פרק שמוקדש ל- shaharlove
״אני באה איתך לבסיס״ אמרתי לרביד שהוא התחיל להתארגן על המדים ״אני יודע מאמי את מקפיצה אותי לא?״ הוא שאל וחייכתי ״שלחו לי הודעה, הקדימו לי את הגיוס״ אמרתי לו והוא עצר את כל מה שעשה ״זאת אומרת?״ הוא שאל והתקרב אליי ״זאת אומרת שיש לי השבעה עוד שבוע?״ אמרתי וצחקתי והוא הרים אותי באוויר ונישק אותי ״הקטנה שלי על מדים״ הוא אמר וצחקתי ״יאלה תסיים״ אמרתי לו מוציאה מהארון בגדים ירוקים, אם כבר אז עד הסוף.
״היי בנות מוכנות?״ שאלתי את איימי ואופיר שירדתי למטה והן הנהנו וקמו אל הדלת ״אביגיל אני לא יודעת מתי אני אחזור את אחראית״ אמרתי לה וקרצתי לה... ״לאסוף את שון?״ שאלתי ורביד ענה ״לא הוא בא עם החברה שלו היום״ ״אוו יש אחלה יום זוגות היום״ אמרתי וצחקתי.
״ביי בנות יום טוב״ אמרתי לאיימי ואופיר שהן יורדות מהאוטו ואני מתבוננת בהן עוברות את השער ונכנסות אל הבית ספר, ״רגע,למה את מתגייסת?״ רביד שאל וחייכתי אליו ״כרכל״ אמרתי לו והוא הסתכל עליי המום ״אבל צריך לזה פרופיל ממש גבוה״ הוא אמר וחייכתי ״אני יודעת״ אמרתי ״בגלל זה את באה היום?״ הוא שאל והתחלתי להתעצבן ״מה השאלות האלה רביד?״ שאלתי אותו ״כלום אני רק דואג לך״ הוא אמר ״אין מה״ אמרתי ״ירו בך לפני שבוע, לפני יומיים הבסת חבורה של מתנקשים, חברה שלך עמדה למות, את עמדת למות ואת אומרת לי שאת בסדר?״ הוא אמר מרים טיפה את הקול שלו ״כן.״ אמרתי והוא נאנח ״את קשה״ הוא אמר ״תמיד אפשר לוותר אם זה מה שאתה אומר״ אמרתי לו ונכנסתי בש״ג וחניתי, לא מתייחסת לרביד, יוצאת מהאוטו ומתחילה ללכת למפקד גדוד...
״שלום?״ שאלתי דופקת בדלת שפתוחה למחצה ״תני לי לנחש״ המפקד אמר ״אמילי אברג'יל?״ הוא שאל וחייכתי ״סוואן״ תיקנתי אותו ״רשום בו אברגל״ הוא אמר והסתכל בתיק האישי שלי ״אני יודעת שינתי את השם משפחה לא מזמן״ אמרתי לו וחייכתי ״אוקי גברת סוואן מה את עושה פה?״ הוא שאל מסמן לי לשבת מולו ״שלחתם לי הודעה הקדמתם לי את הגיוס״ אמרתי והוא חייך ״נכון תקשיבי, הקדמנו לך את הגיוס מסיבה פשוטה, יוצא עוד שבועיים קורס קצונה ולפי מה שאני רואה בנתיים את יכולה להתקבל לשם בקלות״ הוא אמר וחייכתי ״אני?מפקדת?״ שאלתי אותו בהיסוס ״בואי״ הוא אמר ״בואי נראה אותך על מדים״ הוא אמר וחייכתי.
״תלבשי״ הוא אמר והביא לי מדים ״שנייה״ אמרתי ונכנסתי לשירותים שמה עליי את המדים ומסדרת אותם מול המראה ״איך?״ שאלתי וצחקתי ״ללא ספק המפקדת״ הוא אמר והביא לי נשק ״תודה״ אמרתי ובדקתי שהוא לא דרוך ״איך ידעת מה לעשות?״ הוא שאל וחייכתי ״יש לי היסטוריה עם נשק״ אמרתי לו ״בואי נראה״ הוא אמר והתחלנו ללכת, עוברת על גבי החבורה של רביד שנועצים מי מבטים וכך גם רביד..
