Aina kun nään ton kuvan, alan vaa nauramaan itsekseni😂
Keikka alkaa näillä minuuteilla. Stadioni on täynnä kirkuvia faneja. Kaikki pojat ovat hermona. Tästä se alkaa, heidän kiertueensa maapallon halki.
"Te pystytte siihen. Mä tunnen teidät. Te ette luovuta. Nyt meette lavalle ja rokkaatte kunnolla!" Kannustan ja halaan jokaista poikaa. Ausseja halaan pidempään. Tämä on heidän ensimmäinen keikkansa.
Laitamme kätemme yhteen ja laskemme hiljaa kolmee. "ROCK YOUR SOCKS OUT!" Huudamme yhtäaikaa ja heitämme kätemme ilmaan. He pystyvät tähän, tiedän sen.
Ensin 5SOS juoksee lavalle ja alkaa soittamaan. Yleisö räjähtää. Parin kappaleen jälkeen 1D menee lavalle heidän seurakseen. Menen eturiviin, pojat haluavat nähdä minut, jos heitä vähänkin pelottaa.
Luke katsoo minua välillä ja hymyilen pojalle rohkaisevasti.
~~~
Kun poikien keikka loppui, kaikki olivat täynnä energiaa ja adrenaliinia. Annan poikien vaihtaa vaatteet ja käydä pesulla. Käyn sillä aikaa, kaikki sosiaaliset mediani läpi. Melkein kaikissa tuuletetaan tämän illan keikkaa ja uusia tulokkaita.
Kun kaikkia ovat käyneet pesulla, suuntaamme pesulle. Luke on kuitenkin jäänyt johonkin. Jos poika ei ilmesty pian, menen etsimään tämän.
"Mikä fiilis?" kysyn. "Se, se oli, aivan MAHTAVAA!" Michael nauraa ja halaa minua.
"Te rokkasitte kunnolla!" nauran ja nostan tunnelmaa lisää. "Twitterissä ja instassa teitä vaan kehuttiin!" Lisään. Pojat hymyilevät ja nyökkäilevät.
"Eliza! Koska Luke tulee teidän bussiin, voitteko käydä hakemassa sen? Hyvää yötä!" Niall huutaa.
"Käyn hakemassa sen! Hyvää yötä pojat" vastaan ja vilkutan. Käännyn ympäri ja palaan stadionin takatilaan.
Löydän Luken nopeasti. Poika seisoo paikallaan, odottamassa? Ennen kuin kerkeän kutsua Lukea, joku tuntematon tyttö juoksee pojan syliin. Minulla ei ole hajuakaan, kuka tämä tyttö on. Tytöllä on mustat suorat hiukset, hän on minua vähän pidempi ja hoikempi. Kun he suutelevat, se iskee tajuntaani. Luke on siirtynyt eteenpäin. Katson heitä ja yritän pidätellä itkuani. Tiesin että meistä ei voisi enään tulla mitään, mutta tietenkin se satuttaa kun näkee hänet toisen ihmisen kanssa. Kun he irrottautuvat, he lähtevät näköpiiristäni.
Istun ja nojaan seinään. Minun pitää kerätä itseni, ennen kuin menen ulos. Kuulen kun joku huutaa nimeäni. Pian Ashton ilmestyy eteeni. "Kaikki hyvin?" Poika kysyy. Nyökkään ja nousen.
"Sain vain pienen romahduksen" valehtelen. Ashton ei uskonut. "Sä nähtävästi näit Monan jo?" poika kysyy. Nyökkään ja alan itkeä Ashtonin paitaa vasten.
"Se vaan sattuu niin paljon. Mä en ole päässyt vieläkään ohi Lukesta, ja kun mä näen sillä jonkun toisen-" itken. Ashton hyssyttelee ja sanoo, "Ei se oikeesti pidä Monasta, se rakastaa sua. Se yrittää vaan piilottaa sen tunteita".
Nyökkään heikosti ja irrottaudun. Ashton ottaa minut reppuselkäänsä ja lähdemme takaisin bussille. Tämä on ollut minullekin rankka päivä.
Ashton nousee bussin rappusia varovasti. Kun bussi nytkähtää liikkeelle, Ashton joutuu ottamaan muutaman askeleen taaksepäin. Olen todella väsynyt ja valmis nukkumaan. Kävelemme 'keittiön' ohi, missä kaikki ovat. Myös tämä Mona. En halua olla ilkeä, toivon heille vain hyvää.
"Mitä Elizalle kävi?" Calum kysyy, heti kun näkee minut. "Onko Elizalla kaikki hyvin?" Michael kysyy seuraavaksi. "On kaikki hyvin, se on vaan väynyt. Rankka päivä" Ashton puhuu puoliksi totta.
"Miksi te välitätte, tosta apulaisesta noin paljon?" Mona kysyy halveksivaan sävyyn. Ashton kääntyy tyttöön päin. Tunnen vihan nousevan ilmassa.
"Eliza ei ole apulainen! Se on meidän neljän parasystävä! Joten tuki turpasi lehmä!" Ashton sanoo ja vie minut punkkaan.
"Ashton! Sä pyydät nyt anteeksi! Sulla ei ole oikeutta puhua Monasta noin!" Luke korottaa ääntään. Ashton tuhahtaa ja mumisee jotain. Poika antaa minun vaihtaa vaatteeni, sitten hän peittelee minut ja pussaa otsaani.
"Hyvää yötä Eli. Huomisesta tulee parempi" Ashton hymyilee ja sulkee verhon. "Hyvää yötä" kuiskaan, vaikka poika ei sitä kuulekkaan. Toivon Ashtonin puhuvan totta.
YOU ARE READING
Sunshine 2 ; l.h (Finnish)
FanfictionKaikki mitä tapahtui Australiassa, painoi Elizaa koko ajan. Tytön elämä lähti suureen alamäkeen, Lontooseen palattua. Niall ja tämän kaverit eivät tiedä mitä tehdä. Yllättäen, eräs henkilö palaa kuvioihin. Elizan koko tulevaisuus on tämän henkilön k...