Istuin siinä ja tuijotin tyhjyyteen. Istuin yksinäni useamman minuutin, kunnes joku istui viereeni. Tunnistan henkilön, tämän hennosta mintun tuoksusta.
"Anteeks, mä en ole yrittänyt tarpeeksi" kuiskaan. "Sä olet tehnyt ihan tarpeeksi" Luke kuiskaa takaisin.
"Enkä ole. Ashton kertoi kaiken, kuinka tekisit mitä vain. Kunhan saisit olla mun kanssa. Mä en ole koskaan, edes miettinyt sitä noin. Mä olen vain tyhmä tyttö, joka ei tiedä rakkaudesta mitään" sanon. Siirrän katseeni kenkäni kärkiin.
"Sä et ole tyhmä tyttö, joka ei tiedä rakkaudesta mitään. Sä olet fiksu tyttö, joka kokee rakkauden. Se pitää kokea, koska sitä ei voi tietää minkälaista se on. Muutenkin, mä tiedän. Sä tekisit mun vuoksi myös asioita, jos emme muuten voisi olla yhdessä. Mä tiedän sen" Luke kuiskaa ja halaa minua.
"Kun sä puhuit täydellisistä tytöistä. Mulla on sellanen mun edessä, koska kukaan ei päihitä sua. Niillä saattaa olla täydelliset vartalot ja kasvot, sydän kuin enkelillä. Mutta mä silti valitsen sut. Sä olet mun enkeli. Sun sydän on välillä tumma, koska sua on satutettu. Sun mielestä, sun vartalo ja kasvot eivät ole tarpeeksi kauniit. Mutta mulle, ne kaikki on täydellisiä. Sä osaat olla itsekäs, mutta joskus se on hyväksi. Kuten sillon ku me katotaan leffoja, viet koko popparikulhon itsellesi. Tai sillon, kun haluat katsoa kauhuleffoja, vaikka mä vihaan niitä. Sä olet joskus ilkeä, mutta sä teet sen siksi, että toinen tajuaisi todellisuuden. Sun sydän on täyttä kultaa. Kaikki sun virheet ja muut, ne tekee sut. Sen tytön, kehen mä olin rakastunut vuosi sitten ja kehen mä olen rakastunut huomenna" Luke kertoo ja siirtyy eteeni.
Näköni sumentuu kyyneleistä. "Rakastan sua niin paljon" kuiskaan ja halaan poikaa. Poika halaa minua takaisin ja kuiskii asioita minulle, jotta lopettaisin itkemisen. Rakastan häntä aivan liian paljon.
~~~
Pojat soittavat viimeisiä kappaleitaan lavalla. Seison VIP-aitiossa, fanien kanssa. VIP-lipun haltija, pääsee tapamaan poikia takahuoneeseen.
Kun pojat kumartavat ja hyppivät pois lavalta, lähden takahuoneeseen. Muut jäivät odottamaan vartijaa, joka hakee heidät. Juoksen ensimmäisenä Luken syliin ja halaan poikaa.
"Tuliko jo ikävä?" poika nauraa. "Tuli" sanon ja rutistan vielä kovempaa. Luke halaa minua takaisin ja antaa nopean pusun otsalleni.
"Rakastan sua" sanon ja hymyilen. "Niin mäkin sua, Sunshine" Luke sanoo ja antaa nopean pusun huulille. Irrottaudun ja juoksen antamaan muille pojille myös halit. He kaikki ovat vähän hikisiä, mutta käyn suihkussa kuitenkin illemalla.
pari minuuttia myöhemmin, VIP-lipun haltijat tulevat. Kolme tyttöä, joista kaksi tekee kylmän katseen minuun. Kolmas hymyilee lämpimästi ja tulee halaamaan minua. Yllätyn, mutta halaan takaisin.
"Mä haluan vain sanoa, sä ja Luke ootte söpöjä yhdessä. Teistä näkee rakkauden, äläkä kiistä ettette seurustele" tyttö hymyilee ja menee poikien luokse. Hymyilen tytön sanoille. Tyttö on noin 15-16 vuotias, kun kaksi muuta ovat 17-18 vuotiaita.
Otan tyttöjen puhelimilla kuvia heistä poikien kanssa. Yksi heistä kiittää, kun kaksi muuta mulkoilevat. Pidän nuorimmasta tytöstä.
"Kiitos paljon!" Nuorin sanoo ja halaa kaikkia poikia ja minua vielä kerran, ennen kuin lähtee. Kaksi muuta tyttöä halaavat poikia ja tönäisevät minua, vaikka en ollut edes oven edessä. Menen istumaan Luken viereen sohvalle, missä on vihdoin tilaa.
"Noi kaksi oli inhottavia, mutta nuorin oli mukava" sanon ja saan myönteisiä vastauksia.
"Ei luultavasti nähdä niitä vähään aikaan, sun ei tarvitse seistä varttia putkeen" Luke vitsailee ja alkaa kutittamaan minua. Nauran ja tipun, Luke mukanani, lattialle. Nauramme lattialla, kun muut seuraavat tapahtumaa sohvilta.
Tunnen puhelimeni värisevän taskussani, joten rauhoitun ja otan sen. Katson numeron läpi ja tiedän heti, kuka on kyseessä.
Jack.
YOU ARE READING
Sunshine 2 ; l.h (Finnish)
FanfictionKaikki mitä tapahtui Australiassa, painoi Elizaa koko ajan. Tytön elämä lähti suureen alamäkeen, Lontooseen palattua. Niall ja tämän kaverit eivät tiedä mitä tehdä. Yllättäen, eräs henkilö palaa kuvioihin. Elizan koko tulevaisuus on tämän henkilön k...