Tények a He's mine-ról+ írói utószó ❤

8K 410 216
                                    

Nos... ez a nap is eljött. Ez az utolsó bejegyzésem itt. Úgy döntöttem, hogy megosztok veletek néhány infót, úgymond érdekességeket a könyvemről. Hát... kezdjünk is bele...😊

~Aaron vezetékneve Gliff, ami úgy jött, hogy valahol olvastam Mikey(5SOS) teljes nevét, ami Michalel Gordon Clifford. És gondoltam, hogy akkor miért ne? 😂

~Mint ahogy ti is látjátok a He's mine(mint cím) egyáltalán nem kapcsolódik a történethez. Sosem tudtam jó címet adni. Talán jobb cím lenne a My Soldier... ❤

~Lily-t én egyáltalán nem rossz karakternek szántam, mégis a legtöbben utáltátok, pedig csóri egyedüli ártatlan volt ebbe a szerelmi háromszögben.

~Aaron és James páros a kedvencem. Még sosem szerettem ennyire egyik karakteremet sem, mint őket.

~Határozottan állíthatom, hogy büszke vagyok magamra, mert el tudtam érni, hogy megszeressétek ezeket a fiúkat, holott Aaron azért rossz ember, mert megcsalta a barátnőjét, James meg azért, mert a húga szerelmével összejött ❤

~Eredetileg az volt a terv, hogy James tényleg meghal. Az Epilógust úgy terveztem, hogy Aaron a temetőben ül és a sírhoz "beszél" és mondja, hogy nincs se kutyája, se Isabellája, de még csak nem is volt szerelmes sem újra. De... ahogyan leírtam, hogy Aaron sír az én szívem is összeszorult és úgy döntöttem, hogy megérdemlik, hogy boldogok legyenek.

~Aaron-t nagyon becsülöm, mert (az én fejemben) egész életében szerette James-t és vele volt, mert felébredt a kómából.

~Véleményem szerint a második évad csak ritkán annyira jó, mint az első, így én nem kockáztatatok, nem lesz második évad.

~Rengetek poént és eseményt a saját életemből vettem. Ugyanis velem is sok érdekesség történik. Többnyire a családom és a legjobb barátnőm szituációit írtam le.

~Az én kedvenc karakterem az öreg bácsika volt, aki azt hitte, hogy Aaron kikezd vele😂😂

~A hangulatom szerint írtam a részeket. Ha nekem rossz kedvem volt, akkor nekik is az volt, többnyire akkor szakítottak.

~Ami kimaradt a könyvemből, az Lily és Kyle története. Nos... Kyle nem meleg, csak kicsit összezavarta James. James jól mondta Aaron-nak, hogy fiú van Lily viselkedése mögött. Hivatalosan is bejelentem, hogy Lily és Kyle összejöttek.

~Viszont van egy kis rossz hír is. A két fiú sosem kapott megbocsájtást Lily-től.

~Amikor elkezdtem írni ezt a könyvet nem tudtam, hogy mi lesz belőle. Csak azt tudtam, hogy nekem meleg történet kell és kell egy harmadik ember. És ez lett belőle.

~Amikor megírtam az első részt, akkor tudtam, hogy nagy siker lesz. Mert lehet, hogy nem több száz K megtekintésem van, de őszintén nekem az nem számít. Olvastam már olyan story-t, ahol száz K-nál is több megtekintés volt, holott semmit nem ért. Tele volt helyesírási hibával stb stb...

~Aaron és James az én keverékeim. Mindkettő fiúba tettem az én tulajdonságaimból+ hozzáadtam még, de például a perverzségük egy az egyben én vagyok😂

~Imádom a kutyákat és az Isabella nevet, azért írtam bele.

~Mikor az első randis részt írtam igazából sírtam. Hogy miért? Mert annyira irigyeltem a boldogságukat.

~Lehet, hogy gáz, de azon a "Ne futkossál Kylie" részen én nagyon sokat nevettem.

