Hei! Ette päässeet musta eroon, hehehheh. Nyt alkaa 2 osa, kuten osaatte odottaa, Luke ja Eliza tapaavat taas. Asiat ovat kuitenkin eri tavalla, niin kuin kaikki tietävät.
Ashton antoi meille, kauan kauan sitten nimen. Meidän faniryhmämme nimi on MYSTISET ORAVAT😆❤️Kolme pitkää ja kivuliasta kuukautta. Jo kolme kuukautta olen selvinnyt, Australiassa tapahtuneesta. Olenko päässyt yli? En. En pääse koskaan yli. Menetin elämäni, samalla kun menetin Luken. Minua sattuu kaikkialle ja kokoajan. Elämäni on suuressa alamäessä, menossa tuhatta ja sataa.
"Elizaa!" Jack huutaa korvaani. Työnnän miehen pois ja juon shottini. Jack on 'kaverini', jonka luona olen välillä. Kuten nyt. Olen ollut Jackin luona kaksi yötä ja tänään lähden takaisin Niallin luokse.
Perus päiväni menee näin. Aamulla herään, puolen päivän aikaan lähden kaupungille ja palaan seuraavana aamuna viimeistään. Mitä teen kaupungilla? Juon, tappelen ja välitän huumeita. Sitä minä teen. Yleensä menen ensin ottamaan pari shottia, sitten menen tappelemaan ja antsaitsen mukavasti rahaa. Lopuksi, välitän huumeita tai lähden kotiin.
Nyt, olen klubilla juomassa. Shotti, shotti ja shotti. En ole humalassa, mutta en ajattele suoraan.
"Jack! Mä meen nyt!" Huudan, miehelle joka on jossain. Lähden takaovesta ja etsin oikean suunnan.
Kun löydän oikean varastorakennuksen, menen sisään. Jotkut uudet nauravat minulle, mutta vanhat kasvot arvostavat minua. Vaikka olen sinänsä uusi, en häviä yhtäkään tappelua. Käytän kaiken energiani ja tuskani, puran sen muihin ihmisiin täällä.
Laitan hiukseni korkealle ponnarille ja heitän takkini tuomarille. Tässä ei ole muita sääntöjä, kuin yksi. Älä kuole kehään. Pitää itse tietää, milloin lähtee kehästä. Kun yksi ruipelo juoksee kehästä, ohitan muut ja menen sisään. Edessäni on minua vähän pidempi, tummahiuksinen mies. Olen yksin ainoista naisista täällä.
"Kannattaa lähteä jo. Mä en haluaisi satuttaa, sun kaltaista pikkulasta" mies nauraa. Vereni alkaa kiehua ja potkaisen miestä vatsaan. Tästä se lähtee.
Viides ihminen karkaa kehästä. Olen vähän väsynyt, joten lähden itsekin kehästä. Kello on jo viisi aamulla.
Lähden kävelemään kohti Niallin ja muiden asuntoa. On maaliskuu ja ilma on lämpenemässä. On kuitenkin vielä kylmä.
Silmäkulmastani valuu verta ja rystyseni ovat kuivuneet veren peitossa. Kehoni on täynnä mustelmia ja naarmuja. Mutta ansaitsin 2570£. En ole varma miten saan rahaa, mutta saanpahan sitä.
Niall ei pidä tästä harrastuksesta, en kyllä minäkään. Mutta saan jotenkin mieleni pois kaikesta.
One Directionilla alkaa kohta kiertue, parin päivän päästä oikeastaan. Pojat pakottavat minut mukaan, joten osoitan tällä samalla mieltäni.
Heidän mukaansa tulee jokin bändi. Lämppäriksi. En ole kuunnellut yhtään, mitä he ovat kertoneet. Bändi 'muutti' meille, toissapäivänä. One Direction ei halunnut laittaa heitä hotelliin, paparatsien takia. Nyt he asuvat vierashuoneissa. En ole tavannut, enkä haluakaan, tavata näitä jätkiä.
Onneksi pystyin olemaan Jackin luona, pari päivää. Nyt kun aamulla Niall huomaa minun olevan talossa, siitä ei seuraa mitään nättiä. Niall ja muut ovat vain huolissaan. Osaan kuitenkin huolehtia itsestäni.
Kun saavun talolle. Kiipeän oksaa pitkin huoneeni ikkunalle. Avaan sen ja hyppään sisään.
Käyn huoneeni suihkussa ja vaihdan vaatteeni. Jätän veriset vaatteet lattialle, siivoan ne aamulla.
Menen sänkyyni ja katson ilmoitukset. Loganilta on tullut päivittäinen viesti. Tapahtuneen jälkeen, Logan on ainoa jolle olen puhunut. Ilmoitan olevani hengissä. Laitan puhelimen pois ja menen nukkumaan. Huomisesta tulee pitkä päivä.
YOU ARE READING
Sunshine 2 ; l.h (Finnish)
FanfictionKaikki mitä tapahtui Australiassa, painoi Elizaa koko ajan. Tytön elämä lähti suureen alamäkeen, Lontooseen palattua. Niall ja tämän kaverit eivät tiedä mitä tehdä. Yllättäen, eräs henkilö palaa kuvioihin. Elizan koko tulevaisuus on tämän henkilön k...