16.

876 79 12
                                    

Sori huonosta luvusta😩 Ensi luvusta parempi, koska mä sanon niin:D

"Mitä te näette tulevaisuudessa?" juontaja kysyy. Aussit pääsivät radiohaastatteluun, jota kuuntelee todella usea ihminen. Makaan punkassani ja kuuntelen radiota. Minulla on edelleen kuumetta ja Luke oli jättämässä haastattelun väliin, koska ei halunnut jättää minua. Hän on huolehtivainen.

"Toivon, että bändi on yhä koossa ja mä en olisi sinkku" Michael vitsailee. "Tuolla ulkona on paljon tyttöjä, jotka suostuisivat heti suhteeseen" juonta naurahtaa ja jatkaa kyselemistä. "Luke, entä sinä?".

"Toivon, että bändi nousisi ja olisin vielä yhdessä, mun tyttöystävän kanssa" Luke kertoo. "Tuo on kiva kuulla. Siitä seuraavaan kysymykseen, oletteko sinkkuja vai parisuhteessa?" juontaja kysyy.

"Varattu" Luke kertoo. Kaikki muut sanovat sinkku.

"Saanko kysyä jotain. Teidät kaikki ollaan nähty aika läheisissä tunnelmissa, Niall Horanin serkun kanssa. Tunnetteko valmiiksi jostain, vai?" juontaja selittää.

"Siis, joo. Me tavattiin Eliza Australiassa, kun se muutti sinne hetkeksi. Meistä tuli tosi läheisiä kavereita" Ashton selittää. Silloin Michael alkaa 'yskimään', sanan läheisiä kohdalla. Tiedän mihin poika viittaa.

"Onko jotain, mitä ette kerro tästä tytöstä?" juontaja nauraa. Otan puhelimeni ja lähetän Michaelille viestin.

Eliza: Haista Clifford paska! :D

"Kattokaa, se lähetti nyt viestin. Toi todistaa, että hän on todella huumorintajuinen" Michael nauraa. "Mitä Elizasta pitäisi kertoa?" Calum kysyy. "Kertokaa jotain! Vaikutatte salaavan jotain" juontaja nauraa. Kyllä salaamme sen, että seurustelen Hemmingsin kanssa.

"Luke saa kertoa! Sillä on varmaan joku lista sen päässä. Miljoona syytä, miksi rakastaa Elizaa" Michael sanoo. Kaikki nauravat ja Luke mumisee jotain. "No Luke, kerro jotain Elizasta" juontaja käskee.

"Eliza on hauska, huumorintajuinen, kiltti, lahjakas, hyvä tekemään ruokaa, varsinkin leipomaan!" Silloin kaikki pojat ja minä purskahdamme nauruun. Kaikki tietävät, kuinka huono olen leipomaan. Ruokaa osaan tehdä, mutta leipomisesta ei tule mitään.

"No kiitos pojat! Hyvät kuuntelijat, tässä oli 5 Seconds Of Summer!" Juontaja kertoo ja alkaa taputtamaan. Sammutan radion ja nousen punkasta. Aika hyvä tulos, olihan se heidän ensimmäinen haastattelunsa. Laitan Spotify-listani päälle. Alan hyräillä biisin mukana.

'I saw in the corner there is a photograph

No doubt in my mind it's a picture of you

It lies there alone in its bed of broken glass

This bed was never made for two

I'll keep my eyes wide open

I'll keep my arms wide open

Don't let me

Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of feeling alone

Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of feeling alone

I promised one day that I'd bring you back a star

I caught one and it burned a hole in my hand, oh

Seems like these days I watch you from afar

Just trying to make you understand

I'll keep my eyes wide open, yeah'.

Teen itselleni pienen leivän ja istun alas. Alan käydä twitteriä läpi. Siellä mietitään, kuka Luken tyttöystävä on. Pojilla on jo nyt paljon faneja. Tiesin jo alussa, että heistä tulee jotain suurta.

Vien tiskit tiskialtaaseen ja palaan punkkaani. Suljen silmiäni ja annan musiikin viedä ajatukseni muualle. Sinne, missä paistaa aina aurinko, siellä missä musiikki soi ja missä olen onnellinen. Annan musiikin viedä minut Luken luokse. Olen onnekas, koska sain tuollaisen ystävän ja poikaystävän.

Sunshine 2 ; l.h (Finnish)Where stories live. Discover now