11.

1K 77 26
                                    

Hei kaikki lukijani! Minulla olisi asiaa. Olisi kiva jos kaikki huomioisivat ja sitten kertoisivat mielipiteensä.
LUKELLA ON ISO PENIS!!!
Sain osan huomion:) Niin, että voin lopettaa tän sarjan tähän kirjaan, tai jatkaa vielä kolmanteen. Mä suunnittelen jatkoa tälle tarinalle, olisi hyvä tietää. Halutaanko jatkoa vai ei.... Ei mulla muuta. Lukekaa👇🏻

Herään hirveästä painajaisesta. Olen hikinen ja vapisen. Olen tällä hetkellä Harryn ja Louisin välissä. Tulen pois peiton alta ja nousen ylös. Hiivin alakertaan norsuni kanssa. Otan keittiössä lasin vettä ja rauhoitun.

Näin unta, että olimme Luken kanssa yhdessä taas. Mutta tällä kertaa, molemmat vanhempani olivat perässäni. He tappoivat Luken ja pojan sielu, se vainosi minua. Muistuttaen, kuinka huono ihminen olen.

Palaan hiljaa ullakolle. Ikkunasta paistaa kuu ja tähdet. Otan peittoni ja tyynyni. Etsin Luken. Luke nukkuu Michaelin ja Ashtonin välissä. Onneksi Luken ja Michaelin välissä on vähän tilaa. Änkeydyn siihen. Onneksi Michael on syvä uninen. Luke mumisee jotain, mutta ei herää. Menen peiton alle ja painan pääni tyynyyn.

"Sä vapiset" Luke mumisee. Katson poikaa. Minulla on kyllä vähän kylmä, mutta mistä Luke tiesi? En minä niin paljon vapise.

"Tuu tänne" Luke mumisee ja avaa kätensä. Lukellakin on peitto. Joillakin pojista on makuupussit ja osalla peitot.

Menen Lukeen kiinni. Minulle tulee nopeasti lämmin. Haistelen, kuinka tyhmältä se kuulostaakin, Luken paitaa. Siinä tuoksuu se vanha minttu ja partavesi.

"Toi kutittaa" Luke naurahtaa. Naurahdan myös ja lopetan. Pojan kädet ovat ympärilläni ja jalkamme ovat toistensa päällä. Tässä rakastan nukkua.

~~~

"Kauan ne nukkuu?" Joku kysyy. "Kello on jo kymmenen" toinen sanoo. "Eliza ja Luke pystyy nukkumaan niin pitkään, kuin niitä huvittaa. Uskokaa". "Michaelia on taas todella vaikea herättää ja jos sen tekee, on hengenvaarassa". "Sama Zaynilla, se ei herää millään. Se voi nukkua missä vain ja milloin vain".

"Voitteko tukkia turpanne" Michael ärähtää. "Kato se heräs" joku naurahtaa. En jaksa avata silmiäni.

"Sama kävi yöllä, kun sä melkein potkasit mua kasseille" Michael sanoo ja äänestä päätellen nousee.

"Sori" toinen mutisee. "Ihan sama. Mä kuulin jotain kivaa kuitenkin" Michael sanoo.

"Kerro".

"Luke ja Eliza, ne kumpikin mumisee unissaan. Just kun olin herännyt, huomasin että Eliza oli siirtynyt tohon. Luke mumisi jotain vapinasta. Myöhemmin ne alko jutella toisilleen. Se meni jotenkin näin.
'Perunat on oransseja' 'Eikä ole' 'Retiisit on vihreitä' 'Sulla on vähän värit sekaisin' 'Rakastat mua silti' 'Kyllä rakastan Hemmings' 'Kerro jotain' 'Pingviineillä on kaksi jalkaa ja evät' 'Onko Larry totta?' 'On' 'Mä tiesin'. Sitten se päätty" Michael kertoo. Pojat lähtevät alakertaan, samalla kiusaten Harrya ja Louisia.

Avaan hitaasti silmiäni ja haukottelen. En pysty kunnolla liikkumaan, koska Luken kädet ovat tiukasti ympärilläni.

"Kuulitko ton?" Luke kysyy hiljaa. "Jep".

"Rakastatko mua?" Luke kysyy. Mikä kysymys tuo muka on? Tietenkin rakastan.

"Aina" mumisen ja suljen silmäni. Minua väsyttää vieläkin. Meillä meni eilen illalla myöhään.

"Huomenta" Zayn sanoo ja nousee. Mumisemme huomenet ja poika lähtee. Olemme kahdestaan ullakolla, toisissamme kiinni.

"Se kutitti, kun haistelit mun paitaa" Luke kikattaa hiljaa. Alan nauramaan pojan kikatukselle.

"Ootko lukenut sen kirjan, jonka annoin jouluna?" Luke kysyy. Ravistan päätäni. En ole pystynyt avaamaan sitä.

"#83 Eliza nauraa huonoimmillekkin vitseille.
#84 Väsyneenä, Eliza nauraa kaikelle.
#99 Eliza on kaunis, ilman meikkiä, meikin kanssa, laseilla ja ilman" Luke luettelee.

"Sata on kyllä mun lemppari" Luke myöntää. "Mikä se sitten on?" Kysyn.

"#100 Rakastan Elizaa, koska hän on täydellinen ja mikä parasta. Eliza on kokonaan mun" Luke sanoo hiljaa.

"Mulla on ollut ikävä sua. Kaikkine luonteen muutoksines, erilaisine vaatteines. Mä rakastan kaikkea sussa".

Olen hiljaa ja kuuntelen pojan puhetta.

"Sä oot vaan täydellinen. Mä rakastan sua vieläkin, enkä koskaan lopeta. Vaikka mä haluaisin, mä en pysty" Luke kuiskaa.

"Mä ymmärrän jos et halua, mutta. Haluisitko yrittää uudelleen? Otetaan hitaammin ja edetään sun tahtiin" Luke kysyy.

Hän kysyi. Vaikka vasta jätti sen noidan, Luke myönsi minulle kaiken. Hengitän syvään ja kuuntelen pojan sydämen lyöntejä.

Rakastan Lukea niin paljon. Rakastan häntä, vain niin paljon! Tarvitsen häntä. Hän on koko elämäni. Vastaukseni on varmaan ilmiselvä.

"Yritetään ja ei munata tällä kertaa".

Sunshine 2 ; l.h (Finnish)Where stories live. Discover now