״תסתדרי?״ הוא שאל ולמולו עמדו 50 בובות על צירים ואני צריכה להרוג אותם ״בקלות״ אמרתי לו וקהל התחיל להתקדם אלינו ״בהצלחה״ הוא אמר והפעיל את המכונה, הבובות התחילו לזוז ואני בשלי, בשקט שלי מורידה אחת אחת, עוד אחת יורדת והנה כבר עברתי 30 בובות, המפקד הגביר את המהירות וצחקתי בקול ״זה קל מידי״ אמרתי והמפקד הגביר את המהירות ״נגמרו״ אמרתי אחרי שלוש שניות וכולם היו המומים ״הבסת 50 בובות בחמש דקות״ המפקד אמר וחייכתי ״בקלות״ אמרתי ״אוקי, תינו בוא לפה״ הוא אמר ובחור שרירי צץ מהקהל שנהיה פה ״מוכנה?״ המפקד שאל אותי ״שאני לא אפגע בה חזק מידי״ תינו אמר ושמעתי את רביד צוחק ״בהצלחה אחי״ הוא צעק לו ״תתחילו״ המפקד אמר ועברתי לתנוחת לוחם, תנוחת בסיס,שומרת על הפנים עם הידיים וקודם כל צופה את האדם, רואה איך התזוזות שלו ״אז מה? הבסת חמישים בובות תצליחי להביס את תינו הגדול?״ הוא אמר ודפק על החזה שלו ״ועוד איך״ אמרתי ושלחתי רגל אל המקום הרגיש שלו והוא תפס אותה, בדיוק לפי התכנון,קפצתי לגובה ועם הרגל השנייה בעטתי בו והוא שיחרר את הרגל שלי ונפל ולא קם ״מה זהו תינו הגדול?״ שאלתי אותו עוזרת לו לקום מהריצפה ״איך עשית את זה?״ הוא שאל אותי תופס את פניו שהתנגשו קשה באדמה ״סודות״ אמרתי ומחיאות כפיים נשמעו ״אוקי סוואן״ המפקד אמר ״אני רושם אותך לקצונה״ הוא אמר ומישהו צעק מהקהל ״היא עוד לא חיילת״ והמפקד חייך ואמר ״נכון מאוד ביטון עוד חודש היא המפקדת שלך״ חייכתי ״אז זהו?סיימתי להיום?״ שאלתי ״בגרויות יש לך?״ הוא שאל והחיוך נמחק מהפנים שלי ״לא״ אמרתי ״12 שנות לימוד?״ הוא שאל ובלעתי רוק שהצטבר ״8״ אמרתי ״למה נשרת?״ הוא שאל והסתכלתי על החיילים, האמת אף פעם לא הפריעה לי ״בגיל 13 ההורים שלי נרצחו, המדינה מימנה לי רק בית וחינוך לא, נשארתי בגיל 13 וחזרתי ללמוד בגיל 15 בזכות הכסף שחסכתי בשנתיים האלה, העיפו אותי מהבית ספר כי הייתי ילדה מופרעת, בכסף שנשאר הוצאתי רישיון לאופנוע, בגיל 17 המדינה הפסיקה לממן אותי וזרקה אותי לרחוב ובגרויות ובית ספר היו בדרגה הכי נמוכה שיש, גרתי אצל משפחה מדהימה במשך חודשיים עד לפני שבועיים שהחזירה אותי ללמודים ולא הספקתי לעשות בגרויות, לפני חודשיים היה לי 18 ולפני שבועיים אימצתי ילדה, אני צריכה לגדל שני ילדות בנות 7,לשלם להם בית ספר,בית,אוכל וכל מה שצריך, אני עובדת בבר בערב ואני גרה עם החבר שלי, הילדה שאימצתי היא אחותו והילדה השנייה היא אחותי אין לי משפחה ויש לי רק אותם אז הדבר הכי לא חשוב כרגע זה ההשכלה שלי מסכים איתי?