרתי לו והלכתי לצחצח שיניים ״אעאעא״ צעקתי ״מה קרה״ שוהם אופק ורד ויוני(יוני האבא) הגיעו מהר לחדר שלי ״עוד שבוע יש לי 18״ אמרתי מחייכת שהם נאנחים ואומרים ״את לא נורמלית״ והלכו. פשוט הלכו. יאלה גם כן הם! התקשרתי ללינור (חברה של אמילי למי שלא זוכר)
״שמנה״ צעקתי בטלפון ״מה?״ היא אמרה וצעקתי ״יש לי עוד שבוע יומולדתתתתת״ ״את לא נורמלית״ היא אמרה וניתקה אוף מה יש לכולם!!!! ״ביי״ אמרתי לאוויר כנראה יש לי משמרת אז אני הולכת יצאתי על האופנוע בדרך לעבודה ורועי (העובד שקיבל אותה בהתחלה) קרא לי ״מה שמעתי?״ הוא אמר וחייך ״מה שמעת?״ אמרתי לו והוא ענה ״יש לך עוד שבוע יומולדת״ הוא קצת צעק את זה וכולי כזה ״כןןןן״ חחחחחחחח כמה צחקתי על הצעקה שלו חחחחחחחחחחחחחחח הוא הרים אותי באוויר ואמר ״צריך לחגוג את זה״ ״שנתפרק על מיץ תפוזים?״ אמרתי לו וצחקנו ״בכיף״ הוא אמר ועניתי לו ״אתה מזמין״ הסתיימה לי המשמרת ויצאתי לבית של שוהם שהפך לשלי עם הזמן ״צריכים לדבר״ אמר שון שצץ משום מקום ״דבר״ אמרתי לו בחזרה לא שומרת על קשר עיין והולכת למטבח מוזגת לי כוס תפוזים ״אני לא יכול יותר״ הוא אמר ״בקשר למה?״ שאלתי ״בקשר לזה״ הוא אמר והשפתיים שלנו התחברו והכוס החליקה לי מהיד הרחקתי אותו ממני וצעקתי ״מה אתה עושה?״ ״את זה״ הוא אמר ונישק אותי שוב הרחקתי אותו שוב,וואווו הוא ממכר ״דיי״ צעקתי ״לא רוצה״ הוא אמר ונישק אותי שוב לא נילחמתי איתו אבל אז נזכרתי בשוהם ״דייי״ צעקתי ופתאום נפלה הדלת של הבית איך הפילו את הדלת הענקית הזאת?בעצם מה אכפת לי מהדלתתת! ראיתי אותם נכנסים קפאתי כולי, לא יכולתי לזוז...הם לקחו אותי איתם ואני רואה את שון נלחם בהם ואת שוהם גם ואת ורד מסתכלת ומתקשרת למישהו...זה מה שאני זוכרת ואז חשכו עיניי...
YOU ARE READING
הנקמה
מתח / מותחןאמילי נערה בת 17 שאיבדה את הוריה וגדלה לבד מגיל 13 בשכונת פשע והסתדרה תמיד עם הכסף שהמדינה הביאה לה.. בגיל 17 המדינה מפסיקה לממן אותה והיא מתחילה להבין את החיים.. היא נשבעה לנקום במות הוריה אך לא ידעה שבדרך תתאהב באנשים, תאמץ ילדה שהצילה מסכנת חיים...