22.

1.1K 70 31
                                    

Avaan hitaasti silmiäni. Katseeni on valkoisessa katossa. Kirkas valo sattuu silmiini. Missä olen? Katson varovasti ympärilleni. Huoneessa olen vain minä. Huomaan olevani sairaalassa. Mitä on tapahtunut? Missä Luke on? Missä muut aussit ovat?

Ajatukseni alkavat hiljalleen kulkea. Vanhempani eivät ole vankilassa, he eivät koskaan satuttaisi omaa tytärtään. Riker ei ole lastenkodissa. Mitä ihmettä on tapahtunut?

Huoneen ovi aukeaa ja käännän hitaasti katseeni. Sisään astuu yksi parasystävistäni, Camilla.

"Eliza! Sä heräsit vihdoin!" Camilla iloitsee ja tulee halaamaan minua. Minussa on pari putkea kiinni, ei siis haittaa hirveästi halaaminen.

"Mitä tapahtui?" Kysyn käheällä äänellä. Camilla irrottautuu ja lähtee nopeasti huoneesta.

Tyttö kuitenkin palaa lääkärin ja perheeni kanssa. Veljeni tulee ensimmäisenä halaamaan minua. Veljeni on kasvanut paljon. Vanhempanikin tulevat halaamaan minua. He näyttävät, erilaisilta kuin, missä ikinä olinkaan.

Lääkäri tutkii kaiken ja antaa meille luvan puhua. Lääkäri lähtee ja kaikki istuvat sänkyni ympärille.

"No, mitä kuuluu?" Kysyn ja kaikki alkavat nauramaan. Veljeni tulee viereeni sängylle ja halaa minua uudestaan. Olen veljeäni kaksi vuotta vanhempi, mutta minusta tuntuu, että olen nyt lyhyempi sisarus.

"Mitä tapahtui?" Kysyn ja kaikki vakavoituvat vähän. Kaikilla on kuitenkin hymyt kasvoillaan.

"Sä jouduit kolariin, rekka ajoi sun kylkeen" Camilla sanoo. Nyökkään. Riker istuu takaisin tuoliinsa ja katson kaikkia.

"Miksi te kaikki ootte erilaisia?" Kysyn. Isäni naurahtaa heikosti.

"Sä olet ollut koomassa, noin kolme vuotta".

BOOM! Tässä on vika luku/epilogi. Kolmas kirja tulee:D Jee! Kiitos teille, jotka olette lisänneet tänkin kirjan lukulistalle❤️ Se merkitsee mulle paljon. Kiitos:) Olette rakkaita, joka ikinen lukija siellä. Tätä on ollut todella kiva kirjoittaa. Vaikka nää kirjat on kirjotettu nopeasti, te silti jaksatte lukea. Mä haluan vain sanoa ISON KIITOKSEN jokaiselle pienelle lihapullalle, joka istuu siellä näytön toisella puolella.

Mun lukijoiden nimi on lihapulla, päätin sen just😂

Uusi kirja tulee julkiseksi pian, kun tämä luku on julki🔜

Sunshine 2 ; l.h (Finnish)Where stories live. Discover now