6.

9.7K 432 32
                                    

-Nálunk alszol?- fordította felém fekete tekintetét James.
Megráztam a fejemet. Kizárt, hogy ilyen nyakkal mutatkozzak Lily előtt. Nem szólt ezután hozzám, csak nézte az egyre jobban hulló havat. Lehellete páraként szállt az ablaküvegre. Ilyen fényben haja sötétebbnek tűnt, mint eredetileg és ahogyan fejét támasztotta a kissé vizes felületen, egy kósza tincs homlokához tapdt. Kedvem lett volna felállni és eltűrni, csakhogy hozzá érhessek gyönyörű arcához, de nem tettem. Nem tehettem.

-Annyira szép- nézte még mindig a különböző alakzatú pelyheket.

-Az- figyeltem még mindig tökéletesen férfias arcát.

-Én a tájra céloztam- mosolyodott el alig észrevehetően.

-Én meg rád- nem akartam titkolni. Megfordult, majd közelebb sétált. Két térde közé vette a combomat, majd kérdés nélkül helyet foglalt az ölembe- James... ha nem akarod, hogy rosszat tegyünk, akkor ne csinálj ilyeneket- néztem fekete szemeibe, amikből vágy tükröződött.

-Ha te mondhatsz ilyeneket, akkor énis tehetek ilyen dolgokat- suttogta ajkaimra.

-Nem értelek téged- nem bírtam megálljt parancsolni a kezeimnek. Hajába vezettem az ujjaimat és a homlokára tapadt tinccsel elkezdtem játszadozni. Tudtam, hogy ezt meg fogjuk bánni, de nagyon is kívántam. Megbolondította a pulzusom, ahogyan meleg lehellete csiklandozta a bőrőmet, ahogyan fekete, rideg szemeivel olyan édesen nézett rám.
Mikor szájába harapott azt hittem, hogy menten minden lepke ki akar szállni a hasamból.

-A vicces, hogy én, még saját magamat sem értem- hajolt közelebb, hogy ajkaink súrolják egymást.

-Ha megakarsz csókolni, ne kínozz már.
Behunyta a szemét, majd megpuszilta az államat, majd egyre feljebb és feljebb tért, még végül szánk egymáséra talált. Olyan volt, mint az első csókunk. Melegem lett és beleszédültem. James keze hátamra vándorolt és a másik a mellkasomra, majd finoman, hogy még egy pillanatra se váljunk el, hanyatt döntött a kanapén. Megnyalta alsó ajkam, mire beengedtem a nyelvét, ami finoman, lassan térképezte fel a terepet. Ráharaptam ajkára, aminek következtében egy halk nyögés hagyta el a száját. Kezemet arcáról oldalára vezettem, ahol benyúltam pólója alá és csiklandozni kezdtem az érzékeny felületet. Libabőrös lett, ami miatt elégedett lettem magammal. Csókunk lassan véget ért. Nyomtam szájára utoljára egy puha puszit, majd hagytam, hogy mellkasomra hajtsa a fejét. Éreztem, hogy szíve sebesen, szabálytalanul ver, amit próbáltam megnyugtatni. Símogattam tovább az oldalát, majd másik kezemmel átkaroltam a rajtam fekvő fiú meleg testét.

-Aaron- törte meg a csendet. Rettegtem attól, amit most fog mondani.

-Igen?- nem akartam, hogy ez legyen az utolsó csókunk.

-Itt alszom ma... veled. Rendben?
Szerencsémre nem látta a fiú az arckifejezésemet, mert nem tudtam titkolni meglepődöttségemet. Valami csiklandós érzés szaladt át az egész testemen, majd szorosabban öleltem meg.

-Rendben- pusziltam bele kuszán álló hajába.
Így, egymáson fekve néztük tovább a tévét, mire szembefordult velem.

-Éhes vagyok- és pont abban a pillanatban meg is kordult a hasa. Elmosolyodtam, majd megpusziltam az orra hegyét és kimásztam alóla.
Sosem mozogtam otthonosan a konyhában, de most valami különlegeset szerettem volna készíteni a fiúnak. Elővettem egy receptkönyvet, amikor hirtelen valami rossz érzés kerített hatalmába.
-Minden oké? - lépett be a helyiségbe James. Bólintottam egyet.

-Csak rossz előérzetem van a kajával kapcsolatban, amit fogok neked csinálni- villantottam meg előtte a "szexi mosolyom" , ami állítólag hatásos a csábításnál.

He's Mine ×BEFEJEZETT×Where stories live. Discover now