Tää on tosi tylsä luku:P Koittakaa kestää ja selviytyä.
Katson puhelinta, kun se värisee sängylläni. Kun puhelu loppuu, tajuan hengittää. En ole vielä valmis.
Nousen tuolilta ja otan puhelimeni. Tällä kertaa etsin Liamin numeron.
Eliza: Mä yritin soittaa, mutta panikoin ja lopetin puhelun. Eikö yritys ollut hyvä?😬
Liam: Yritys oli hyvä:) NYT SYÖMÄÄN!
Eliza: Onko pakko?
Liam: On!
Eliza: En syö, ei ole nälkä.
Liam: Sä tulet syömään, meillä on pitsaa. Sun lempiruokaa.
Eliza: Onko kinkku tuplajuusto?
Liam: On:D
Eliza: Alhaalla 1!
Laitan puhelimeni taskuun. Liamin positiivinen palaute, se paransi mieltäni. En ehkä syö koko pitsaa, mutta edes yksi pala. Juoksen huoneestani ja seuraan tuoksua.
Ryntään keittiöön, jossa Niall ja Liam ovat pitsojen kanssa.
"C'mon! 56 sekuntia!" Liam valittaa. Pyöräytän silmiäni ja otan Nialilta pitsani.
"Syö edes vähän" poika pyytää. Nyökkään ja teen pienen hymyn. Positiivisuus nostaa mielialaani, mutta ei paljoa.
"KAIKKI SYÖMÄÄN!" Liam huutaa. Portaissa kuuluu ryminää ja pari kirosanaa ja neljä poikaa ilmestyy ovi aukkoon.
Katson poikia ja pitsani tippuu. He ovat siinä. He ovat siinä. Aussit ovat siinä. Ashton, Michael, Calum ja Luke. He ovat siinä.
Luke ottaa nopeasti pitsalaatikon ja lähtee. Kolme muuta katsovat minua. Voisiko joku sanoa jotain? Alan hetkenä minä hyvänsä itkeä.
"Eli?" Calum kysyy hiljaa. Nyökkään ja lasken katseeni lattiaan. Ashton ottaa askeleen eteenpäin ja avaa kätensä. Laitan pitsan takaisin tasolle ja halaan Ashtonia. Silloin alan itkeä. Olen ikävöinyt heitä. Kaksi muutakin tulevat haliin. Olemme melkein kokonainen joukko taas, mutta Luke ei halua edes vilkaista minua.
"Anteeksi" kuiskaan ja tiukennan otettani Ashtonissa. "Sä olit peloissasi, sä et tehnyt mitään väärää. Olisit voinut kyllä vastata, mutta ei se haittaa. Ollaan kuultu susta juttuja" Michael sanoo hiljaa.
Kuulen kun Niall ja Liam lähtevät keittiöstä. He eivät halua häiritä.
"Kerro itse, miten sulla on mennyt" Calum sanoo. Ravistan päätäni ja sanon. "Te ette halua tietää".
~~~
Olemme jutelleet keittiössä. Kävimme kaiken läpi ja oloni on nyt vähän parempi. Kaipaan edelleen Lukea. Pojat sanovat kaiken palaavan normaaliksi. Epäilen kuitenkin. Luke vihaa minua, vaikka he eivät myönnä sitä.
"Ihana saada sut takasin" Ashton hymyilee ja halaa minua.
"Ethän lähde enään?" Calum kysyy ja halaa myös minua.
"En lähde, rakastan teitä" sanon. Pojat hymyilevät ja katsovat toisiaan.
"Meidän joukkio on taas koossa" Michael nauraa.
"Jos ette huomanneet, Luke ei edes katsonut mua. Se ei halua tavata mua" kerron.
"Sen pitää vaan käsitellä asiat, sen päässä" Calum hymyilee rohkaisevasti. Nyökkään ja nousen. Huomenna on pitkä päivä. Kiertue alkaa.
"Hyvää yötä kengurut" sanon ja halaan vielä kaikkia. He sanovat samat ja jatkavat syömistä. Menen olohuoneeseen ja toivotan toisille pojille hyvät yöt.
Kävelen portaat ylös. Huomaan Luken huoneessa valon, voikin on raollaan. Minun tekisi mieli mennä juttelemaan. Luke kuitenkin vain ärsyyntyisi enemmän.
Huokaisen ja jatkan matkaani. Ovi kuitenkin aukeaa kunnolla ja Luke katsoo huoneesta. Katsomme toisiamme hetken, ennen kuin käännyn.
Yhtäkkiä poika alkaa soittamaan kitaraa. Tunnen tämän kappaleen. Luke tietää että rakastan tätä kappaletta.
"Do you hear me,
I'm talking to you
Across the water across the deep blue ocean
Under the open sky, oh my, baby I'm trying". Käännyn ja katson poikaa. Luke virnistää minulle ja jatkaa laulamista."Girl I hear you in my dreams
I feel your whisper across the sea
I keep you with me in my heart
You make it easier when life gets hard". Luke muuttaa sanoja, jos ne eivät hänen mielestään sovi. Kuten nyt."I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh". Nyt minä otan laulun ja Luke pitää taukoa."They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I'll wait for you I promise you, I willI'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Lucky we're in love in every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday". Jatkamme yhdessä laulamista."And so I'm sailing through the sea
To an island where we'll meet
You'll hear the music fill the air
I'll put a flower in your hairThough the breezes through trees
Move so pretty you're all I see
As the world keeps spinning round
You hold me right here right nowI'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
I'm lucky we're in love in every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday".Luke nousee ja tulee luokseni. Halaamme toisiamme. Haistan hennon mintun ja Luken partaveden.
"Anteeksi, mä vaan järkytyin. En uskonut näkeväni sua enään" Luke kuiskaa ja pussaa päätäni.
"Mä en olisi saanut lähteä" kuiskaan takaisin.
"Sä olisit saanut lähteä. Mä vaan luulin, että sulle oli tapahtunut jotain. Sä oot edelleen mun parasystävä, muista se. Mä en vaan pysty olla vihainen sulle" Luke naurahtaa.
"Joskushan se on hyvä asia?" Kysyn ja naurahdan myös. Luke nyökkää ja voin tuntea pojan hymyn.
"Saanko luvan, viettää juttutuokion sun kanssa?" Luke kysyy. "Ilomielin, haluan kuulla kuulumisia" hymyilen.
"Mennään ullakolle, siellä on rauhallisempaa" kerron ja näytän Lukelle portaat ylös.
"Bella, mulla on ollut hirveä ikävä" Luke hymyilee ja ottaa minut kainaloonsa. "Niin mullakin" sanon ja en olisi voinut olla enempää oikeassa.
YOU ARE READING
Sunshine 2 ; l.h (Finnish)
FanfictionKaikki mitä tapahtui Australiassa, painoi Elizaa koko ajan. Tytön elämä lähti suureen alamäkeen, Lontooseen palattua. Niall ja tämän kaverit eivät tiedä mitä tehdä. Yllättäen, eräs henkilö palaa kuvioihin. Elizan koko tulevaisuus on tämän henkilön k...