~James-nek fekete szeme és barna haja volt. Előfordult, hogy azt írtam, hogy "barnás/ szökés" haja, vagy "barna" szemei vannak. Ez nem azért, mert elfelejtettem, hogy milyen, hanem, mert velem rendszeresen van olyan, hogy nem tudom megállapítani, hogy milyen. Pl egyik nap feketének, aztán másik nap már barnának látom.

~Dugasz kísértetiesen hasonlít az én tacskómra, Szundira. Ő is szökős, viccesen kinéző, dagi kutyus.

~A történetben elég hamar estek szerelembe a fiúk, és őszintén szólva mindent nagyon hamar tettek. Észrevettétek, hogy a második napon már csókolóztak és James kiszívta Aaron nyakát? És azt észre vettétek, hogy kb 1,5 hét után már lecummantották egymást?
Szerintem ezt rontottam el nagyon a könyvembe. Ha most írnám, tuti nem ilyen hamar csinálnák a dolgokat. De ugye nem gáz?

~Az első 60 olvasója az Epilógusnak egy rosszabb változatot olvasott el. Kijavítottam. Finomítottam rajta. És tökéletesebbé tettem. Szerintem így sokkal jobb ❤

Nos... ennyi tény jutott eszembe. Ha valami kérdésetek van, akkor tegyétek fel bátran akár itt, akár üzenetben. Esküszöm őszintén válaszolok rá 😊

Könyvajánló:

Most a napokban kezdtem el írni a legújabb könyvemet, aminek a címe Magical Truth(megtalálható a könyveim között).
A történet a középkorban, a boszorkány üldözések idején játszódik. A fantasy kategóriába soroltam, de ugyanígy tehettem volna a romantikusba és a drámába, valamint az ifjúságiba is.

Juliet boszorkánycsaládba született és a legfőbb képessége a gyógyítás. Retteg, hogy megtalálják és elégetik, így az erdőben lévő faházikójában él, amikor álmodik valamit. Jönnek. Rohanni kezd, de belefut egy jóképű paraszt fiúba. Aztán jönnek majd a bonyolódások. Nem is biztos, hogy a fiú az, akinek hiszi. Lehet, hogy bátyját soha többet nem látja. Sőt... ő sincs teljesen biztonságban.
Ha érdekel, akkor olvass bele. Egy prológus és az első rész már fent is van. Remélem az is annyira fog nektek tetszeni, mint a He's mine❤

 Remélem az is annyira fog nektek tetszeni, mint a He's mine❤

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kérlek, segíts nekem...

Nem tudom, hogy ismeritek-e Makarenko történetét. Ő egy pedagógus volt a háborús időkben, aki összegyűjtötte az árva gyerekeket, akik több százas csoportokba verődtek és közveszélyesekké váltak, raboltak, csakhogy meg tudjanak élni.
Caleb is egy ilyen csoportnak a feje, amikor a 20 fős társaság egyre fogyni kezd, még végül elviszik a szerelmét, Z-t is. Cal nagyon maga alatt van, amikor őt is elfogják és egy ilyen intézménybe szállítják. Ott az idő elteltével összemelegedik valakivel, miközben hirtelen megejelenik egykori szerelme, Zed.

Ennyi lett volna ez a kis bejegyzés

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ennyi lett volna ez a kis bejegyzés. Nagyon-nagyon szépen köszönök minden egyes csillagot, kommentet és bíztatató szót. Nem is tudjátok elképzelni, hogy mennyi örömöt okoztatok ezzel nekem. Fantasztikusak vagytok. A legjobbak, akiket nagyon szeretek ❤

Ps: mire ezt olvassátok valószínűleg véglegessé teszem, hogy befejezem a történetemet. A címe mellett nagy betűkkel ott lesz, hogy "BEFEJEZETT", amit könnyes szemekkel fogok odaírni.
Szóval...

Ezennel lezárom ezt a történetet. A He's mine-ba bekerült a legutolsó fejezet 💔

He's Mine ×BEFEJEZETT×Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum