פרק 21-הם יטהרו

128 8 0
                                    

מהממים ומהממות מצטערת שלא העלתי הרבה זמן פשוט אני בתקופה לחוצה של הלימודים אז מצטערת ותהנו ❤️❤️❤️

״מוכנה?״ אביגיל נכנסה ושאלה ״כן״ אמרתי ״את נראת סמכותית״ היא אמרה ״אני הבוס״ אמרתי והסתכלתי על החצאית והחולצה הלבנה המכופתרת, ״מוגזם?״ שאלתי והיא חייכה ״בכלל לא״ לעומתי אביגיל לבשה אוברול שחור, ירדנו והשעה הייתה כבר 5 וחצי, הבנות אצל ורד ואנחנו יוצאות לרכב עם רועי ״אתן יפות״ הוא אמר ״שתוק״ אמרנו והצטלמנו, ״לעומת זה שלפני כמה ימים השתחררת מהכלא יש לך הרבה עוקבים באינסטגרם״ אמרתי שעצרנו באדום והסתכלתי על התמונה שרועי העלה שלי שלו ושל אביגיל ורשם ״המלאכיות של רועי״, ״איי איי 30 אלף״ אמר וחזרתי לנהוג שהאור הפך לירוק ״בקל״ אביגיל אמרה וצחקנו ״תגביהיייי״ היא צעקה שוב שהשיר שלה התנגן ברדיו והתחילה לשיר בקולות את השיר Rockabuy רועי הצטרף אלייה בפזמון וכך גם אני.
״יאלה שקט״ אמרתי ונכנסנו לשכונה,חניתי ליד הבית של ניקו ומישם המשכנו ברגל אל האולם שבו אנחנו מתכנסים..
״שלום לכולם״ אמרתי ועמדתי על במה עם אביגיל ורועי בצדדים,כולם דיברו בינהם שראו את רועי ולא הקשיבו לי, ״אני לא אגיד זאת שוב״ אמרתי והם שתקו ״מה הוא עושה פה״ צעקו בקהל ״מי אמר את זה?״ שאלתי ונהיה שקט שוב ״עכשיו״ אמרתי ואחד מהאנשים עמד ״תשאל זאת שוב״ אמרתי ונעצתי בו מבט ״מה הוא עושה פה?״ הוא שאל והצביע על רועי חייכתי ״מעולה ששאלת שב״ אמרתי והוא ישב ״רועי השתחרר מהכלא לפני כמה ימים״ אמרתי ואיש צעק ״הוא רוצח״ אמרתי והסתכלתי על אביגיל שהוציאה אקדח וירתה באדם שצעק את זה ״בדיוק כמו כולנו״ אמרתי וכולם צעקו וקמו ״שבו״ אמרתי בכעס ״אתם מבזבזים לי את הזמן!!שבו!״ צעקתי וכולם ישבו ״אולי לא הבנתם אותי,אני הבוס שלכם ועושים מה שאני אומרת יש מישהו שלא מבין את זה?״ צעקתי וכולם שתקו וחייכתי ״יופי אז כמו שאמרתי,רועי השתחרר לפני כמה ימים ואנחנו מתכוונים לעזור לו בכך שנשתלט על הצפון״ אמרתי וחייכתי את החיוך הכי מרושע שלי ״מה זאת אומרת?״ מישהו שאל וחייכתי ״זאת אומרת שאנחנו נשתלט על השכונה הצפונית״ אמרתי ״איך אפשר להשתלט על הצפון?״ אחד שאל ״מישהו יודע איך נהייתי הבוס שלכם?״ שאלתי והתחלתי להסתובב בבמה ״הרגת את הבוס ואת משפחתו״ אמר אחד מהקהל ״בדיוק״ אמרתי ״את רוצה להרוג את המשפחה של הקאפו (בוס) של הצפון?״ צעקו שוב ״בדיוק״ אמרתי ועצרתי ״בדיוק״ אמרתי שוב ״איך נעשה את זה?״ שאלו ״אני לא אגלה לכם,אני אגלה למי שילך איתי לשם״ אמרתי ״מי רוצה להשתלט איתי על הצפון?״ שאלתי וכולם עמדו בדיוק כמו שחשבתי ״כולכם תתאמנו אצל ניקו,אצלי,אצל אביגיל ואצל רועי, כל אחד מאיתנו במיומנות שונה ואחרי כמה זמן מתחלפים. אני בצבא אז אני אאמן אותכם רק בסופשים מובן?״ שאלתי והם לא ענו,סימן שאין שאלות ״אביגיל חלקי אותם״ אמרתי והיא ירתה לאוויר בלון שבתוכו מספרים ״תפסו מספר״ אמרתי ושכולם ישבו ״מספרי 1 לעמוד״ אמרתי והם עמדו ״אתם מתחילים אצל ניקו כל החודש אתם אצל ניקו מובן?״ שאלתי ״צאו אחרי ניקו מה אתם עומדים?״ שאלתי והם יצאו אחרי ניקו ״מספרי 2״ אמרתי והם עמדו ״אתם אצל רועי״ אמרתי וסימנתי לרועי ׳בלי להרוג׳ והם יצאו אחרי רועי ״מספרי 3״ אמרתי והם עמדו ״זכיתם,אתם אצל אביגיל״ אמרתי ״חכו״ ״קחו איתכם את הגופה הזאת״ אמרתי והם יצאו עם הגופה של האיש שהתחצף ״לאביגיל מותר לעשות הכל אל תשכחו״ אמרתי והם יצאו אחרי אביגיל ״זכיתם״ אמרתי לקבוצה 4 והם יצאו אחריי והלכנו לחדר אימונים הרביעי שיש באולם..
״כמו שהבנתם אתם כל החודש איתי,אתם אמורים להיות  מושלמים מי שלא יתקע פה עוד חודש ויהיה בפיגור, אם מישהו נשאר באותה קבוצה יותר מחודשיים הוא לא יוצא מובן?״ שאלתי והם הנהנו ״יופי תתחילו לרוץ״ אמרתי ״מה לרוץ?״ שאלו ״נתקעת בלי נשק, רודפים אחרייך מה אתה עושה?״ שאלתי ״בורח״ ״איך?״ ״בריצה״ ״יופי רוץ״ אמרתי והם התחילו לרוץ בסיבובים ועצרו אחרי חמישה סיבובים ״אתם לא בכושר״ אמרתי ״150 שכיבות שמיכה״ אמרתי ״רדו״ צעקתי והם התחילו לעשות, מכל הקבוצה של 40 אנשים רק 3 החזיקו מעמד ״כולם חוץ מהשלוש שהצליחו עושים עוד 100 שכיבות שמיכה״ אמרתי והשלוש ישבו בצד ואף אחד מהם לא הצליח לעשות 100,בין השלוש הייתה בחורה שמשכה את תשומת העיין שלי ״את״ אמרתי והצבעתי עלייה ״לפה״ אמרתי ״קומו כולם ותתחילו לרוץ״ אמרתי והבחורה באה לידי ״איך קוראים לך?״ שאלתי והיא ענתה ״איזבל״ וחייכתי ״רוצי״ אמרתי והיא התחילה לרוץ,עשרה מהאנשים ישבו ו30 המשיכו לרוץ ״למה הפסקתם?״ שאלתי ״התעייפנו״ הם אמרו וחייכתי ״אתם מתים״ אמרתי ״עופו לצד מה אתם יושבים כמו מסכנים״ אמרתי והם גררו את עצמם לקיר אחרי עשר דקות עוד עשרה ירדו לקיר, אחרי חצי שעה רק חמישה נשארו אותם שלושה שהצליחו לעשות 150 שכיבות שמיכה ״מי אימן אותכם?״ שאלתי את השלושה ״ניקו״ הם אמרו וחייכתי ״ברור״ אמרתי ״הפסקה עשר דקות״ אמרתי ויצאתי אל החדר של אביגיל רואה אותה מלמדת אותם איך להשתמש בשוט,אומנות מיוחדת של אביגיל ״איך הולך?״ שאלתי ״יש שלושה מצטיינים״ היא אמרה ״גם לי יש שלושה, איפה שלך?״ שאלתי והיא הצביעה על שני גברים ובת ״אתם״ אמרתי והצבעתי עליהם ״מי אימן אותכם?״ שאלתי ״ניקו״ הם ענו חייכתי ״הוא קסם״ אמרתי ויצאתי אל החדר של רועי רואה אותו מלמד אותם אומנות סכינים ״איך הולך פה?״ שאלתי את רועי ״שלושה מצטיינים״ הוא אמר וחייכתי ״מי?״ שאלתי והוא הצביע על אותו מספר כמו אביגיל שני גברים ובת ״ניקו אימן אותכם?״ שאלתי והם הנהנו ״גם אצלי ואצל אביגיל יש שלושה מצטיינים״ אמרתי ויצאתי אל החדר של ניקו רואה אותו מלמד אותם חשיבה יצירתית  ״איך הולך פה?״ שאלתי ״שלוש שולטים בחומר״ הוא אמר והצביע על שני גברים ובת ״שאתה אימנת?״ שאלתי והוא הנהן ויצאתי ״דיי פוקוס שיש שלושה מצטיינים בכל קבוצה,שני גברים ובת בכל בפעם...
״הסתיימה ההפסקה״ צעקתי והקבוצה שלי נכנסה לחדר ״אוקי, בשביל להרוג בן אדם צריך להכיר את הגוף שלו״ אמרתי ״את ואתה״ קראתי לשני אנשים ״איפה תפגעי לו בשביל שימות?״ שאלתי והיא הצביעה על הלב ״לא״ אמרתי והיא ישבה ״מערכת העצבים״ אמרתי והתחלתי לרשום לשניים, ״את ואתה״ קראתי לשניים אחרים אחרי שהסברתי את על העצבים ״איפה תפגעי?״ שאלתי והיא נגעה לו בעורף ״בדיוק״ אמרתי והיא ישבה וחייכה.״מערכת הנשימה״ אמרתי והסברתי גם עלייה ״שניכם״ קראתי לשני בנים ״איפה תפגע לו בגוף בשביל שהוא יצעק מכאבים ואתה תשלוף סכין ותדקור אותו?״ שאלתי והוא נגע בקו החזה של הבחור השני ״בדיוק״ אמרתי והתחלתי להסביר על המערכת האחרונה ״הלב וכלי הדם״ ״את ואת״ הצבעתי והן באו ״איפה העורקים הכי נגישים?״ שאלתי והיא החזיקה לשנייה בצוואר לאחר מכן בכף היד, מעל המרפק, בירך ובברך ״מעולה״ אמרתי והלכתי לארון והוצאתי שני מקלות עץ ״מי חושב שהוא יכול להפנים ולהראות כל מה שלמדנו?״ שאלתי וכולם הצביעו ״ככה חשבתי״ אמרתי ״חמישה סיבובים השניים הראשונים מתחילים״ אמרתי וכולם התחילו לרוץ ורועי נכנס לחדר ״מחנכת אותם?״ שאל ״לימדתי את האנטומיה של הגוף ועכשיו הם צריכים להראות לי מה הם למדו״ אמרתי וחייכתי אליו ״מה עם שלך?״ שאלתי ״הם בהפסקה״ אמר וחייכתי ״סיימנו״ באו אליי בת ובן ״אוקי כולם לשבת״ אמרתי ״כדאי שתשאר״ אמרתי לרועי ונתתי להם את המקלות ״את מספר 1 אתה מספר 2 מעכשיו ולתמיד שאני קוראת במספרים אתם מתייצבים!״ אמרתי ״קדימה״ הם התחילו לעשות תנועות מוזרות ״אוקי מספיק״ אמרתי ולקחתי את המקלות ״נדגים״ אמרתי לרועי והוא לקח מקל ״שניםםםם״ הוא אמר וצחקתי ״שימו לב״ אמרתי והתחלתי לסובב את המקל על היד שתוך כדאי אני מתקרבת אל רועי והוא מתרחק מנסה לחסום את המקל ״תמיד היית טובה בחרא הזה״ הוא אמר שנפל על הריצפה והמקל שלי עליו ״מי יכול לעשות מה שאני עשיתי?״ שאלתי ואף אחד לא ענה ״מעולה יש בארון עוד מקלות תתחלקו לשניים ותתאמנו״ אמרתי ויצאתי עם רועי לבחוץ ״סיגריה?״ שאל וחייכתי ״הפסקתי״ ״למה?״ שאל ״לא יודעת״ עניתי והוא דחף לי סיגריה ליד ושאפתי ממנה ונשפתי את כל העצבים שלי החוצה ״הוא זרק אותי כי אני צוחקת על אנשים מתים״ אמרתי והתחלתי לצחוק ״הוא טמבל שהפסיד אוצר״ רועי אמר וחייכתי אליו ״כל הבחורים שלי דפוקים״ אמרתי והתחלתי לפתוח בצחוק ״אמילי יש אצלך קטטה״ אביגיל אמרה והפסקתי לצחוק ״כולם להפסיק״ אמרתי וכולם התרחקו וראיתי שני אנשים רבים מכות לקחתי מקל מריצה ״תפסיקו״ אמרתי והם לא הפסיקו, תקעתי להם את המקל בפנים והעפתי אותם אחד מהשני ״תסבירו״ אמרתי ״זרק עליי מקל״ אחד מהם אמר ״שניכם״ אמרתי ״עופו מפה ואל תחזרו״ אמרתי והם לא זזו ״רוצים את זה ביריות?״ שאלתי והוצאתי אקדח מהמכנס ״יופי״ אמרתי שיצאו מהחדר ״אתם יותר מידי ולי אין צורך בכם, הם יצאו בזול, אתם לא״ אמרתי וסימנתי לרועי שהבין ויצא לבחוץ והרג את שני הבנים שרבו מכות, אני לא מסתכנת בזה שהם יספרו לאנשים על התכנית שלי...