״ אמרתי בכעס מחזיקה את הדמעות בעיניים ושקט היה סביבי וכולם היו המומים וגם רביד ששם לב ששפכתי את כל האמת שלי בחוץ ״אוקי סוואן טקס ההשבעה שלך שבוע הבא״ המפקד אמר והלך ואנשים התחילו לדבר ולהתלחשש ואני התחלתי ללכת אל הרכב שלי בחזרה, מסיימת את הזמן שלי בגדוד הזה עד ההשבעה שלי ״אמילי״ שמעתי את רביד קורא לי ״מה?״ שאלתי עצבנית ״אני לא מוותר״ הוא אמר ובאתי להגיב והוא השתיק אותי ״תמיד קשה בחיים,ואסור לוותר שקשה, ברגע שהחלטתי שאני רוצה אותך החלטתי לקחת את כל החבילה וידעתי מי את, אני מכיר את המזג החם שלך ואני יודע מי את, אני מוכן לזה במאה אחוז וכמו שאמרתי לך שנצא מפה את תתחילי להשים טבעת מיוחדת, אני אוהב אותך״ הוא אמר ונישק אותי ״תראה בעיקרון זה עסק קשה״ אמרתי לו באמצע והוא צחק ״סתמי כבר״ הוא אמר ונישק אותי ״אברגל״ שמעתי צעקה ורביד הסתובב ״מסדר״ צעקו לו והוא חייך ״אני אבוא לקחת אותך בשישי״ אמרתי ונישקתי אותו והלכתי לרכב שלי מתחילה לנסוע, חושבת על הכל..
״אביגיל הכל טוב?״ שאלתי אותה שראיתי שהיא מתקשרת בלי סוף ״אמילי?״ היא אמרה בלחש ״מה יש אביגיל?״ שאלתי ״שוהם״ היא אמרה ״מה איתו?״ שאלתי אותה ״הוא עבר תאונה״ היא אמרה והלב נפל לי ״איפה הוא?״ שאלתי אותה ״בבית חולים, הוא לא מסכים לאף אחד להיכנס והוא צורח את השם שלך כמו מטורף״ היא אמרה, אולי אני לא אוהבת את שוהם יותר אבל בכל זאת הוא הציל אותי מהרחוב ועזר לי ״אני בדרך״ אמרתי לה וניתקתי משנה כיוון לבית חולים..
״מה הבעיה?״ רצתי אל ורד ״הוא אמר שהוא צריך להביא לך משהו ואז קיבלנו טלפון מהבית חולים, הוא לא מכניס אותנו״ היא אמרה וחיבקתי אותה ״יהיה בסדר״ אמרתי לה ודפקתי בדלת ״שוהם?״ שאלתי ״אמילי?״ הוא שאל וחייכתי לעצמי ״כן״ אמרתי והוא אישר לפתוח את הדלת ונכנסתי ״מה קורה איתך?״ שאלתי אותו וישבתי לידו ״אני משתגע״ הוא אמר ״מה זאת אומרת?״ שאלתי אותו ״זאת אומרת שאני כבר לא אותו דבר בלעדייך״ הוא אמר ״מה רצית להביא לי?״ שאלתי אותו והוא הוציא משהו מהכיס ״את זה״ הוא אמר והוציא את השרשרת שלי ״חשבתי היא נאבדה״ אמרתי ולקחתי אותה מידו אך הוא לא שיחרר ״מה יש שוהם?