Kun päätämme nousta. Olemme maanneet varmaan tunnin jo. Vedän Luken ylös ja menen keittiöön. Hymyni näkyy varmaan kilometrien päähän. Teen itselleni leivän ja otan kahvia. Istun työtasolle. Ruoka pöytä on kuudelle hengelle, joten loput joutuvat seisoa tai istua työtasoilla.
"Eli, nukuitko hyvin?" Michael kysyy ja heiluttaa kulmiansa. Heitän poikaa omenalla. "Onpa taas hauskaa" nauran.
Luke ilmestyy myös keittiöön ja ottaa itsellensä aamupalaa. Tänään palaisimme kiertue aikatauluun. Lähdemme Amerikkaan. Lento lähtee kuitenkin vasta illalla, joten lennämme yön yli.
"Huomenta" blondi mutisee. Annan hänelle omenan. Luke katsoo minua, hän ei tajua omenaa. Michael köhisee ja blondi heittää häntä omenalla.
"Miksi heitätte mua omenilla?!" Michael nauraa. Alamme muutkin nauramaan. Niall katsoo minua aina välillä.
"Niall, mitä?" kysyn. En jaksa, kun poikaa katsoo minua ja Lukea. Hän katsoo muutenkin ilkeästi, melkein kuin Mona. Poika tuhahtaa ja lähtee keittiöstä. Katsomme kaikki toisiamme. Mikä Nialilla on?
~~~
"Onko kaikki mukana?" Paul kysyy ja alkaa pitämään nimenhuutoa. Kaikki ovat paikalla ja meitä aletaan lastaamaan koneeseen.
Etsimme sopivia paikkoja, pitkään lentoon. Istun aussejen kanssa. Minun pitää jutella Nialille.
"Haluatteko blondit kertoa jotain?" Ashton kysyy ja ristii kätensä. Lento ei lähde vähään aikaan vielä, koska kaikki tavarat eivät ole koneessa. "Luke kertoo" sanon nopeasti ja lähden etsimään Nialia.
Löydän pojan koneen perältä, Liamin vierestä. Vedän pojan ylös ja vien paikkaan, josta kaikki eivät kuule meitä.
"Mikä sulla on?" tiuskaisen. "Mitä sä luulet tekeväs? Miksi sä et kertonut, että isäs puukotti Lukea?" Niall sähisee.
"Se ei ehkä ollut tärkeintä. Me ollaan muutenkin sovittu! Kaikki asiat ei kuulu sulle" sanon takaisin. "Tälläset asiat kyllä kuuluu! Sun ja Luken välillä on vielä jotain, mitä sä et kerro mulle" Niall valittaa.
"Me ollaan seurusteltu, okei? Mä rakastuin Lukeen ja sitten isä tuli. Senkö sä halusit kuulla? Se oli syy mun käytökseen, koska mä olin rakastunut" Kuiskaan serkulleni.
"Sun kuuluisi kertoa mulle! Varsinkin tollaset asiat!" Niall väittää. "Eikä tarvitse! Mä osaan kyllä huolehtia itsestäni".
"Ei vaikuttanut siltä, kun palasit ausseista" Niall tuhahtaa. "Horan, sä jätät mun elämän rauhaan ja keskityt omaas. Sulla on kiertue käynnissä ja mulla on nyt kaikki hyvin! Mä sain mun parhaat kaverit takasin ja ne auttaa mua, selviämään kaikesta" sanon.
Meitä käsketään palaamaan paikallemme ja palaan Luken viereen. Kaikki pojat virnuilevat minulle, kun saavun. Pyöräytän silmiäni ja istun. Kaikki alkavat tehdä omia juttujaan. Ashton laittaa kuulokkeet päähän ja silmät kiinni. Calum yrittää nukkua ja Michael pelaa puhelimellaan.
Onneksi koneessa on netti ja pistokkeet. Alan käydä somejani läpi. Yksi päivitys pistää silmääni Twitterissä.
@Calum5SOS: Onko tää ihan normaalia kavereilta?
Siihen on lisätty kuva minusta ja Lukesta, kun nukumme. Myös muut pojat kommentoineet.
@Ashton5SOS: Onko noi koskaan normaaleja? Ne tekee aina tätä XD
@Harry_Styles: Onkohan pian syntymässä uusi romanssi?
@Louis_Tomlinson: Ei saa kiusata:) @Harry_Styles
@Real_Liam_Payne: Te ootte kuolleita, kun @ElizaHart ja @Luke5SOS huomaa tän
Suljen sovelluksen ja laitan kuulokkeet korviini. Laitan soittolistani päälle ja suljen silmäni. Kello onkin jo 11 illalla. Harryn kommentti kuitenkin alkaa pyöriä päässäni. Tuleeko meistä kumminkaan mitään? Entä jos kaikki kaatuu ja menetän Luken uudestaan? En halua kokea sitä enään ikinä.
OKEI! TÄÄ OLI IHAN PASKA LUKU! Yritän hyvittää huonon luvun, seuraavalla paremalla luvulla.
YOU ARE READING
Sunshine 2 ; l.h (Finnish)
FanfictionKaikki mitä tapahtui Australiassa, painoi Elizaa koko ajan. Tytön elämä lähti suureen alamäkeen, Lontooseen palattua. Niall ja tämän kaverit eivät tiedä mitä tehdä. Yllättäen, eräs henkilö palaa kuvioihin. Elizan koko tulevaisuus on tämän henkilön k...