Mä rakastuin tohon biisiin, heti kun kuulin sen. Halusin vaan kertoa:) Ei liity mitenkään lukuun tai tapahtumiin. Ihana biisi + Harreeh = Äkkinäinen fanitus kohtaus/kuolema.
Olen jo lähellä, normaalia ruumiinlämpöä. Joten olen voinut tehdä enemmän asioita. Niall ja muut kävivät aina bussissamme, katsomassa miten voin. Onneksi olen nyt jo parempi, joten poikien ei tarvitse stressata minusta.
"Ashton Irwin! Nyt pidä ittes paikoillas, niin mä saan sun hiukset valmiiksi" käsken edessäni kikattavaa poikaa. Lou pyysi, jos voisin tehdä aussien hiukset, koska olen hyvä laittamaan hiuksia. Hänellä on muutenkin tarpeeksi työtä toisten huligaanien kanssa. Haluan muutenkin hyvittää kaiken vaivan, mitä olen tänä vuonna aiheuttanut.
Kun olen laittanut kaikkien poikien hiukset, keikkaan on jäljellä 45 minuuttia. Istumme sohvilla ja juttelemme. Pojat keskustelevat, kuinka Amerikan osuus loppuu pian ja sitten on Aasia ja Eurooppa.
"Kaikki hyvin?" Harry kysyy yhtäkkiä. Katson poikaa kummissani. "Miksei olisi?" kysyn takaisin. Kaikki muut juttelevat kiertueesta, joten voimme puhua rauhassa.
"Sä, vähän niin kuin, katosit maanpäältä" poika kertoo. "Ööhm, en? Mä kyllä kuulin kaiken, mistä te idiootit puhuitte" vastaan.
"Jollain taitaa olla se aika kuukaudesta" Harry mumisee ja juo vesipullostansa. Otan vesipullon ja kaadan kaiken pojan päälle. "Harold voi pitää turpansa kiinni!" sanon tiukasti. Kaikkien huomiot kiintyivät meihin, kun Harry karjaisi veden takia.
"Anteeksi nyt vaan, mutta mä en ole se menkkalehmä täällä" Harry vastaa. "Sä voit mennä nyt imee sitä munaas, vessa on vapaana" lauon takaisin.
"Eiköhä-" Liam on sanomassa. "TURPA KIINNI LIAM!" huudamme Harryn kanssa samaan aikaan.
"Kato, pikkunen osaa pitää ääntä" naurahdan kuivasti. "Sä olet menossa vaarallisille vesille" Harry varoittaa. En tietenkään välitä. Heitän enemmän bensaa liekkeihin.
"Pelottaako? Louis on tuolla, voit mennä sinne itkemään" sanon ja katson poikaa silmiin. "Eliza, mikä sulla on?" Calum kysyy hiljaa. Annan kysymyksen mennä ohi.
"Menkkalehmä" Harry nauraa. "Etkö parempaan pysty, Harold?" kysyn ja hymyilen.
"Pystyisin, mutta en halua pahottaa pikkusen mieltä" Harry sanoo. Olin sanomassa jotain, mutta minut nostetaan sohvalta ja kannetaan ulos huoneesta. Kantajat ovat Luke ja Ashton.
"Mulla jäi asioita kesken" sanon ja yritän päästä poikien otteista. Pojat laittavat minut istumaan ja katsovat minua.
"Kaikki ei ole kunnossa" Luke toteaa. Siirrän katseeni maahan ja Ashton huokaisee.
"Saanko mä jutella Elizan kanssa, kahdestaan?" Ashton kysyy Lukelta. Luke luultavasti nyökkää, koska poika palaa muiden luokse. Pidän katseeni tiukasti maassa. Ashton istuu viereeni ja huokaisee.
"Haluatko puhua?" Ashton kysyy. "Mitä jos mä pilaan taas kaiken?" kysyn. Ashton ottaa minut kiinni kylkeensä ja silittää selkääni.
"Joka ikinen päivä, mä vain mietin. Jos mä taas pilaan kaiken ja menetän Luken. Mä en pystyis enään elämään. Mulla oli jo viimeksi, ihan hilkulla, etten olis päästänyt irti. Mä en halua kokea samaa uudestaan. Nyt mä ymmärrän, miksi äiti aina sanoi, rakkaus on heikoille. Sä olet heikko, koska annat ittes rakastua ja sitten annat sen murskata sun sydämen" sanon. Ashton vain kuuntelee, eikä sano kommentteja.
"Luke oli mun ensimmäinen, mä haluan Luken olevan myös mun viimeinen" kuiskaan. Ashton halaa minua tiukemmin.
"Sä et pilaa mitään. Sä et myöskään ole heikko! Sä olet vahva, koska jaksat taistella Luken rakkaudesta. Mä en ole nähnyt ketään, ketkä rakastaisi toisiaan, samalla tavalla kuin te. Te ootte täydelliset toisillenne, älä unohda sitä" Ashton sanoo.
"Siellä, tuolla ja kaikkialla, on paljon paremman näköisiä tyttöjä. Joiden sydämmet on kultaa ja on parempia Lukelle" sanon ääni värähtäen.
"Mutta kukaan, ei kukaan niistä ole sinä! Luke näkee sut täydellisenä" Ashton sanoo ja hypähtää alas tasolta. "Kun sä lähdit Australiasta, Luke vain itki. Se ei kestänyt ilman sua! Se luuli, että se oli tehnyt jotain, minkä takia sä lähdit. Eniten se oli huolissaan. Sitä pelotti, että sulle on käynyt jotain! Vaikka sä olisit kuinka vihanen, sä olet huolissasi. Sitä on rakkaus! Luke oli vihainen sulle ja itselleen, mutta silti itki ja oli huolissaan susta! Se välittää susta, enemmän kuin mistään muusta. Luke olisi valmis hyppäämään pilvenpiirtäjästä, jos sä haluisit niin. Se olisi valmis jättämään bändin, jos sä haluat!"
Katson poikaa hiljaa. En tiennyt mitä ajatella. "Eliza, Luke on valmis tekemään mitä vain. Kunhan sä olisit sen kanssa. Sitä on rakkaus" Ashton sanoo ja lähtee, jättäen minut yksin ajatuksineni.
Minäkin tekisin mitä vain, kunhan saisin olla Luken kanssa.
YOU ARE READING
Sunshine 2 ; l.h (Finnish)
FanfictionKaikki mitä tapahtui Australiassa, painoi Elizaa koko ajan. Tytön elämä lähti suureen alamäkeen, Lontooseen palattua. Niall ja tämän kaverit eivät tiedä mitä tehdä. Yllättäen, eräs henkilö palaa kuvioihin. Elizan koko tulevaisuus on tämän henkilön k...