״הם מתישים אה?״ שאלתי את אביגיל ורועי בדרך לבית ״ממש״ הם ענו וצחקנו ברכב על כמה הם גרועים ״הבנות ישנות אצל ורד שנצא לבר?״ שאלתי והם הסכימו, התארגנו ואחרי שעתיים יצאנו לאחד המועדונים הטובים בעיר ״שנהנה״ צעקתי לצלילי המוזיקה ושתיתי את השוט הראשון שלי להערב ובהחלט לא האחרון, ״בואי לרקוד״ אביגיל צעקה וקמתי אחרייה והלכנו לרקוד ברכבה, אנשים נדבקים מאחורה, רועי מסתכל עלינו מהבר ואני מסתכלת עליו ומחייכת, ״השיר שאת אוהבת״ אביגיל אמרה והלכה לעמדת הדי גיי ״אז זה השיר שחברה שלי ממש אוהבת אז אני רוצה לראות את כולם רוקדיםםםם״ היא צעקה ברמקול וכולם מחאו לה כפיים ואני הלכתי ליד רועי ״לכי לרקוד״ ״בוא איתי״ אמרתי ומשכתי אותו ״נוו״ צחקתי והוא קם ״יאיי״ אמרתי והלכנו לרקוד, נצמדנו זה לזה ורקדנו כולם סתם דמויות שעווה, הוא החבר הכי טוב שלי שנכנס לכלא ויצא חבר טוב בכל זאת, כולנו צריכים להיכנס לכלא אבל אנחנו שורדים, שרדנו בכל כך הרבה דברים שהמשטרה לא מפריעה לנו כי אין לה טעם להתעסק איתנו, אנחנו חזקים ועוד אחרי שנשתלט על הצפון נהיה חזקים בהרבה!
כעבור שבוע
״מקווה שנהנתם מהשבוע חופש שלכם״ אמרתי והם צחקו ״מה מצחיק?״ שאלתי ״החדש הגיע״ הם אמרו והסתובבתי ״ וואלה?״ שאלתי ״זאת הפתעה יעני?״ שאלתי ורועי צחק ״אמרתי לך אני צריך להשלים צבא״ ״אבל אצלי? ביחידה שלי? מה לך ולכרכל?״ שאלתי ״שב אין זמן אלייך עכשיו״ אמרתי והוא ישב ״טוב זה רועי השתחרר מהכלא לפני שבוע וחצי והוא אצלנו עכשיו יש שאלות?״ שאלתי ואופק הרים את היד ״הוא זקן״ ״אופק״ אמרתי והוא הסתכל עליי ״שבת״ אמרתי והוא צעק ״מה שבת?״ ״אתה נראה תינוק מישהו מעיר לך על זה?״ שאלתי והוא ישב ״8 סיבובים״ אמרתי והם קמו והתחילו לרוץ ולהפתעתי כולם רצו 8 ״וואו״ אמרתי ומצאתי להם כפיים ״אפילו לא עצרתם״ אמרתי ״שתו ותחזרו״ ״נמושות פה״ רועי אמר וצחקתי ״סתום הם יצאו מפה גברים״ אמרתי ״כן המפקדת״ הוא אמר וחייכתי, הם יצאו גברים, הם יהרגו אנשים,הם יטהרו.

הנקמהWhere stories live. Discover now