״ שאלתי אותו מחזיקה בשרשרת שלי,״ לפני שעזבת לקחתי אותה ורציתי לחרוט עלייה את הראשי תיבות שלנו ואז הגיע היום עם איימי ואני כל כך מצטער על זה שלא רצתי לשם לפניך״ הוא אמר ושיחרר את השרשרת והסתכלתי עלייה, מצד אחד תמונה של ההורים שלי ומצד שני השם שלי באנגלית ורק S בודדה ״תחשבי שזה סוואן ולא שוהם״ הוא אמר ״על מה אתה מצטער?״ שאלתי אותו ״אני מצטער על זה שאני פחדן כי אם הייתי רץ לפנייך היית נשארת איתי״ הוא אמר וצחקתי ״פה הטעות שלך שוהם״ אמרתי ונעמדתי ״מה הטעות פה?״ הוא שאל עצבני ״הטעות היא שכך או כך הייתי עולה לאמבולנס, כך או כך הייתי מאמצת אותה וכך או כך אתה הייתה נעלם מחיי כי אתה פחדן מידי! רוצה לדעת עוד משהו?? אני מתגייסת שבוע הבא ואני הולכת לקצונה בגדוד של רביד, אני מפקדת! אתה לא הייתה תומך בי לרגע! רוצה לדעת עוד משהו? אני מאושרת עכשיו!! יש לי בית משלי! אני גרה עם החבר שלי ועם החברה הכי טובה שלי אני מגדלת את אחותי ואת הבת המאומצת שלי שהיא אחות של רביד, יש לך מושג עד כמה אני מאושרת עכשיו? יש לי עבודה אני מרוויחה מעולה, נקמתי את מות הוריי וחיברתי את הלב שלי מחדש אז כן אני מאושרת! והכל בזכותך, שוהם היקר שלי, הכל בזכותך ובזכות האגואיסטית שלך והפחדנות שלך״ אמרתי והוא היה המום ״בפעם הבאה תזייף תאונה יותר טוב״ אמרתי לו ויצאתי מישם טורקת את הדלת ״ורד״ אמרתי והיא נעמדה ״כן יפתי?״ היא שאלה ״אני מתגייסת שבוע הבא״ אמרתי לה והיא חייכה וחיבקה אותי ״אווו ילדתי המון מזל טוב״ היא אמרה וחייכתי ״יש לי שלוש דברים לומר״ אמרתי לה והיא הנהנה ״אז ככה, משבוע הבא הבנות יהיו אצלך כל יום עד הערב, בערב אביגיל שומרת עליהם ולוקחת אותם לבית ספר..דבר שני,אני יוצאת לקצונה עוד שבועיים, דבר שלישי תבואי להשבעה?״ אמרתי ושאלתי והיא חייכה ״אין בעיה בקשר לבנות, אני שמחה שאת יוצאת לקצונה וברור שאני יבוא להשבעה״ היא אמרה וחיבקתי אותה ״ביי״ אמרתי לה וסימנתי לאביגיל לבוא אחריי ״שמעת מה אמרתי לורד, אותם הדברים לגבייך״ אמרתי לה ונסעתי לבית, השעה כבר שלוש ואני צריכה לעבוד בערב, תפסתי לי תנומה והתחלתי לחשוב,חיפשתי שוב את המקום השפוי שלי, נזכרת בשיחה עם המפקד, בשיחה עם שוהם ואני מבינה שעדיף לחיות בעולם שקט ודומם מאשר בעולם מלא כלבים נאמנים ואנוכיים שחיים מסביבך ואני מבינה יותר ויותר עד כמה אני משוגעת ובודדה לפעמים בעולם...
״בוס?״ שאלתי נכנסת למשרד של הבוס ״הקדמת בחצי שעה סוואן״ הוא אמר ״אני צריכה לדבר איתך על משהו״ אמרתי לו והוא הרים את ראשו מהניירות שהיה שקוע בהם ״אני מתגייסת עוד שבוע״ אמרתי לו והוא חייך ״אין בעייה תבואי לעבוד בימים שאת פה ואני אשלם לך יומיות״ הוא אמר ״אוו אוקי תודה בוס״ אמרתי ויצאתי מתקדמת לבר רואה נער עומר מאחורי הבר ״צריך עזרה?״ שאלתי והוא הסתכל עליי ״לא ממך״ הוא אמר ״בוס!״ קראתי לו והוא בא ״מה הבעיה סוואן״ הוא שאל ״מי זה?״ שאלתי והצבעתי ״אוו תכירי זה אלכס״ הוא אמר ״נו ו..?״ שאלתי ״הוא המחליף של דייויד״ הבוס אמר והלך ״רגע מה??? מה מחליף של דייב? איפה דייב?״ שאלתי אותו רצה אחריו ״מפוטר״ הוא אמר ונשארתי המומה מתקשרת לדייב ״לא חשבת להודיע לי שאתה מפוטר?״ שאלתי את דייב בטלפון והוא צחק ״איזי גירל תירגעי״ הוא אמר וצעקתי ״מה תירגעי מה! המחליף שלך לא סיים כיתה יב, מתנשא ואני עוד שבוע מתגייסת, הבר יפול בלעדייך״ צעקתי עליו ״אני כבר בא״ הוא אמר וניתק ״קיצר ילד נוף נחמד והכל אבל דייב בדרך לפה בחזרה אז הדלת שם״ אמרתי והצבעתי על הדלת ״תראי את כנראה לא מבינה, אני עובד פה עכשיו אז את תהי עובדת טובה ותסבירי לי מה עושים ודרך אגב סיימתי יב ואני עוד שבוע מתגייס אז את אל תתנשאי עליי״ הוא אמר ושתקתי מעכלת מה שהוא אמר ״לאיזה גדוד אתה מתגייס?״ שאלתי אותו ״פה ל33״ הוא אמר וחייכתי ״ניפגש שם״ הוא אמר וחייך ״למה את חושבת ככה?״ הוא שאל ״נעים מאוד אמילי סוואן המפקדת שלך החל מהחודש הבא״ אמרתי ושלחתי לו את ידי ״אז התחלנו ברגל שמאל?״ הוא שאל מובך ולחץ את ידי ״הכוסות שם הקרח בארון מתחתייך וכל השתייה מאחורה, מביאים טיפים גדולים אם תהיה סבלני, שים לב לאנשים שמשאירים חשבון פתוח בעל סכום גדול״ אמרתי לו וזרקתי לו את בגדי העבודה ״ברוך הבא לפארטי בר״ אמרתי פותחת את הדלתות של המועדון ואנשים נכנסים לאט לאט והמקום מתמלא, אני עובדת, אלכס עובד ודייב שעות בשיחה עם הבוס, ״אני בא רק בשבילך״ אחד האנשים אמר לי וחייכתי ״אז כדאי שתפסיק״ אמרתי וקרצתי לו ״למה ככה?״ הוא צעק לי ״תפוסה נשמה״ אמרתי לו והמשכתי לעבור בין לקוחות שממלאים לי את הכיסים, עוברת לקוחות קבועים ולקוחות חדשים ״איך את?״ שאלתי את הבחורה מפעם שעברה שנתתי לה עצה ״אני בסדר אני רק מחכה למישהו״ היא אמרה וחייכתי ״מעולה״ אמרתי לה ומזגתי שני שוטים ״לחייך ולאהוב״ אמרתי ולגמנו את השוט ביחד ״מותר לך לשתות בעבודה?״ אלכס שאל וחייכתי ״מותר לי הכל אני העובדת הכי טובה פה אז לא מפריע לאף אחד שאני שותה שוט״ אמרתי והמשכתי להגיש לאנשים שבאים למועדון בימי ראשון, מי אתם אנשים?? אבל כל עוד הכיסים שלי מלאים בזכותכם אני אוהבת אותכם! ״אז את מקבלת את הטיפים הגדולים?״ אלכס שאל וצחק בסוף המשמרת שלנו ״אני אישה עם כוחות על״ אמרתי לו ויצאנו מהמועדון, ״ביי המפקדת״ הוא אמר והצדיע בצחוק וחייכתי, השעה שש בבוקר והדלקתי רק עכשיו את הטלפון שהיו בו חמש שיחות שלא נענו ממספרים לא מוכרים, התקשרתי למספר הראשון וענה לי גבר ״אמילי סוואן?״ הוא שאל ״כן מי זה?״ שאלתי ״אבי המפקד של הגדוד״ לרגע הלב שלי החסיר פעימה, ״אוקי התקשרת אליי בשלוש בבוקר זה בטח דחוף מה העניין?״ שאלתי אותו ״רביד״ הוא אמר והמס שלי נעצר.
נסעתי, לא מודיעה לאף אחד, חוזרת לכל המספרים שמודיעים לי על רביד, לחצתי על הגז מהר יותר, ״דאמט״ צעקתי לעצמי ודפקתי על ההגה...
״איפה הוא?״ שאלתי שהלב שלי פועל בלי הפסקה ״בתאגד״ אבי המפקד אמר ורצתי לתאגד ״אתה חולה נפש!״ צעקתי עליו שנכנסתי, רואה אותו שוכב שם ומסתכל עליי ״רק ניסתי..״ הוא אמר וקטע את עצמו ״להיות ספיידרמן!״ צעקתי ופניתי לחוגד של הגדוד ״מה איתו?״ שאלתי ״הוא יהיה בסדר, הוא שתה הרבה אבל״ החוגד אמר והסתכלתי על רביד המומה ״שתית?למה??״ שאלתי אותו ״זה היה רק משחק״ הוא אמר ״מה את עושה עיניין?״ הוא אמר שוב והשתעל ״אני לא מאמינה עלייך, מי קופץ מהגג!!!!מייי????״ צעקתי והוא עצם את העיניים ״ראיתי אותך עושה דברים מסוכנים יותר״ הוא צעק במאמץ כושל ונדהמתי מהתשובה שלו ״אתה לא אני״ לחשתי והוא אמר ״בדיוק! זה מרגיש כאילו אני האישה בקשר הזה!״ הוא אמר והחוגד צחק והפנתי לו מבט רצחני והוא שתק ״אתה לא צריך להיות כמוני, כי אם הייתה כמוני לא הייתי אוהבת אותך״ אמרתי לו והתיישבתי לידו ״תראה,למדתי להרוג,הרגתי לא מעט,קפצתי מגגות ונפצעתי עשרות פעמים אבל רק בגלל שחינכו אותי להיות כזאת,אתה לא כזה וזה מה שטוב בך!אתה בן אדם טוב שלא אמור לקפוץ מגגות!״ אמרתי לו והוא החזיק לי את היד ״אני מצטער״ הוא אמר ונשקתי לו במצח ״אפילו לא החלפתי בגדים ויש לי ריח של עבודה״ אמרתי לו והוא צחק ״אני בסדר את יכולה ללכת״ הוא אמר וחייכתי ״אתה חוזר איתי לבית ימפגר״ אמרתי לו והסתכלתי על החוגד ״תוציא לו גימלים״ אמרתי לו ״אני צריך אישור של המפקד״ הוא אמר ״אז תבקש!״ צעקתי עליו והוא התקשר למפקד צריך המכשיר קשר וקיבל אישור..
״אתה מפגר״ אמרתי לו בדרך לבית ״אבל את אוהבת אותי״ הוא אמר וחייכתי ״יותר מידי״
YOU ARE READING
הנקמה
Mystery / Thrillerאמילי נערה בת 17 שאיבדה את הוריה וגדלה לבד מגיל 13 בשכונת פשע והסתדרה תמיד עם הכסף שהמדינה הביאה לה.. בגיל 17 המדינה מפסיקה לממן אותה והיא מתחילה להבין את החיים.. היא נשבעה לנקום במות הוריה אך לא ידעה שבדרך תתאהב באנשים, תאמץ ילדה שהצילה מסכנת חיים...